Er ligt al een oude deurmat onder, en een flinke berg keukenpapier. Dus er worden al aanpassingsmaatregelen genomenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat kan best. Dat zou dan betekenen dat je het niet kunt oplossen, maar je wel kunt aanpassen. Dus accepteren dat het er wel eens naast gaat, en daar dan praktisch mee omgaan. Ik zou dan denken aan een stuk zeil plus kranten ondere de kattenbak, zodat het makkelijk is schoon te maken.
Daar zouden ze de kans niet voor krijgen. Dan neem ik die katten namelijk wel in huis!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:55 schreef Lienekien het volgende:
![]()
Je zal ze de kost geven die om zo'n reden katten naar een asiel brengen.![]()
Top!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:41 schreef DaMart het volgende:
Even een kleine update. Mijn ouders gebruiken nu een maand of twee die valeriaandruppels, en het valt op dat de katten sindsdien een stuk minder naast de bak piesen. Af en toe gebeurt het nog wel, maar niet meer elke dag, zoals ze een hele tijd gedaan hebben.
Anders ga je gewoon even terug naar ONZ en houd je je bagger uit mijn topic.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:47 schreef Kindervriend het volgende:
Boebiedoe weet wel een oplossing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |