over 3 jaar hoop ik niet afhankelijk te zijn van de NSquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:16 schreef the_disheaver het volgende:
Zaterdag zal bekend worden gemaakt wanneer de volgende editie gehouden wordt enzo. Wss aldus de directeur van VOR al over 3 jaar.
Volgens de ontertitelaars van de NOS zal het echter nog sneller zijn: 'grote kans dat we volgens jaar rotterdam weer aandoen' terwijl er over 'next time' gesproken werd...
die zitten wat verder van de kust af dan de anderenquote:
Ik zag het. Zitten vrijwel naast elkaar, maar de stand klopt wel gewoon. AAB1 laatste.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:18 schreef WEST het volgende:
[..]
die zitten wat verder van de kust af dan de anderen![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | AAB2|196| +0 (2)| N056.13.02|E007.12.01|9.4| 23|11:00 UTC 17-06-06 Bra1|201| +5 (-5)| N056.12.01|E007.00.07|7.6| 15|11:00 UTC 17-06-06 Brun|203| +7 (-4)| N056.11.07|E006.58.07|7.7| 17|11:00 UTC 17-06-06 PotC|208| +12 (-7)| N056.04.01|E006.57.02|6.5| 32|12:00 UTC 17-06-06 Eric|211| +15(-12)| N056.11.01|E006.33.03|7.5|350|12:00 UTC 17-06-06 AAB1|214| +18(-13)| N056.11.05|E006.27.02|7.3|350|13:00 UTC 17-06-06 Movi|DNS|+DNS(DNS)| 000.00.00| 000.00.00|DNS|DNS| DNS |
Brunel gaat beter, die blijft tenminste stabiel in het midden. De aab's zitten alleen maar te vechten tussen de laatste of eerste plaats. En waar 2 honden vechten....quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | AAB2|135| +0 (0)| N057.02.05|E008.23.01|10.6| 28|11:07 UTC 17-06-06 Bra1|148| +13 (-7)| N056.51.15|E008.08.03| 8.0| 28|12:45 UTC 17-06-06 PotC|154| +19 (-9)| N056.44.06|E008.12.15| 7.9| 47|13:26 UTC 17-06-06 Brun|155| +20(-11)| N056.43.00|E008.11.01| 7.6| 49|13:34 UTC 17-06-06 Eric|165| +30 (-3)| N056.50.05|E007.22.05| 9.7| 35|14:47 UTC 17-06-06 AAB1|167| +32 (-4)| N056.48.05|E007.21.06| 9.3| 37|14:59 UTC 17-06-06 Movi|DNS|+DNS(DNS)| 000.00.00| 000.00.00| DNS|DNS| DNS |
Ik ben een paar dagen weg geweest en dacht: ik zal die poll eens invullen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:32 schreef the_disheaver het volgende:
Poll: Wie wint leg 9?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:47 schreef Landrot het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen weg geweest en dacht: ik zal die poll eens invullen.![]()
Ik gok op ABN2!
Leuk filmpje! Slechte camerabeelden boven de kaart alleen...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:06 schreef isos het volgende:
op rtv rijnmond.nl staan een paar leuke filmpjes, zoals deze van marcel van triest:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | AAB2|105| +0 (0)| N057.25.03|E008.52.06|9.3| 34|11:09 UTC 17-06-06 Bra1|120| +15 (-2)| N057.10.02|E008.32.02|7.8| 34|13:08 UTC 17-06-06 PotC|122| +17 (2)| N057.10.01|E008.28.09|9.4| 18|13:24 UTC 17-06-06 Brun|124| +19 (1)| N057.09.03|E008.25.01|9.1| 16|13:37 UTC 17-06-06 Eric|142| +37 (-7)| N057.02.01|E007.57.04|7.7| 56|15:54 UTC 17-06-06 AAB1|146| +41 (-9)| N056.58.20|E007.56.20|7.2| 63|16:24 UTC 17-06-06 Movi|DNS|+DNS(DNS)| 000.00.00| 000.00.00|DNS|DNS| DNS |
bron: team.abnamro.comquote:Gotenburg, 17 juni De volgende Volvo Ocean Race vindt plaats in 2008-09. Dit kondigde de organisatie zojuist aan. Er wordt opnieuw gezeild met de Volvo70 en waarschijnlijk komen er tussenstops in Azie, het Midden-Oosten en de westkust van de Verenigde Staten. Er hebben zich nog geen sponsors aangemeld maar de verwachting is dat dit wel snel zal gebeuren.
De mededeling werd gedaan tijdens een persconferentie in het gebouw van Ericsson aan de Lindholmen haven in Gotenburg, naast het wedstrijddorp.
Een dag eerder had de directie van de Volvo Ocean Race laten weten dat er een belangrijke mededeling zou worden gedaan tijdens een persconferentie. Geruchten dat Volvo de race wellicht al na twee jaar opnieuw zou houden, gonsden al langer rond onder de deelnemende teams.
De afgelopen race was de tweede wereldzeilcompetitie die Volvo sponsorde. De langste zeilrace ter wereld, die voor het eerst in 1973 werd gehouden en tot 1997 doorging als de ‘Whitbread Race Around the World’, werd in 2001 voor het eerst georganiseerd door Volvo. Tot nu toe werd de wedstrijd iedere vier jaar gehouden. Het huidige besluit om al over twee jaar de racen breekt dan ook met een traditie van ruim 32 jaar.
Jan Berent Heukensfeldt Jansen, directeur van TEAM ABN AMRO liet weten dat de investering van de bank in de race naar schatting minimaal drie keer was terugverdiend. ‘ We hebben ongeveer twintig miljoen in de competitie geinvesteerd en het ziet er nu naar uit dat we zeker zestig miljoen hebben verdiend aan onze deelname – en onze cijfers zijn zelfs nog niet allemaal binnen.’ Heukensfeldt Jansen wees ook op het enorme niet-meetbare rendement dat de deelname aan de race had opgeleverd. ‘De race heeft ons de mogelijkheid gegeven onze marketingboodschap op unieke wijze over te brengen, zowel binnen de bank als naar het grote publiek wereldwijd.’
Twee teams zouden zich reeds hebben aangemeld voor de volgende race, maar of TEAM ABN AMRO dit is, kan Heukensfeldt Jansen momenteel 'bevestigen noch ontkennen.'
Bij het bekend worden van de nieuwe datum van de race waren er nog geen nieuwe sponsors voor de race, maar gezien het succes van de afgelopen competitie wereldwijd verwacht men op dit gebied geen problemen. Behalve Volvo werd de competitie van 2005-2006 gesponsord door Schenker (logistiek, vrachtvervoor, douanezaken), Wallenius Wilhemsen (vrachtvervoer en logistiek), Thrane & Thrane, France Telecom en Inmarsat (mobiele satelliet communicatie)
Tal van bedrijven voorzagen de deelnemende team vans apparatuur, uitrusting en andere benodigdheden. Denk aan ACR (veiligheidselectronicatie aan boord), Silva (compassen en navigatie apparatuur), Musto (kleding, tassen, schoenen), Waterford (winnaarstrofee en herinneringsembleem). Virtual Spectator (driedimensionale beelden van de race beschikbaar via het Internet), Volvo Penta (werkboten en scheepvaartapparatuur, moteren van alle deelnemende zeilboten), Volvo IT (informatietechnologie), Scandinavian Airlines (SAS) (marketing partner van de zeilcompetitie)
De organisatie van de Volvo Ocean Race wees erop dat het toevoegen van een aantal tussenstops in het Midden-Oosten en Azie nieuwe mogelijkheden boot aan zowel de organisatie als de deelnemende teams. het totaal aantal mijlen zal dan ook langer worden, en de moeilijkheidsgraad van de de wereldcompetitie groter.
Het inzetten van vrouwelijke zeilers wordt ook onderwerp van gesprek, aldus de organisatie. Of er gemengde teams zullen komen dan wel mannen- en vrouwenboten moet nog worden besproken.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | AAB2| 17| +0 (0)| N057.36.01|E011.26.02|2.9| 90|13:17 UTC 17-06-06 PotC| 18| +1 (7)| N057.37.08|E011.24.02|5.0|111|13:30 UTC 17-06-06 Bra1| 20| +3 (7)| N057.38.04|E011.20.02|5.1|109|13:58 UTC 17-06-06 Brun| 23| +6 (5)| N057.41.20|E011.17.08|4.5|102|14:30 UTC 17-06-06 Eric| 31| +14 (7)| N057.39.01|E010.59.01|5.1|120|16:12 UTC 17-06-06 AAB1| 37| +20 (5)| N057.43.02|E010.50.02|4.1|104|17:21 UTC 17-06-06 Movi|DNS|+DNS(DNS)| 000.00.00| 000.00.00|DNS|DNS| DNS |
ik zal eens ingformeren of één van de vaste cijfermensejes van Fok! dat kunnen uitvogelenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:15 schreef the_disheaver het volgende:
[afbeelding]
verveelt zich
post nummer 5672 dus. Geen flauw idee wie ervan de meeste heeft gepost
Denk dat ik de uitslag al weetquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal eens ingformeren of één van de vaste cijfermensejes van Fok! dat kunnen uitvogelen
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:46 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Denk dat ik de uitslag al weet![]()
The_Disheaver, tijd voor een poll?![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | PotC|FIN|+FIN(FIN)| 000.00.00| 000.00.00|FIN|FIN|FIN AAB2|FIN|+FIN(FIN)| 000.00.00| 000.00.00|FIN|FIN|FIN Bra1|FIN|+FIN(FIN)| 000.00.00| 000.00.00|FIN|FIN|FIN Brun|FIN|+FIN(FIN)| 000.00.00| 000.00.00|FIN|FIN|FIN Eric|FIN|+FIN(FIN)| 000.00.00| 000.00.00|FIN|FIN|FIN AAB1|FIN|+FIN(FIN)| 000.00.00| 000.00.00|FIN|FIN|FIN Movi|DNS|+DNS(DNS)| 000.00.00| 000.00.00|DNS|DNS|DNS |
ze hebben er 20 miljoen in gestopt en maken 60 miljoen winst er op, dus ze zijn gek als ze het niet weer een keer doen.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:48 schreef komrad het volgende:
nou het is gedaan
al duidelijkheid of AAB het project volgende keer weer gaat runnen?
Als je me de topicnummers kan geven dan kan ik er nog wel wat leuke stats van maken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:15 schreef the_disheaver het volgende:
[afbeelding]
verveelt zich
post nummer 5672 dus. Geen flauw idee wie ervan de meeste heeft gepost
Geen stopover in Australië. Das op zich wel jammer, maar voor de rest zag de route er leuk uit...quote:Op zondag 18 juni 2006 11:22 schreef SevenWonders het volgende:
Zag gisteren bij SS de nieuwe route, van Spanje via Suez-kanaal naar Azie en de VS en iig ook naar Rio en via Rotterdam weer naar Gotheborg. Preciese stopovers heb ik niet onthouden...kan ze ook niet terugvinden op de VOR-site.
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:43 schreef SyClooS het volgende:
Ik weet niet of iemand dit filmpje al gezien heeft, maar ik vind hem erg stoer!
http://www.youtube.com/watch?v=zi3l-ZiJriU&eurl=
Ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn... De spelling van aankomst zal nog groter worden. En gezien de wind rotterdam niet heel erg aardig vindt, blijft er echt niets meer van de rotterdamse stopover overquote:Op zondag 18 juni 2006 16:30 schreef rubbereend het volgende:
Rotterdam volgende keer dus finnish van een flinke etappe
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:13 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn... De spelling van aankomst zal nog groter worden. En gezien de wind rotterdam niet heel erg aardig vindt, blijft er echt niets meer van de rotterdamse stopover over![]()
Yep, anders had ik je ongetwijfeld een SMS-je gestuurd!quote:Op zondag 18 juni 2006 02:51 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Geen smsje gekregen, dus brunel heeft niet gewonnen?
precies ik denk eerder dat ze dat doen. Dit was voor het Rotterdams publiek ook niet zo super.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]of positief, aangezien er meer tijd ingecalculeerd moet worden voor de aankomst van de schepen duurt de stop over iig langer dan een weekendje
is goedquote:Op maandag 19 juni 2006 11:27 schreef WEST het volgende:
[..]
precies ik denk eerder dat ze dat doen. Dit was voor het Rotterdams publiek ook niet zo super.
trouwens Rubbereend kun je de topic titel ff aanpassen want er is geen inport race meer![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:19 schreef Sandworm het volgende:
dat was het dan!
![]()
In November hebben we deel 1 van dit topic nieuw leven ingeblazen en sindsdien was het actuele topic altijd zeer snel terug te vinden in de topiclijst. Nu zijn we ongeveer 5700 posts verder en heeft dit onderwerp meer dan 65.000 (!) views gehad. En dan zou zeilen niet leven in Nederland?
Jammer dat er geen meeting heeft plaatsgevonden in Rotterdam. Ben wel benieuwd naar de gezichten achter de posters. Maar dat ik ook wel een beetje mijn eigen schuld, ik had een bijzonder druk programma.
Ik heb de VOR met heel erg veel plezier beleefd en daar heeft dit forum een heel belangrijke bijdrage aan geleverd. Het was niet alleen vaak gezellig, ik heb er ook veel van opgestoken. Ik zou graag de harde kern willen bedanken voor hun bijdragen: Ambrosius, JoStro, Hermandeperman, West, Landrot, Farr40, Azaroth, SevenWonders (slaap je 's nachts alweer?), Komrad, Rubbereend (dank voor de snelle aanpassingen). Ik zal best iemand vergeten zijn, excuses, dat is geen opzet.
En graag wil ik een speciale vermelding voor The-Disheaver. Niet alleen voor het opzetten en onderhouden van de schitterende OP, maar ook het ter beschikking stellen van het script voor het updaten van de stand.![]()
Ik heb er veel plezier aan gehad en ik ben er de volgende keer zeker weer bij!![]()
PS: zullen we deel 20 openen met als titel VOR - waar is de movistar? Die blijft dan nog wel even open....
2005/2006 was de eerste deelname van www.teamabnamro.comquote:Op maandag 19 juni 2006 14:33 schreef bambino het volgende:
Hoi wie weet wanneer de eerste race voor de abn was. In welk jaar
Sjoerd
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:19 schreef Sandworm het volgende:
dat was het dan!
![]()
In November hebben we deel 1 van dit topic nieuw leven ingeblazen en sindsdien was het actuele topic altijd zeer snel terug te vinden in de topiclijst. Nu zijn we ongeveer 5700 posts verder en heeft dit onderwerp meer dan 65.000 (!) views gehad. En dan zou zeilen niet leven in Nederland?
Jammer dat er geen meeting heeft plaatsgevonden in Rotterdam. Ben wel benieuwd naar de gezichten achter de posters. Maar dat ik ook wel een beetje mijn eigen schuld, ik had een bijzonder druk programma.
Ik heb de VOR met heel erg veel plezier beleefd en daar heeft dit forum een heel belangrijke bijdrage aan geleverd. Het was niet alleen vaak gezellig, ik heb er ook veel van opgestoken. Ik zou graag de harde kern willen bedanken voor hun bijdragen: Ambrosius, JoStro, Hermandeperman, West, Landrot, Farr40, Azaroth, SevenWonders (slaap je 's nachts alweer?), Komrad, Rubbereend (dank voor de snelle aanpassingen). Ik zal best iemand vergeten zijn, excuses, dat is geen opzet.
En graag wil ik een speciale vermelding voor The-Disheaver. Niet alleen voor het opzetten en onderhouden van de schitterende OP, maar ook het ter beschikking stellen van het script voor het updaten van de stand.![]()
Ik heb er veel plezier aan gehad en ik ben er de volgende keer zeker weer bij!![]()
PS: zullen we deel 20 openen met als titel VOR - waar is de movistar? Die blijft dan nog wel even open....
Ik zeker ook! En natuurlijk ook jij bedankt!quote:Op maandag 19 juni 2006 13:19 schreef Sandworm het volgende:
Ik heb er veel plezier aan gehad en ik ben er de volgende keer zeker weer bij!![]()
PS: zullen we deel 20 openen met als titel VOR - waar is de movistar? Die blijft dan nog wel even open....
Ik zal een handje helpen. Weet iemand of / wat voor voedingssupplementen worden gebruikt? Bij zo'n lange fysieke inspanning zou je kunnen denken aan eiwitpoeders, vitaminen, anti-oxidanten, beta-blokkers en nog veel meer, om verzwakking te voorkomen. Dat prutje wat ze eten ziet er niet al te voedzaam uit namelijk.quote:[b]Op maandag 19 juni 2006 16:30 Moet wel dit topic ff vol
Er zouden al 2 syndicaten zich gemeld hebben. Welke dit zijn, is niet bekend gemaakt. Maar als je nu merkt dat alle syndcaten er garen bij spinnen en de economie weer aantrekt, zullen andere sponsoren wellicht wel over de balk komen met zakken geld. Misschien dat we dan weer 21+ deelnemers hebben zoals in de begindagen van de Whitbread. Ik vond 7 deelnemers wel aan de magere kant. Een stuk of 10/12 zou leuker zijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:21 schreef rubbereend het volgende:
heeft al één van de teams aangegeven interesse te hebben en de volgende editie?
vooral veel eiwitten, en nog meer zooi. Geen idee wat er exact in zit. Lekker zal het wel niet echt zijn, voedzaam neem ik aan van wel.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:45 schreef isos het volgende:
[..]
Ik zal een handje helpen. Weet iemand of / wat voor voedingssupplementen worden gebruikt? Bij zo'n lange fysieke inspanning zou je kunnen denken aan eiwitpoeders, vitaminen, anti-oxidanten, beta-blokkers en nog veel meer, om verzwakking te voorkomen. Dat prutje wat ze eten ziet er niet al te voedzaam uit namelijk.
Zoals een stukje in het nrc laatst, kost maar 20m, maar dan heb je wel 10 maanden lang totaal reclame. Anders dan een logo op een voetbal shirt, waar je meer voor betaald, en minder voor terug krijgt.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:50 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Er zouden al 2 syndicaten zich gemeld hebben. Welke dit zijn, is niet bekend gemaakt. Maar als je nu merkt dat alle syndcaten er garen bij spinnen en de economie weer aantrekt, zullen andere sponsoren wellicht wel over de balk komen met zakken geld. Misschien dat we dan weer 21+ deelnemers hebben zoals in de begindagen van de Whitbread. Ik vond 7 deelnemers wel aan de magere kant. Een stuk of 10/12 zou leuker zijn.
Kijk maar naar Brunel dat toch geld bleef pompen en een handjevol ettapes. Kennelijk leverde het wel het e.e.a. op voor Brunel.
Ben benieuwd of de ABN1 als voorbeeld gaat dienen voor de volgende generatie V70's. Zal haast wel.
ze hebben ook nog eens 20 miljoen extra geinvesteerd in de PR eromheenquote:Op maandag 19 juni 2006 19:15 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Zoals een stukje in het nrc laatst, kost maar 20m, maar dan heb je wel 10 maanden lang totaal reclame. Anders dan een logo op een voetbal shirt, waar je meer voor betaald, en minder voor terug krijgt.
Een AAB die echt in de sport zit, ipv bijvoorbeeld een rabobank die alleen maar fietsers laat fietsen.
wist ik helemaal niet, wat zijn dat de essentiele verschillen tussen TWO en ONE wat ONE tot een beter schip maakt?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:49 schreef Sandworm het volgende:
[..]
2005/2006 was de eerste deelname van www.teamabnamro.com
En om je andere vraag ook te beantwoorden: de regelementen schrijven voor dat als je een boot bouwt, je er ook mee moet varen. Daarom vaart de AAB met twee boten. De witte is als eerste gebouwd om mee proef te varen. Op basis van de ervaringen met dit schip is de zwarte gebouwd. De jonkies mochten met de witte (two) meedoen, de ervaren zeemannen met de zwarte (one).
ik heb hem nog steedsquote:Op maandag 19 juni 2006 20:46 schreef WEST het volgende:
ik probeer nog 1 keer een perscount te nemen voor de laatste foto's![]()
Mooi gesprokenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:19 schreef Sandworm het volgende:
dat was het dan!
![]()
In November hebben we deel 1 van dit topic nieuw leven ingeblazen en sindsdien was het actuele topic altijd zeer snel terug te vinden in de topiclijst. Nu zijn we ongeveer 5700 posts verder en heeft dit onderwerp meer dan 65.000 (!) views gehad. En dan zou zeilen niet leven in Nederland?
Jammer dat er geen meeting heeft plaatsgevonden in Rotterdam. Ben wel benieuwd naar de gezichten achter de posters. Maar dat ik ook wel een beetje mijn eigen schuld, ik had een bijzonder druk programma.
Ik heb de VOR met heel erg veel plezier beleefd en daar heeft dit forum een heel belangrijke bijdrage aan geleverd. Het was niet alleen vaak gezellig, ik heb er ook veel van opgestoken. Ik zou graag de harde kern willen bedanken voor hun bijdragen: Ambrosius, JoStro, Hermandeperman, West, Landrot, Farr40, Azaroth, SevenWonders (slaap je 's nachts alweer?), Komrad, Rubbereend (dank voor de snelle aanpassingen). Ik zal best iemand vergeten zijn, excuses, dat is geen opzet.
En graag wil ik een speciale vermelding voor The-Disheaver. Niet alleen voor het opzetten en onderhouden van de schitterende OP, maar ook het ter beschikking stellen van het script voor het updaten van de stand.![]()
Ik heb er veel plezier aan gehad en ik ben er de volgende keer zeker weer bij!![]()
PS: zullen we deel 20 openen met als titel VOR - waar is de movistar? Die blijft dan nog wel even open....
Alle persfoto's bij elkaar is 10 Gb..quote:Op maandag 19 juni 2006 20:46 schreef WEST het volgende:
ik probeer nog 1 keer een perscount te nemen voor de laatste foto's![]()
Zullen veel kleine aanpassingen zijn die in eerste instantie niet zichtbaar zijn voor ons, zoals stijver maken van de constructie. Maar tijdens de proefvaart van de witte boot, hebben ze ook ernstige problemen gehad met de kiel (New York). En omdat die er in een vroeg stadium waren, hebben ze genoeg tijd gehad om het constructief op te lossen.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:32 schreef komrad het volgende:
[..]
wist ik helemaal niet, wat zijn dat de essentiele verschillen tussen TWO en ONE wat ONE tot een beter schip maakt?
ja ik weet hetquote:Op maandag 19 juni 2006 22:16 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Alle persfoto's bij elkaar is 10 Gb..![]()
dat was toch de spinoa?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:21 schreef Sandworm het volgende:
Bovendien heeft hij in het geheim een door hem en zijn vader bedacht zeil ontwikkeld. Weet iemand daar inmiddels al wat meer over?
Heb er niets meer over gelezen of gehoord. Zag trouwens wel de AAB2 in Rotterdam binnenkomen met een enorme code zero.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:49 schreef azaroth het volgende:
[..]
dat was toch de spinoa?
volgens mij hebben de andere teams die al vrij snel nagebouwd, maar ik kan er naast zitten.
kun je die niet ff sharen op een nieuwsgroep of torrent site?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:33 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik had op een gegeven moment 5 gb, maar met een snelle selectie teruggebracht naar 2 ofzo.
mail maar voor ftpquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:06 schreef WEST het volgende:
[..]
kun je die niet ff sharen op een nieuwsgroep of torrent site?
Om nog iets nauwkeuriger te zijn, het is 12gb en er komen nog steeds foto's bij. Na een grove selectie hou je ongeveer 8gb over.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:16 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Alle persfoto's bij elkaar is 10 Gb..![]()
varen? jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |