Niet gemerktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:33 schreef XQZ-me het volgende:
bij deze wil ik aankondigen voorlopig niet actief te zijn op fok, zoals jullie misschien wel (of niet) al hadden gemerkt.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:33 schreef XQZ-me het volgende:
bij deze wil ik aankondigen voorlopig niet actief te zijn op fok, zoals jullie misschien wel (of niet) al hadden gemerkt.
Je wil het niet delen?quote:
hierna dus niet meer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je wil het niet delen?
Maar meestal als users posten, zijn ze actief
dat is een rare opmerking...quote:
Om het even voor je op te nemen, jongens gewoon even cut the crap en moeilijke vragen, als zij daar geen zin aan heeft so be itquote:
of het je aangaat of niet, het doet er gewoon niet toe.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is een rare opmerking...
zeg dan gewoon: gaat je geen flikker aan
okay danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:36 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
of het je aangaat of niet, het doet er gewoon niet toe.
Ene Sjoel ofzoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:36 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wie heeft die geweldige plaatjes gemaakt?
Faggish...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Om het even voor je op te nemen, jongens gewoon even cut the crap en moeilijke vragen, als zij daar geen zin aan heeft so be it.
ik stelde helemaal geen moeilijke vraagquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Om het even voor je op te nemen, jongens gewoon even cut the crap en moeilijke vragen, als zij daar geen zin aan heeft so be it.
toen was er weer koffiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:41 schreef c0nd0r het volgende:
Alé en toen hè?
neehee.. koffie...quote:
XQZ-Me, ik hoop dat je geen ernstige problemen hebt en dat het je verder goed afgaat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:36 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
of het je aangaat of niet, het doet er gewoon niet toe.
Zo was het ook meer bedoeldquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik stelde helemaal geen moeilijke vraag![]()
wrom is geen moeilijke vraag..
maar ze hoeft niet te antwoorden als ze dat niet wilt
Als zij het moeilijk vind om te andwoorden, of niet, dat maakt toch niet uit...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik stelde helemaal geen moeilijke vraag![]()
wrom is geen moeilijke vraag..
maar ze hoeft niet te antwoorden als ze dat niet wilt
dank je jo0lz, maak je om mij geen zorgen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
XQZ-Me, ik hoop dat je geen ernstige problemen hebt en dat het je verder goed afgaat.
Je hebt duidelijk je redenen.
LL en eigenlijk niemand deed dat in dit geval!.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Als zij het moeilijk vind om te andwoorden, of niet, dat maakt toch niet uit...
Het is best duidelijk en helemaal ok dat ze het effe komt melden bij haar trouwe mede-fokkers.
Maar goed, laat haar in haar waarde en vraag niet door als er duidelijk gemeld wordt dat ze stopt.
Ok, dat zal ik dan niet doen. Wat je ook bezig houdt op dit moment, succes ermee!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:43 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dank je jo0lz, maak je om mij geen zorgen.
Ook al is WOW dood enzoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ok, dat zal ik dan niet doen. Wat je ook bezig houdt op dit moment, succes ermee!Blij dat je nog wel optimistisch bent
* Jo0Lz is Eensch.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
LL en eigenlijk niemand deed dat in dit geval!.
Dus het was geen aanval oid, het is inderdaad netjes en liev om even te melden.
En daarmee is het nu klaar.
IK VROEG NIET DOOR!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Als zij het moeilijk vind om te andwoorden, of niet, dat maakt toch niet uit...
Het is best duidelijk en helemaal ok dat ze het effe komt melden bij haar trouwe mede-fokkers.
Maar goed, laat haar in haar waarde en vraag niet door als er duidelijk gemeld wordt dat ze stopt.
Ach joh, tijdelijke fora zijn nu eenmaal tijdelijkquote:
Zie mijn post mupquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
IK VROEG NIET DOOR!!![]()
jullie hollanders begrijpen mij gewoon niet![]()
![]()
Je zei WOWquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach joh, tijdelijke fora zijn nu eenmaal tijdelijk
Don't get hung up on the WOW
Stop the press!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
IK VROEG NIET DOOR!!![]()
jullie hollanders begrijpen mij gewoon niet![]()
![]()
ik weet wat mij te doen staat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ok, dat zal ik dan niet doen. Wat je ook bezig houdt op dit moment, succes ermee!Blij dat je nog wel optimistisch bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |