tof bod. ik wacht nog even op wat meer boden.quote:
Alcatel telefoon, SonyEricsson flits + 40¤ (ben ik gelijk van die zooi afquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
tof bod. ik wacht nog even op wat meer boden.
mss dat iemand ook iets te ruilen aan te bieden heeft? een pda of een big muff?(gitaar ding)
Tuurlijk wel, maar die onderdelen die er in zitten zijn nog wel bruikbaarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:50 schreef Nembrionic het volgende:
Zit ik nu aan de crack of zien mensen die enorme grote zwarte vlek IN het scherm niet?
Was dus het eerste wat mij opvielquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:50 schreef Nembrionic het volgende:
Zit ik nu aan de crack of zien mensen die enorme grote zwarte vlek IN het scherm niet?
Hoe sneu.quote:Richtprijs: 400E
Hij heeft nog onder een andere naam gepost op GoT om niet op te vallen ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:39 schreef t-8one het volgende:
maar je probeert dus een laptop die jij voor 25 euries heb gekocht te verkopen voor 400?
Goeie handel, jammer voor jou dat er meer mensen zowel op Fok! als op GoT rondneuzen.
Ah betraptquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:12 schreef StonedKinG het volgende:
Lijkt me wel even eerlijk om ook tegen de rest te vertellen dat je hem voor 25-50 euro hebt gekocht he? Zoiets heet handel. En ook nog van een zielig 7 jarig jongetje![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/25906027
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/25910079
[..]
Hoe sneu.
Lol dus dit hele topic is niet serieusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ah betrapt
het was ook niet mijn laptop. ik vond alleen de plaatjes. en dacht wat leuk die ga ik gebruiken om fok op te leuken
Hee gotter wat doe jij op FOK?
goh ^_^quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:48 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Lol dus dit hele topic is niet serieus
Niks grappigs aan hoor. TS is betrapt en gooit het nu op 'Geintje LOL WTF !11!!!'quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:00 schreef Santello het volgende:
was deze topic nou grappig bedoelt?
jeeees wat een humor
ja eigenlijk wel ^_^ kijk hier maar na. deze kerel heb ik nog steeds gefopt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:00 schreef Santello het volgende:
was deze topic nou grappig bedoelt?
jeeees wat een humor
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef Havoc het volgende:
[..]
Niks grappigs aan hoor. TS is betrapt en gooit het nu op 'Geintje LOL WTF !11!!!'
Topic was wel degelijk serieus bedoeld.
Veeg me opquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ^_^ kijk hier maar na. deze kerel heb ik nog steeds gefopt.
[..]
nope het is een werkend P4-M 2,0Ghz-systeempje met ingebouwd 15.4" TFTquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef robert-dirksen het volgende:
Heb je ook nog wat meer specs van de laptop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |