hier ben ik het mee eens...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
XQZ-Me, ik hoop dat je geen ernstige problemen hebt en dat het je verder goed afgaat.
Je hebt duidelijk je redenen.
ghehehequote:
WOW wat een reactiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Ik.. kan niet.. Laat mij maar even..
..
Ik heb 's ochtends altijd zin in heul andere dingenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier ben ik het mee eens...
verder heb ik onwijs zin in BBQ!!
tuin ziet er opgeruimd uit (behalve de hoek waar al het groen neergeflikkerd is geworden)
hoe kan een mens zo'n zin in steak hebben op de vroege ochtend![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW
Tuuuurlijk, als je wat van me moet ben ik geen lul, anders wel?quote:
Tuurlijk jongen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tuuuurlijk, als je wat van me moet ben ik geen lul, anders wel?
* Jo0Lz weet wel dat je het niet meent!
toch?
En dat al zo vroeg op de ochtendquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen.
Je hebt vandaag maar weer bewezen waarom ik je mag.
same here, maar geen tijd ervoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends altijd zin in heul andere dingen.
quote:
Mantel Pakje?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Maarre vertel is.. Zit je nou ook in zoeen mantelpakje.
vandaag:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Maarre vertel is.. Zit je nou ook in zoeen mantelpakje.
kinderen zijn net het leger: ze geven je veel dingen, maar slaap kom je altijd te kortquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Geweldig hè, maar komt ook omdat het zo'n ontzetten mooie dag is...
Al ben ik zo brakjes als de tering..![]()
Vannacht Justin de hele tijd wakker, hij was zo verkouden als de pest, waardoor hij geen adem kreeg... Dan begon hij weer te huilen, zooo zielig...
Maar goed, sliep pas rond half 2, maar om half 6 Mila alweer wakker, effe speentje en ze ging weer slapen...
Alleen maar om om half 7 weer wakker te worden!
Nu ben ik gebroken...
Oj, dat is minder inderdaadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Geweldig hè, maar komt ook omdat het zo'n ontzetten mooie dag is...
Al ben ik zo brakjes als de tering..![]()
Vannacht Justin de hele tijd wakker, hij was zo verkouden als de pest, waardoor hij geen adem kreeg... Dan begon hij weer te huilen, zooo zielig...
Maar goed, sliep pas rond half 2, maar om half 6 Mila alweer wakker, effe speentje en ze ging weer slapen...
Alleen maar om om half 7 weer wakker te worden!
Nu ben ik gebroken...
dat wil ik wel maar dat kan ik nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mantel Pakje?
Dat is toch alleen voor vrouwen die meer dan de helft van hun inkomen uitgeven aan kleding?![]()
Ah nog wel enige stijlquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaag:
zwarte rok tot boven knieen
zwart truitje met witte bloes
en zomerschoenen (maar wel netjes)
geen mantelpakjes hier...
als je m komt maken heb je er 1quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah nog wel enige stijl.
Dit vraagt om foto.
Dat is gewoon voor mooie dames die kantoorpikkie's gek willen makenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mantel Pakje?
Dat is toch alleen voor vrouwen die meer dan de helft van hun inkomen uitgeven aan kleding?![]()
juistquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
heb ik tenminste weer nieuw fap materiaal of niet?.
quote:
Het gaat wel redelijk, maar mijn collegea zeggen dat ik er niet uitziequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oj, dat is minder inderdaad
Gaat het nu wel weer wat beter dan?
Haha zo te horen heb je schatten van kindjes en ook nog een vrouwtje die goed voor je isquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het gaat wel redelijk, maar mijn collegea zeggen dat ik er niet uitzie
Anyhow, kan beter hier zijn dan thuis, op deze manier krijg ik meer rust...
Kids, you gotta love em!
En het is trouwens wel heerlijk hoor, Justin draaide zich lekker tegen mij aan, pakte mijn hand vast, dat is dan wel weer lief. Totdat Saar op de slaapbank op zijn kamer ging liggen om hem daar in bed te nemen, zodat ik tenminste een beetje nachtrust kreeg...
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:01 schreef Jo0Lz het volgende:
* Jo0Lz effe op pauze gaat...
Tot over een kwartiertje![]()
![]()
* fapfapfap.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
http://images.fok.nl/upload/060609_272_zomers.jpg
![]()
dat ben ik nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
http://images.fok.nl/upload/060609_272_zomers.jpg
![]()