Ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn... De spelling van aankomst zal nog groter worden. En gezien de wind rotterdam niet heel erg aardig vindt, blijft er echt niets meer van de rotterdamse stopover overquote:Op zondag 18 juni 2006 16:30 schreef rubbereend het volgende:
Rotterdam volgende keer dus finnish van een flinke etappe
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:13 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn... De spelling van aankomst zal nog groter worden. En gezien de wind rotterdam niet heel erg aardig vindt, blijft er echt niets meer van de rotterdamse stopover over![]()
Yep, anders had ik je ongetwijfeld een SMS-je gestuurd!quote:Op zondag 18 juni 2006 02:51 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Geen smsje gekregen, dus brunel heeft niet gewonnen?
precies ik denk eerder dat ze dat doen. Dit was voor het Rotterdams publiek ook niet zo super.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]of positief, aangezien er meer tijd ingecalculeerd moet worden voor de aankomst van de schepen duurt de stop over iig langer dan een weekendje
is goedquote:Op maandag 19 juni 2006 11:27 schreef WEST het volgende:
[..]
precies ik denk eerder dat ze dat doen. Dit was voor het Rotterdams publiek ook niet zo super.
trouwens Rubbereend kun je de topic titel ff aanpassen want er is geen inport race meer![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:19 schreef Sandworm het volgende:
dat was het dan!
![]()
In November hebben we deel 1 van dit topic nieuw leven ingeblazen en sindsdien was het actuele topic altijd zeer snel terug te vinden in de topiclijst. Nu zijn we ongeveer 5700 posts verder en heeft dit onderwerp meer dan 65.000 (!) views gehad. En dan zou zeilen niet leven in Nederland?
Jammer dat er geen meeting heeft plaatsgevonden in Rotterdam. Ben wel benieuwd naar de gezichten achter de posters. Maar dat ik ook wel een beetje mijn eigen schuld, ik had een bijzonder druk programma.
Ik heb de VOR met heel erg veel plezier beleefd en daar heeft dit forum een heel belangrijke bijdrage aan geleverd. Het was niet alleen vaak gezellig, ik heb er ook veel van opgestoken. Ik zou graag de harde kern willen bedanken voor hun bijdragen: Ambrosius, JoStro, Hermandeperman, West, Landrot, Farr40, Azaroth, SevenWonders (slaap je 's nachts alweer?), Komrad, Rubbereend (dank voor de snelle aanpassingen). Ik zal best iemand vergeten zijn, excuses, dat is geen opzet.
En graag wil ik een speciale vermelding voor The-Disheaver. Niet alleen voor het opzetten en onderhouden van de schitterende OP, maar ook het ter beschikking stellen van het script voor het updaten van de stand.![]()
Ik heb er veel plezier aan gehad en ik ben er de volgende keer zeker weer bij!![]()
PS: zullen we deel 20 openen met als titel VOR - waar is de movistar? Die blijft dan nog wel even open....
2005/2006 was de eerste deelname van www.teamabnamro.comquote:Op maandag 19 juni 2006 14:33 schreef bambino het volgende:
Hoi wie weet wanneer de eerste race voor de abn was. In welk jaar
Sjoerd
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:19 schreef Sandworm het volgende:
dat was het dan!
![]()
In November hebben we deel 1 van dit topic nieuw leven ingeblazen en sindsdien was het actuele topic altijd zeer snel terug te vinden in de topiclijst. Nu zijn we ongeveer 5700 posts verder en heeft dit onderwerp meer dan 65.000 (!) views gehad. En dan zou zeilen niet leven in Nederland?
Jammer dat er geen meeting heeft plaatsgevonden in Rotterdam. Ben wel benieuwd naar de gezichten achter de posters. Maar dat ik ook wel een beetje mijn eigen schuld, ik had een bijzonder druk programma.
Ik heb de VOR met heel erg veel plezier beleefd en daar heeft dit forum een heel belangrijke bijdrage aan geleverd. Het was niet alleen vaak gezellig, ik heb er ook veel van opgestoken. Ik zou graag de harde kern willen bedanken voor hun bijdragen: Ambrosius, JoStro, Hermandeperman, West, Landrot, Farr40, Azaroth, SevenWonders (slaap je 's nachts alweer?), Komrad, Rubbereend (dank voor de snelle aanpassingen). Ik zal best iemand vergeten zijn, excuses, dat is geen opzet.
En graag wil ik een speciale vermelding voor The-Disheaver. Niet alleen voor het opzetten en onderhouden van de schitterende OP, maar ook het ter beschikking stellen van het script voor het updaten van de stand.![]()
Ik heb er veel plezier aan gehad en ik ben er de volgende keer zeker weer bij!![]()
PS: zullen we deel 20 openen met als titel VOR - waar is de movistar? Die blijft dan nog wel even open....
Ik zeker ook! En natuurlijk ook jij bedankt!quote:Op maandag 19 juni 2006 13:19 schreef Sandworm het volgende:
Ik heb er veel plezier aan gehad en ik ben er de volgende keer zeker weer bij!![]()
PS: zullen we deel 20 openen met als titel VOR - waar is de movistar? Die blijft dan nog wel even open....
Ik zal een handje helpen. Weet iemand of / wat voor voedingssupplementen worden gebruikt? Bij zo'n lange fysieke inspanning zou je kunnen denken aan eiwitpoeders, vitaminen, anti-oxidanten, beta-blokkers en nog veel meer, om verzwakking te voorkomen. Dat prutje wat ze eten ziet er niet al te voedzaam uit namelijk.quote:[b]Op maandag 19 juni 2006 16:30 Moet wel dit topic ff vol
Er zouden al 2 syndicaten zich gemeld hebben. Welke dit zijn, is niet bekend gemaakt. Maar als je nu merkt dat alle syndcaten er garen bij spinnen en de economie weer aantrekt, zullen andere sponsoren wellicht wel over de balk komen met zakken geld. Misschien dat we dan weer 21+ deelnemers hebben zoals in de begindagen van de Whitbread. Ik vond 7 deelnemers wel aan de magere kant. Een stuk of 10/12 zou leuker zijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:21 schreef rubbereend het volgende:
heeft al één van de teams aangegeven interesse te hebben en de volgende editie?
vooral veel eiwitten, en nog meer zooi. Geen idee wat er exact in zit. Lekker zal het wel niet echt zijn, voedzaam neem ik aan van wel.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:45 schreef isos het volgende:
[..]
Ik zal een handje helpen. Weet iemand of / wat voor voedingssupplementen worden gebruikt? Bij zo'n lange fysieke inspanning zou je kunnen denken aan eiwitpoeders, vitaminen, anti-oxidanten, beta-blokkers en nog veel meer, om verzwakking te voorkomen. Dat prutje wat ze eten ziet er niet al te voedzaam uit namelijk.
Zoals een stukje in het nrc laatst, kost maar 20m, maar dan heb je wel 10 maanden lang totaal reclame. Anders dan een logo op een voetbal shirt, waar je meer voor betaald, en minder voor terug krijgt.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:50 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Er zouden al 2 syndicaten zich gemeld hebben. Welke dit zijn, is niet bekend gemaakt. Maar als je nu merkt dat alle syndcaten er garen bij spinnen en de economie weer aantrekt, zullen andere sponsoren wellicht wel over de balk komen met zakken geld. Misschien dat we dan weer 21+ deelnemers hebben zoals in de begindagen van de Whitbread. Ik vond 7 deelnemers wel aan de magere kant. Een stuk of 10/12 zou leuker zijn.
Kijk maar naar Brunel dat toch geld bleef pompen en een handjevol ettapes. Kennelijk leverde het wel het e.e.a. op voor Brunel.
Ben benieuwd of de ABN1 als voorbeeld gaat dienen voor de volgende generatie V70's. Zal haast wel.
ze hebben ook nog eens 20 miljoen extra geinvesteerd in de PR eromheenquote:Op maandag 19 juni 2006 19:15 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Zoals een stukje in het nrc laatst, kost maar 20m, maar dan heb je wel 10 maanden lang totaal reclame. Anders dan een logo op een voetbal shirt, waar je meer voor betaald, en minder voor terug krijgt.
Een AAB die echt in de sport zit, ipv bijvoorbeeld een rabobank die alleen maar fietsers laat fietsen.
wist ik helemaal niet, wat zijn dat de essentiele verschillen tussen TWO en ONE wat ONE tot een beter schip maakt?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:49 schreef Sandworm het volgende:
[..]
2005/2006 was de eerste deelname van www.teamabnamro.com
En om je andere vraag ook te beantwoorden: de regelementen schrijven voor dat als je een boot bouwt, je er ook mee moet varen. Daarom vaart de AAB met twee boten. De witte is als eerste gebouwd om mee proef te varen. Op basis van de ervaringen met dit schip is de zwarte gebouwd. De jonkies mochten met de witte (two) meedoen, de ervaren zeemannen met de zwarte (one).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |