het ken ook zaad zijn hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:16 schreef Mastertje het volgende:
Sticker ging er niet goed af of wel
hoezo kapot?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:17 schreef Mastertje het volgende:
oh en het scherm is finaal kapot zo te zien.
Retroquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:19 schreef Mastertje het volgende:
Beetje jammer van die oude SPV
Wat hij zegt...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:22 schreef Aurelianus het volgende:
Wat heb ik aan deze informatie? Hoe kan ik de kennis die ik zojuist heb verworven betreffende het uiterlijk van je laptop gebruiken om een bijdragen, hoe klein dan ook, te kunnen leveren aan de collectieve kennis van de maatschappij? Of is het waar en is er geen reden om te willen weten hoe je laptop er uit ziet?
Misschien helpt het feit dat een compaq laptop bij ruw gebruik snel defecten vertoond, en wellicht een bijdrage geeft aan de mogelijke aankoop van computerapparatuur in de toekomst?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:22 schreef Aurelianus het volgende:
Wat heb ik aan deze informatie? Hoe kan ik de kennis die ik zojuist heb verworven betreffende het uiterlijk van je laptop gebruiken om een bijdragen, hoe klein dan ook, te kunnen leveren aan de collectieve kennis van de maatschappij? Of is het waar en is er geen reden om te willen weten hoe je laptop er uit ziet?
spvwattus?!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:19 schreef Mastertje het volgende:
Beetje jammer van die oude SPV
Flink geboent en je ziet er bijna niks meer van. Ben zo blij met mijn P4-M 2,0Ghz-systeempjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:16 schreef Mastertje het volgende:
Sticker ging er niet goed af of wel
Ierland, of bedoel je dat houten bureau ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
Hoi![]()
Wat een gaar bureaublad, wat is het in Godesnaam![]()
A, ok, en die zwarte vlek/vlekken boveninquote:
Standaard windows xp met een verrot scherm?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
Hoi![]()
Ikeaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
Hoi![]()
dacht ik wel, is het echt hout, of opplak hout net zoals dat opplak marmer?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:35 schreef Lothario het volgende:
[..]
Ierland, of bedoel je dat houten bureau ?
Heh, wat een rationeel antwoord, ik hoopte op een artistiek - ik heb een apart bureaublad - antwoordquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:38 schreef Lothario het volgende:
Hmm.. Dat is gewoon kapot, dus het LCD (Liquid nogwat ik dacht Crystal Display) is beetje gebroken, dus is er een soort van vloeistof(liquid) uitgelopen, nouja dat hield in dat het dus niet meer iets liet zien.
Gewoon stuk dus eigelijk.
Jazeker wel, was de Benny weer in de uitverkoopquote:
Jaaaaaaa, wallpaper, kwam ff niet op het woord, die dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:44 schreef sannydude het volgende:
wheheh techniek nerd met je spanningsbron![]()
Daarnaast moet je nodig wat doen aan je wallpaper, en ik zou je laptop terug sturen en zeggen dat ze het beeldscherm moeten vervangen
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, wallpaper, kwam ff niet op het woord, die dus![]()
ik ben nog in onderhandeling met maikuuuul over de marmeren deuren. Matching interiorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:39 schreef Lothario het volgende:
[..]
dacht ik wel, is het echt hout, of opplak hout net zoals dat opplak marmer?
Is dat zo'n ding? ik denk das een vette basmeter (die stuk was)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:44 schreef sannydude het volgende:
wheheh techniek nerd met je spanningsbron![]()
Daarnaast moet je nodig wat doen aan je wallpaper, en ik zou je laptop terug sturen en zeggen dat ze het beeldscherm moeten vervangen
Er nog intrappen ookquote:
Koop ik hemquote:
Ik vind het wel heel naar voor je.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:58 schreef outcast_within het volgende:
OH MIJN GOD. ik zat dus net mijn laptop te bekijken. iedereen zat maar zo te ratelen over dat ie stuk was ofzo?
Zie ik opeens waar jullie het over hebben. Het rechter bovenhoekje van het scherm is een beetje afgeschaafd![]()
[afbeelding]
ja he? ik ben altijd erg netjes op mijn spullen en dan zie je opeens dat aan de buitenkant een hoekje klein beetje beschadigt is. Ik ga denk ik maar een nieuwe kopen. Moet ik deze wel eerst weer zien te verkopenquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:08 schreef Lothario het volgende:
Je kunt het ook voorzichtig een klein beetje schuren, dat het weer glad is. Dan kan je daarna het weer opnieuw lakken ofzo..
gewoon star clean kopenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja dat ken ik wel. van die tell sell superpoets. auto's bekrassen en vervolgens dat spul erover heen.
Waar kan ik dat vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |