quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:25 schreef ymme het volgende:
De achtergrond van mijn icoon nu, oranje is misschien ook wel mooi
Ja, nu moet hij die koksmuts ook hoog houden, dus extra gewicht..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
engeltje heeft turbo vleugeltjes gekregen
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:23 schreef Eveli het volgende:
Wie wil er een NL-vlaggetje op het voorhoofd van mn ava-rabbi maken? Of z'n baard oranje dan wel rood-wit-blauw? Of een vlaggetje in zn hand?Thanx!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:22 schreef ymme het volgende:
Ik wil er ook een.
Iets met een leeuw en oranje
As iemand het nog niet begonnen is... ben nu zelf begonnen dus dan hoeft het niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:35 schreef Sheepcidus het volgende:
Mooie creaties.![]()
Kan iemand mischien die van mij doen?
ik had m erg subtiel gemaaktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:23 schreef Eveli het volgende:
Wie wil er een NL-vlaggetje op het voorhoofd van mn ava-rabbi maken? Of z'n baard oranje dan wel rood-wit-blauw? Of een vlaggetje in zn hand?Thanx!
was je er al mee klaar?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
As iemand het nog niet begonnen is... ben nu zelf begonnen dus dan hoeft het niet.![]()
WOW vetquote:
Hey kan iemand me supplyen met mijn wens.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:27 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ok het initiatief is super, maarr... Ik heb liever een smooth transition tussen mijn icoon nu en een mooie nederlandse vlag.![]()
zoiets?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hey kan iemand me supplyen met mijn wens.ff ter herinnering.
![]()
Mooi bedankt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
was je er al mee klaar?
Ik had dit nog voor je gemaakt. Niet echt spectaculair hoor.
[afbeelding]
ok dan succesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mooi bedankt.
Nee nog niet mee begonnen maar kan met die wel verder gaan.
Ja. Tof gedaan, precies wat ik voor ogen had. Danku.quote:
ik zal morgenochtend ff kijken of ik de kwaliteit kan terugschroeven het toch nog een beetje mooi houden, maar waarschijnlijk zal je m toch via het web moeten laten gaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:05 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja. Tof gedaan, precies wat ik voor ogen had. Danku.
Het is alleen iets te groot, kan daar nog wat aan gedaan worden?![]()
kom rond die tijd dan maar weer terugquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:11 schreef sig000 het volgende:
Ik had de mijne ooit in 't oranje.Kwijt geraakt met database crash.
Mocht NL de halve finale halen dan wil ik 'm graag weer terug.
![]()
Okquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
kom rond die tijd dan maar weer terug![]()
Met grootte bedoelde je toch de bestandsgrootte?? Dit is van 50 naar 40 kb, maar kleiner kan echt niet. Dan ziet het er niet meer uit.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:05 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja. Tof gedaan, precies wat ik voor ogen had. Danku.
Het is alleen iets te groot, kan daar nog wat aan gedaan worden?![]()
Iemand??quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:39 schreef devv05 het volgende:
Iemand nog iets leuks voor mij? Het liefst iets met dat witte NL elftal shirt met die rood-wit-blauwe baan, maar hoe of wat zou ik niet precies weetn
Ik kan hem niet uploaden, want hij is te groot. Kan iemand hem aanpassen? Als ik het doe dan is die animatie weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:36 schreef Googolplexian het volgende:
Beloof ik een avatar.. valt m'n internet uit vannacht.
Bij deze alsnog:
Heb je een foto van dat shirt?quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Zou een van jullie Boudewijn willen pimpen bedankt alvast
[afbeelding]
ik zal eens voor je kijkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:46 schreef EastKaas het volgende:
[afbeelding]
Hoe heet het lettertype dat hiervoor is gebruikt?
Vlaggetje is nu wel iets sneller, en ik heb er een plaatje tussenuit gehaald die hem iets te land deed haken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:55 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Ik kan hem niet uploaden, want hij is te groot. Kan iemand hem aanpassen? Als ik het doe dan is die animatie weg.![]()
Zoiets?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:12 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
die lijkt erop
foto shirt:
[afbeelding]
Ik krijg hem helaas niet van youtube af met SDP.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:33 schreef Erasmusch het volgende:
Is t mogelijk huier een plaatje van te maken?
http://www.youtube.com/watch?v=rlfLx1HrOz4&search=crouch%20peter%20robot
Of anders 1 van deze:
http://www.youtube.com/watch?v=jQvJFXb2EN8&search=crouch%20peter%20robot
http://www.youtube.com/watch?v=uJctQQVxqFg&search=crouch%20peter%20robot
Zoiets welquote:
Je kleuren van de baan die je wilt vallen weg tegen het zwarte van het Ajax logo. Vandaar dat ik hem oranje gemaakt heb. IJsmeis heeft een stel leuke gemaakt. Misschien dat daar iets voor je tussen zit?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zoiets wel
Van mij hoeft het logo zelf niet oranje, laat die maar lekker zoEnige wat ik wil is op de achtergrond die rood-wit-blauw baan van het shirt (zoals dat voorbeeld icoon dat ik je gaf, die baan op dit icon lijkt klein beetje low-res?) of een gewone rood-wit-blauwe vlag waar het logo in staat
Baan van het shirt was trouwens van dat plaatje dat jij gegeven hebt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zoiets wel
Van mij hoeft het logo zelf niet oranje, laat die maar lekker zoEnige wat ik wil is op de achtergrond die rood-wit-blauw baan van het shirt (zoals dat voorbeeld icoon dat ik je gaf, die baan op dit icon lijkt klein beetje low-res?) of een gewone rood-wit-blauwe vlag waar het logo in staat
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:41 schreef Slachtkalf het volgende:
misschien een te grote uitdaging....maar is er iets te oranjes te bakken van mijn hamburgers?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:32 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou iemand mijn icoon kunnen aanpassen?
Kan die zwarte E af en toe snel in die oranje kunnen knipperen
Alvast bedankt
hij is nog te grootquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:17 schreef Poncho het volgende:
[..]
Vlaggetje is nu wel iets sneller, en ik heb er een plaatje tussenuit gehaald die hem iets te land deed haken.
Dan gebruik je 'm als webicon ipv. een uploadicon.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:55 schreef wipes66 het volgende:
[..]
hij is nog te groot![]()
Je bestand is 10839 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Webicon?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:55 schreef wipes66 het volgende:
[..]
hij is nog te groot![]()
Je bestand is 10839 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Dat vlaggetje was wel leuk ben daar ff mee bezig geweest.quote:
Die was voor iedereen, ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef vethard het volgende:
Mag ik deze [afbeelding]
http://forum.fok.nl/usericons/40025/leeuw.gif
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:16 schreef Shirley het volgende:
Kan iemand die van mij mooi maken? Dus bv. een NL vlaggetje op z'n wang met een oranje achtergrond, en daarna net als wat most_wanted heeft, maar dan met mijn naam? Dus zoadat het switcht zeg maar. Snapt iemand wat ik wil?
[afbeelding]
of
[afbeelding]
mogen ook gebruikt worden in plaats van m'n eigen avatar.
Het liefst de bovenste avatar met een oranje achtergrond en een vlaggetje op de wang.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding] -> [afbeelding]
Het nummer is je profielnummer.
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:32 schreef Shirley het volgende:
[..]! Hij is best tof gedaan. Dank je.... ik wacht even verdere inzendingen af als je het niet erg vindt, maar ik sla hem vast op!
Hmm... met uploaden van je plaatje krijg ik dit:quote:
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 30924 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Je mag hem van mij als webicoon instellenquote:Op zondag 11 juni 2006 02:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hmm... met uploaden van je plaatje krijg ik dit:
[..]
't blijft fok! ehquote:Op zondag 11 juni 2006 10:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Wel lief dat hij het vraagt, er zijn mensen die je èn niet bedanken èn gewoon de link kopiëren om als webicon te gebruiken![]()
te subtiel?quote:Op zondag 11 juni 2006 10:52 schreef B_BOY het volgende:
wil iemand de mijne doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |