Akela?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
wie zei dat vroeger ook altijd tegen die zielige padvindertjes in je klas? ik vond het altijd van die zielige jongetjes vroeger, ik weet nu ook waarom. ze werden elk weekend keihard door hun akela in hun kontje genomen.
Ik ben nu nog een padvinder. Maar dat is meer als ik van het padje af ben.quote:
ik kan me van die jochies zelfs nog een liedje herinneren:quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:55 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Akela?
Je klinkt als een insider.![]()
Zwarte Magikaquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:57 schreef Ordinair het volgende:
Akela? Zo heet die teef toch uit de Donald Duck?
Wij deden het gewoon bijna elk weekend met lekker weer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
levend stratego rules, dat wel. maar dat deden we gewoon met de klas.
en daarna reupen zekerquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wij deden het gewoon bijna elk weekend met lekker weer..
Reupen? In welk gehucht zeggen ze dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:05 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Het is groen en ligt langs de wegWheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij wilde ook zo graag hequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
wie zei dat vroeger ook altijd tegen die zielige padvindertjes in je klas? ik vond het altijd van die zielige jongetjes vroeger, ik weet nu ook waarom. ze werden elk weekend keihard door hun akela in hun kontje genomen.
dat is waar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:28 schreef skiczukie het volgende:
'Padvinder', uitgesproken op een vernederende manier is al scheldwoord genoeg.
young boys netwerk.quote:
Niet voor het een of ander, maar als jouw akela een penis had, was er iets goed mis op die club van jou.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |