hoiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:26 schreef Lothario het volgende:
[..]
Halloom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooie avatarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ierland, of bedoel je dat houten bureau ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een gaar bureaublad, wat is het in Godesnaamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
A, ok, en die zwarte vlek/vlekken boveninquote:
Standaard windows xp met een verrot scherm?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een gaar bureaublad, wat is het in Godesnaamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ikeaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
dacht ik wel, is het echt hout, of opplak hout net zoals dat opplak marmer?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:35 schreef Lothario het volgende:
[..]
Ierland, of bedoel je dat houten bureau ?
Heh, wat een rationeel antwoord, ik hoopte op een artistiek - ik heb een apart bureaublad - antwoordquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:38 schreef Lothario het volgende:
Hmm.. Dat is gewoon kapot, dus het LCD (Liquid nogwat ik dacht Crystal Display) is beetje gebroken, dus is er een soort van vloeistof(liquid) uitgelopen, nouja dat hield in dat het dus niet meer iets liet zien.
Gewoon stuk dus eigelijk.
Jazeker wel, was de Benny weer in de uitverkoopquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ikeaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.mooi he?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaaaaaa, wallpaper, kwam ff niet op het woord, die dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:44 schreef sannydude het volgende:
wheheh techniek nerd met je spanningsbronom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarnaast moet je nodig wat doen aan je wallpaper, en ik zou je laptop terug sturen en zeggen dat ze het beeldscherm moeten vervangenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, wallpaper, kwam ff niet op het woord, die dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben nog in onderhandeling met maikuuuul over de marmeren deuren. Matching interiorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:39 schreef Lothario het volgende:
[..]
dacht ik wel, is het echt hout, of opplak hout net zoals dat opplak marmer?
Is dat zo'n ding? ik denk das een vette basmeter (die stuk was)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:44 schreef sannydude het volgende:
wheheh techniek nerd met je spanningsbronom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarnaast moet je nodig wat doen aan je wallpaper, en ik zou je laptop terug sturen en zeggen dat ze het beeldscherm moeten vervangenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er nog intrappen ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:58 schreef Lothario het volgende:
Goed van je dat je dat zo snel ziet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop