abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38789511
Mammietje wat zeiden ze van de witte poepluier? Ik wil je niet ongerust maken ofzo, maar als de ontlasting ontkleurd is betekend dat toch dat de lever niet goeg werkt?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_38791430
kan ook aan je darmen liggen heb ik ook wel eens gehad
Beterschap Randy! fijn dat je wat actiever wordt
  maandag 12 juni 2006 @ 21:31:00 #53
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38791993
Dat hij iets actiever wordt is een goed teken, hoop echt dat dit het begin van zijn herstel is. Maar natuurlijk blijf je je wel zorgen maken.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38797041
mammietje, beterschap voor randy!

tom (yeeha coolbabe!)

hier alles ok met peuter & dreumes, de warmte is wel erg wennen maar we genieten ook wel zeer van het vele buiten zijn.
pi_38802474
quote:
Op maandag 12 juni 2006 16:22 schreef Mammietje het volgende:
Klopt Mwana! Die truuk heb ik ook al uit de kast gehaald!

Randy had nog steeds niet geplast na zijn slapie (wel een flinke witte poepluier) en heb dus de huisarts weer gebeld. Die wilde hem toch weer even zien. Hij heeft geen uitdrogingsverschijnselen en is nog genoeg actief. Klopt ook, moet zeggen dat ik hem vanmiddag zelfs weer wat ondernemender en vrolijker vind. Toen we terug kwamen, at hij zelfs een stukkie volkorenbeschuit en een halve soepstengel op. We moesten de luiers ff wegen en als hij morgenvroeg nog steeds niet geplast heeft, moeten we morgen even weer contact opnemen. Maar hij wilde hem liever nog niet doorsturen naar het ziekenhuis omdat ze daar het óf net als hem mee vonden vallen, óf hem via een infuus vocht toe zouden dienen en dat is best aangrijpend voor een jochie van zijn leeftijd.
Ben wel gerust gesteld eigenlijk.

Zo denk ik er ook over Easy, het weer maakt het idd enger. Heb hem vandaag ook lekker binnen gelaten met duren open en luxaflex dicht. Het is in huis aangenamer dan erbuiten.
Goed dat je weer even langs bent gegaan Mammietje! Dat hij weer wat knabbelt is een goed teken denk ik, hopen dat hij ondanks het plakweer vandaag verder opknapt!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 13 juni 2006 @ 08:52:58 #56
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38803043
Mammietje, zo'n raar antwoord heb ik ook weleens gehad... dat ze 4 volle plasluiers moeten hebben, en toen ik zei dat Noa die lang niet had was dat ineens toch niet zo erg ofzo? Heel vreemd.

Fijn dat je weer wat gerustgesteld bent, succes met het drinken-ingieten ... wat Noa nogal eens heel goed drinkt is drinken met een rietje, dan gaat het ineens heel goed.
pi_38803259
Myrthe juist uit een gewone beker beter dan een rietjesbeker/tuitbeker. Misschien vindt Randy een gewoon glas ook interessanter?
pi_38817745
Jessie... ik wist dat van die leverfunctie omdat de mijne tijdens mijn zwangerschap verstoord was en ik dat in de gaten moest houden. De dokter heeft gekeken of hij verdere symptomen van geelzucht heeft, maar dat heeft hij niet. Vandaag had hij weer zo'n stopverfachtige poepbroek.
Goddank heeft Randy vannacht weer gepiest en daarna nog 2 keer. Een beetje maar iedere keer, maar toch. Maar helaas... er dient zich alweer wat nieuws aan; hij voelde vannacht zo koud aan dat ik hem wakker heb gemaakt en getemperatuurd, en hij was maar 35,8 graden. Met dit weer!!! Heb maar weer eens de huisartsenpost gebeld en moest hem maar warm toedekken. Gedaan en vandaag weer 2 keer gemeten, maar toen had hij beide keren 38 graden. Zijn haar is continu kleddernat van zweet. Balen... want dan verliest hij ook zo nog vocht.

Bah... vind het mooi geweest... Wil dat mijn kereltje beter is.
Gelukkig is hij wel ietsie actiever en heeft hij vandaag een soepstengeltje gegeten. Tis niet veel, maar tis tenminste wat. Je kan zijn ribben tellen inmiddels.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 17:10:28 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_38817801
gut, arme randy, wat vreselijk sneu zeg! het mag nu wel weer over zijn idd! dikke kus voor jullie
stormy waters...
sailin'
pi_38817812
Thanks voor de drinktips overigens. Helaas is alles maar tijdelijk interessant... maar alle beetjes helpen!
Ik snap dat ook niet Suzanna... zeg dan niets toch?
pi_38817946
Thanks Belana
Zit net te denken... er komen ook 2 hoektanden en een kies door op het moment. Hij heeft nog nooit last gehad van het doorkomen van tanden/kiezen maar dat zal ook wel weinig goed doen aan zijn prettig voelen.
pi_38825144
Hier ook een huilerig meisje van de doorkomende kies, daarstraks bloedde het zelfs een beetje Het warme weer heeft ze weinig last van, ze vind het heerlijk om in d'r blootje te lopen (en mama maar plasjes opdweilen , alleen het slaapje vanmiddag was wat korter door de warmte. Eten wil ze ook niet veel nu (pijn aan d'r mond) dus ik geef d'r maar veel sap en danoontje en fruithap.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:36:22 #63
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38825219
Sterkte met Randy, mammietje! Het heeft nu idd wel lang genoeg geduurd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator dinsdag 13 juni 2006 @ 20:46:25 #64
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38825600
Hoe is het met Sas-waterpokje-kia ET?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_38825698
Wat zielig dat Randy nog steeds ziek is

Zeggen jullie kinderen eigenlijk ook alles dubbelop? Ik neem aan dat Myrthe nog wel doorkrijgt hoe de grammatica echt werkt, maar ik ken 't niet, vandaar de vraag. Ze zegt bijv 'papa niet superman is hij niet' of 'ballon is niet blauw is hij niet'. Zulke dingen.
En nog een vraag, Myrthe heeft sinds een week of twee de neiging andere kinderen te corrigeren als ze de regels niet volgen (kan Amber over meepraten ). Is dat iets dat normaal is als een kind ontdekt dat er regels zijn en gaat uitproberen hoe dat werkt? De psz-juf vond haar nogal bemoeierig nl (ze is er vandaag voor het eerst geweest, ochtendje proefdraaien).
  Jubileum moderator dinsdag 13 juni 2006 @ 20:51:44 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38825833
Heel herkenbaar dat dubbelop We hebben heel lang hier "isse niet van Iris niet" en "isse niet goed niet" hier gehad. Vooral ontkenningen lijken wel extra benadrukt te moeten worden met een extra niet.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 13 juni 2006 @ 20:59:13 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_38826191
poemojn, ik heb ook zo'n dochter, die probeert altijd álles te regelen.

Cas is nu ook echt helemaal zindelijk, incl het dragen van onderbroeken zelfs dát gaat al een weekje goed
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:04:00 #68
3011 E.T.
pi_38826441
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef Lois het volgende:
Hoe is het met Sas-waterpokje-kia ET?
nergens meer last van
Ze zit nog wel onder de spikkels (hoewel die ook per uur minder worden) van de korstjes, maar ik denk dat we aan 't weer te danken hebben dat we er zo goed vanaf zijn gekomen.
Ze heeft de hele tijd in d'r blote niksie rondgelopen in de tuin, zon-water-wind.. De blaasjes droogden uit waar we bijstonden Ze zat wel vreselijk onder, vooral in d'r schaamstreek
Vrijdag had Swets 'r nog wel opgehaald van het kdv want ze wilde echt niet daar, helemaal overstuur.. toen ze thuiskwamen heeft ze gewoon de rest van de dag lekker gespeeld.. Ook daarna niet echt ziek van geweest. Af en toe een klein beetje hangerig, maar dat kan ook door de hitte geweest zijn natuurlijk En het weekend hebben we nog met dat VSM spul gesmeerd, maar de laatste dagen ook al niet meer en we zien 'r ook niet krabbelen.

Ik denk echt dat we geluk gehad hebben en dat het warme weer en de luchtige kleding die daarbij hoort meegeholpen hebben (een wame trui zal meer broeien dan een jurkje met spagetti-bandjes).

Ben in elk geval blij dat we ze gehad hebben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator dinsdag 13 juni 2006 @ 21:05:34 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38826522
Tom en Cas helemaal zindelijk Wat onwijs goed zeg!
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 13 juni 2006 @ 21:09:15 #70
7074 moussy
kuttekop
pi_38826711
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef Lois het volgende:
Tom en Cas helemaal zindelijk Wat onwijs goed zeg!

en het was zó veel makkelijker dan bij René Cas poepte gewoon voor een snoepje
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator dinsdag 13 juni 2006 @ 21:12:45 #71
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38826860
Wat fijn dat het zo snel is overgegaan ET. Ik denk ook wel dat luchtige kleding helpt ja, Eva liep toen ook het liefst bloot rond toen ze de pokjes had.

Vanavond zaten we te eten en ik was iets tegen Jeroen aan het vertellen. Iris zat er de hele tijd doorheen te tetteren, draaien op haar stoel en continue met van alles bezig te zijn behalve met eten.
Ik zei op een gegeven moment: Zeg Iris, ga je even goed zitten en even je eten opeten ipv zo te zitten kletsen?
Iris: Nou......... ik denk het niet!

Ik moest me echt razendsnel omdraaien om haar niet te laten zien dat ik onwijs moest lachen.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:07:50 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_38829212
hahahaha, het zou Liam kunnen zijn, die is momenteel constant zo

Cas ook zindelijk wat goed!!!

En wat fijn dat Saskia er redelijk makkelijk vanaf komt zeg!!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:11:46 #73
3011 E.T.
pi_38829421
Cas wat goed!

Lois, Saskia kan dat idd ook zo goed.. Alleen die maakt er dan "eg niet!" van..
pi_38829588
Morgaine vertoont sinds der vader weg is op uitzending draken gedrag, ik heb het idee dat ze boos is op papa dat hij er niet is. Weet soms niet wat ik met der aan moet. Ze slaat willekeurig kinderen, is oost indisch doof en ontzettend brutaal.
pi_38829607
Cas en Tom zindelkijk

Mammietje ik hoop dat hij snel beter is hoor.

Jans heeft het zo naar dr zin op school. Ze was helemaal blij met dr andere Janneke. Ze hebben haar overgetrokken op papier. En nu loopt ze de hele dag al met nog een Janneke te slepen
De peuterjuf vond haar zo slim. Ze weet al wat Klein en groot en middelste en kleiner en groter is enzo.
O en nu Jans praat he... kan ze ook al rijmen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_38830745
Wat goed dat ze al rijmt

Fijn dat Saskia het nu wel gehad heeft.

Lois, mooi, ik kende het dus niet, leuk dat Iris dat net zo deed. Myrthe doet 't alleen bij ontkenningen, die zullen wel heel belangrijk voor haar zijn.

Moussy, kreeg jij dan ook meteen na de eerste keer een ochtend meedraaien op de psz zulk commentaar? Ik vond het vrij negatief overkomen (hoewel er ook leuke dingen gezegd werden, erg bijdehand, verbaasd dat ze zelf haar schoenen kan aantrekken ed) en had dat na een ochtendje al niet verwacht. Ook omdat ze 's zondags in de kerk naar de creche gaat waar een steeds wisselend stel ouders oppast (oppasrooster) en wat ik van hen over Myrthe hoor is altijd een stuk positiever (en eenduidig). Maar goed, misschien komt dat nog, over de andere kinderen werd wel gesproken a la "zo'n leuk meisje".
pi_38831980
jessie, super van janneke! wat zul je ervan genieten dat 't zo goed gaat met haar gepraat. en zij ook natuurlijk. en wat grappig, janneke met 'nog-een-janneke'.

faja lobi, klinkt logisch maar 't lijkt me voor jou wel extra moeilijk, nu je er alleen voor staat. sterkte ermee en geef haar maar veel extra knuffels als je er de kans toe krijgt.

poemojn, lijkt me ook niet leuk om dat na zo'n eerste oefenochtend te horen te krijgen zeg. hadden ze net zo goed anders kunnen benoemen. maarja, misschien had de juf haar dag niet ofzo. piet heeft trouwens ook wel die neiging hoor, om de regels nog even te herhalen tegen andere kinderen. valt niet altijd goed nee. maar ik hoop maar dat ie dat 'vanzelf' ook weer afleert. het hoort denk ik inderdaad ook bij het hele proces van leren dat er regels zijn. tegenover anna kan hij zich soms ook opwerpen als 3e opvoeder hoor, ik lig er soms echt helemaal dubbel om als ik 'm een preekje hoor afsteken. maar meestal probeer ik 'm daar wel wat in te remmen. oja en 't dubbel formuleren van ontkenningen komt me ook bekend voor. trouwens wat piet ook heel lang heel consequent heeft gedaan is het 'overcorrect' antwoorden op een negatieve vraag. bijvoorbeeld 'vind je 't niet leuk?' met 'ja!' beantwoorden als hij 't inderdaad niet leuk vond. leverde soms wat verwarring op. inmiddels doet hij 't meer volgens de gangbare regels (dus gewoon 'nee' zeggen in zo'n geval), al vind ik dat wel eens jammer want ik vond 't eigenlijk heel mooi/puur.

saskia alweer ongeveer van de waterpokken af, hoera! fijn dat ze er relatief weinig last van gehad heeft. de warmte had het denk ik juist ook erger kunnen maken, al dat gezweet, blegk.

we hadden 't al een tijdje over wat we voor vaderdag zouden maken, en piet had braaf al die tijd z'n mond gehouden. maar een paar dagen geleden flapte hij het er aan tafel zomaar uit. in een oogwenk had ie de verrassing tot in detail verklapt, erg komisch. verder waren we van de week bij vrienden en piet ontdekte daar een step(je) en stepte er zo op weg. en 't was nog zo'n instabiel ding met enkele achterwieltjes ook (terwijl hij met de stepjes van 't kdv nog niet kan steppen). vervolgens zag hij in hun schuur ook nog een skelter en ik dacht nog 'ojee dat zal wel een teleurstelling worden want op z'n fiets kan hij ook nog steeds niet trappen'. maar nee hoor, na een klein zetje trapte hij 'm zo vooruit. hij glom van trots natuurlijk. alleen weigerde hij thuis de fiets nog eens te proberen, hij is er zo van overtuigd dat ie het daar niet op kan... moet hij zelf weten natuurlijk, maar ik vond 't vooral rot om te zien dat hij kennelijk maar weinig vertrouwen in z'n eigen kunnen heeft.
pi_38832102
oja en waar ik ook nog steeds op wilde reageren: bram met z'n broertje-verhalen. wat schattig! en karin, je weet wat je te doen staat dus he.
pi_38838916
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:48 schreef poemojn het volgende:

Zeggen jullie kinderen eigenlijk ook alles dubbelop? Ik neem aan dat Myrthe nog wel doorkrijgt hoe de grammatica echt werkt, maar ik ken 't niet, vandaar de vraag. Ze zegt bijv 'papa niet superman is hij niet' of 'ballon is niet blauw is hij niet'. Zulke dingen.
En nog een vraag, Myrthe heeft sinds een week of twee de neiging andere kinderen te corrigeren als ze de regels niet volgen (kan Amber over meepraten ). Is dat iets dat normaal is als een kind ontdekt dat er regels zijn en gaat uitproberen hoe dat werkt? De psz-juf vond haar nogal bemoeierig nl (ze is er vandaag voor het eerst geweest, ochtendje proefdraaien).
Ik heb hier een 3-jarige die dat doet bij zijn grote broer en in het algemeen nogal dominant aanwezig is over wat er wel en niet moet gebeuren.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 08:50:51 #80
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38839097
Misschien nog een leuke vaderdagtip: bij Kruidvat hebben ze mokken die je kunt beschilderen. Daarna moeten ze geloof ik even in de oven en dan zijn ze 'houdbaar'
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38869955
Bedankt voor jullie verhalen We zullen nog wel weer merken of het hier een fase is of een karaktertrekje. Met zoveel familie in 't onderwijs zou dat laatste misschien wel goed kunnen ook.
  Moderator donderdag 15 juni 2006 @ 00:08:10 #82
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38870145
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:48 schreef poemojn het volgende:

Klinkt allebei erg bekend inderdaad, alles dubbel zeggen doet Samara ook.
En het "regelen" niet zozeer op psz, zover ik weet maar thuis zeker.
Ik vind het overgens van de juf wel een erg vreemde benadering.
Volgens mij doen een hoop kinderen het wel hoor.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_38886779
Myrthe heeft koorts, is hangerig en heeft allemaal rode 'stipjes' op de binnenkant van haar lip zitten. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn ? Verder heb ik nog geen vlekjes gezien bij d'r.
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:59:59 #84
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38887132
Arme Myrthe... Snel weer opknappen meisje! Ik heb zo ook geen idee wat het kan zijn Ladybos. Beterschap.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_38887825
Hoe gaat het nu met Randy?

Myrthe beterschap!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_38889214
Randy heeft gisteren eindelijk weer eens goed gegeten en had vannacht geen zweetkop meer. Hij had nog wel wat verhoging, 38 graden, en volgens mij had hij dat vandaag ook (wil hem ook niet iedere dag pesten met de thermometer). Hij lijkt dus flink aan de beterende hand te zijn.
Moet helaas wel zeggen dat hij vandaag ronduit stout doet. Hij krijst alles aan elkaar als er iets niet lukt, iets niet mag of als hij zijn zin niet krijgt, probeert mij en zijn babyzusje continu te bijten, knijpen en slaan. Hier was hij mee begonnen voordat hij ziek werd (een week nadat ik met zijn zusje thuiskwam om precies te zijn) maar vandaag spande echt de kroon. Kan wel janken. Heb me zoveel zorgen over hem gemaakt en zou hem het liefst de hele dag willen knuffelen, maar zoals hij zich vandaag gedroeg kan ik hem wel achter het behang plakken. Daar voel ik me dan weer hartstikke schuldig over, etc... Goddank is mijn man nu thuis en die kan het ff over nemen, heb echt ff zitten grienen net.
Volgens het 'oei, ik groei'-boek is dit een fase, en ik denk dat mijn afwezigheid de weken voor de bevalling en terugkomst mét baby er nog eens bovenop komt. Wat zijn jullie ervaringen met agressieve dreumessen en hoe ga je daarmee om??? Schrik soms gewoon van de boosheid die in hem zit. (Kan nog wat worden als hij 16 is!)
pi_38889373
Ladybos, ik heb dat ook wel eens gehad als mijn weerstand verminderd was. Maar hou je wel in de gaten of die 'stipjes' niet elders verschijnen? Als dat wel gebeurd, controleren of ze verdwijnen als je er op drukt en zoniet; meteen de dokter bellen. Waarschijnlijk zeg ik dit ten overvloede; maar toch...
pi_38906753
Pfff, kom net bij het ziekenhuis vandaan met myrthe. Ze was van de bank gevallen en bleef maar huilen, niets voor haar. Ze liet d'r armpje hangen dus toch maar even naar de HAP. Nou laat dat even maar weg, voor je geholpen wordt ben je 2,5 uur verder. Maar goed, foto's gemaakt en puntje bij paaltje denken ze dat het een breukje in d'r elleboog is maar ze weten het niet helemaal zeker. Ze wilde voor de zekerheid gipsen maar we hebben nu afgesproken dat morgenochtend de gipsmeester er naar kijkt en als het inderdaad gegipst moet worden dat we morgenochtend weer terugkomen. Myrthe was helemaal kapot van vermoeidheid en ik vond dat er wel even genoeg aan d'r armpje gefrot was, en aangezien het toch een twijfelgevalletje was hebben we dit maar besloten. Ze ligt nu lekker te slapen met een paracetamolletje tegen de pijn, ze was doodop.
pi_38907194
Dat is schrikken Ladybos! Geef Myrthe een dikke knuffel en ik hoop dat ze er niet zoveel pijn van heeft.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juni 2006 @ 07:02:39 #90
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38908628
Arme Myrthe! Ik hoop dat het meevalt. Het zal in elk geval wel minder pijnlijk voor haar zijn als ze in het gips zit. Sterkte ermee!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 08:26:01 #91
24188 Belana
kloon van belana
pi_38909090
ogossie arme myrthe
stormy waters...
sailin'
pi_38909150
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:02 schreef Mammietje het volgende:
...
Moet helaas wel zeggen dat hij vandaag ronduit stout doet. Hij krijst alles aan elkaar als er iets niet lukt, iets niet mag of als hij zijn zin niet krijgt, probeert mij en zijn babyzusje continu te bijten, knijpen en slaan. Hier was hij mee begonnen voordat hij ziek werd (een week nadat ik met zijn zusje thuiskwam om precies te zijn) maar vandaag spande echt de kroon. Kan wel janken. Heb me zoveel zorgen over hem gemaakt en zou hem het liefst de hele dag willen knuffelen, maar zoals hij zich vandaag gedroeg kan ik hem wel achter het behang plakken. Daar voel ik me dan weer hartstikke schuldig over, etc...

...
Fijn dat hij zich beter voelt Mammietje! Hij voelt zich alleen nog duidelijk niet 100%, getuige zijn gedrag. Ik heb er hier eentje rondlopen die het ook zo doet: eerst een paar dagen onverklaarbaar vervelend gedrag, vervolgens ziek (ah, dáárom was hij zo...), daarna een dag of twee heel rustig en aanhankelijk en dan weer een paar dagen geklier. Die twee lieve dagen die hij normaliter heeft (en de ziekdagen zelf) kan ik mijn knuffel- en zorgdrang wel kwijt op hem, gelukkig
pi_38909159
aah die myrthe toch! ik hoop ook dat het toch mee blijkt te vallen, maar wat een rotavond gisteren voor jullie! balen dat je dan ook nog eens zo lang moet wachten zo laat op de avond. kusje op haar zere arm.
pi_38909178
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 01:17 schreef Ladybos het volgende:
Pfff, kom net bij het ziekenhuis vandaan met myrthe. Ze was van de bank gevallen en bleef maar huilen, niets voor haar. Ze liet d'r armpje hangen dus toch maar even naar de HAP. Nou laat dat even maar weg, voor je geholpen wordt ben je 2,5 uur verder. Maar goed, foto's gemaakt en puntje bij paaltje denken ze dat het een breukje in d'r elleboog is maar ze weten het niet helemaal zeker. Ze wilde voor de zekerheid gipsen maar we hebben nu afgesproken dat morgenochtend de gipsmeester er naar kijkt en als het inderdaad gegipst moet worden dat we morgenochtend weer terugkomen. Myrthe was helemaal kapot van vermoeidheid en ik vond dat er wel even genoeg aan d'r armpje gefrot was, en aangezien het toch een twijfelgevalletje was hebben we dit maar besloten. Ze ligt nu lekker te slapen met een paracetamolletje tegen de pijn, ze was doodop.
Iiih, schrikken!
Hangend armpje etc. ken ik ook van mijn oudste: zondagselleboogje (ontwrichte elleboog). Het schoot bij hem altijd meteen terug, maar het blijft heel gevoelig nog een half dagje. Hij heeft het ook eens van een val gehad, dus misschien is dat het? Sterkte!
pi_38909181
Oh arme Myrthe Ook dat nog en ze was al ziekjes.
Dikke kus voor jullie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 16 juni 2006 @ 08:49:05 #96
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38909367
Wat zielig!
voor Myrthe, hopelijk is het toch geen breuk en is alles weer over? Nu? Ik hoop het.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 08:57:51 #97
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38909500
Och jee Ladybos, wat zielig. Hoe is het vanochtend met haar?
Dikke
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:04:52 #98
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38909603
Arme Myrthe. Hopelijk is er stiekem niks meer aan de hand en wordt ze vanochtend lekker vrolijk wakker. Dikke kus
Boodschap van Luuke aan Myrthe:fvdcddjnssmsgffcdshn;.uj m nbnbnbnbnbnbnbnbnbnbnbnbnbnbnbnbnbnbnbnbnbnbnbnb
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:09:44 #99
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_38909662
Och Myrthe meisje. Wat zielig LadyBos! Dikke kus voor haar en jou!
pi_38911349
Myrthe werd vannacht om 5 uur gillend van de pijn wakker, dat heeft ongeveer een uur geduurd Ze lag te kronkelen van de pijn (en dan deed dat weer pijn natuurlijk). In paniek heb ik de spoedeisende hulp gebeld maar die vonden dat ze eerst maar weer een zetpilletje moest hebben. Dus gedaan en na een half uurtje toen ik eigenlijk op het punt stond om toch naar de spoedeisende hulp te gaan werd ze rustig. Samen op de bank gelegen en ze viel gelukkig weer in slaap (we hadden nog maar 3 uurtjes geslapen die nacht). Zo hebben we nog drie uurtjes geslapen. De gipsmeester belde terug, dat we toch nog even moesten komen want ze wilden er toch nog even naar kijken, dus we gaan zo weer naar het ziekenhuis. Bedankt voor de
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')