Wat zit je dan te nietsnuttenquote:
Wat denk je dat ik gisteren gedaan heb?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat zit je dan te nietsnuttenHup! Ga mensen oraal bevredigen om in het gevlei te komen!
![]()
Je heb gisteren mensen oraal bevredigd?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik gisteren gedaan heb?
Nu maar afwachten of ik de beste was
Wat natuurlijk logisch is enzo, whehe
Hele groepen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je heb gisteren mensen oraal bevredigd?
Ik ruik het vanaf hier!quote:
quote:jij hoerrrrrrrr![]()
Iew!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:27 schreef babette21 het volgende:
tja wat wil je, na 6 maanden buikpijn......![]()
![]()
Scheld je dan terug?quote:mja dat horen wij van jeugdzorg wel vaker
Wat een lieve begroetingquote:
Goed!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een lieve begroeting![]()
Hoe gaat het met Bupa vandaag?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee.... je zou 't nl niet zeggen, maar ik kan heel volwassen zijn[ja heus
]
Kijk uit dat je je niet blesseertquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed!
Ik zeg al een tijdje dat ik ga voetballen, maar ik ben nog niet gegaan!Dus dat ga ik nou maar eens écht doen!
![]()
Met mij gaat het goedquote:Hoe is het met rena dan?
(Whehe, het antwoord lees ik toch niet, omdat ik net zei dat ik nu wegga!![]()
![]()
)
deze:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:43 schreef PeRi het volgende:
FF vindt de lachhuilsmiley stom.
Ik zeg: dumpen die gozer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:43 schreef PeRi het volgende:
MissBliss ook..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:50 schreef Zhenar het volgende:
Zhenar vindt Bupa's disclaimer stom
Praten Zhenar en MissBliss vanaf nu over zichzelf in de derde persoon?quote:
Daar ben je vast wel twee minuten zoet meequote:
De geilheidquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Praten Zhenar en MissBliss vanaf nu over zichzelf in de derde persoon?![]()
![]()
![]()
Hartstikke vriendelijk.quote:
Paltos, je mag niet klonenquote:
Neequote:
Als het binnen 2 minuten konquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar ben je vast wel twee minuten zoet mee!
Het is voor een rolquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar?
Het ziet er echt niet uit... zo'n knappe man en dan dit.
Zhenar vindt het WK heel tof, maar houdt niet zo van dat kuddegedrag en van de kleur oranje in het algemeen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:02 schreef Svensational het volgende:
Svensational vindt dat Zhenar ook Oranjefan moet worden.
Moet je weer anders doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zhenar vindt het WK heel tof, maar houdt niet zo van dat kuddegedrag en van de kleur oranje in het algemeen.![]()
Shevchenko (Oekraïne), Toni (Italië), Adriano (Brazilië), Ronaldo (Brazilië), Henry (Frankrijk), Crespo (Argentinië), om maar wat ideetjes te noemen....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:18 schreef babette21 het volgende:
ik moet nog even de wk-poule invullen hier op 't werk
vertel me eens, beste kenners, wie de topscoorder wordt
Damn!quote:
Nee, ik had hem echt niet gezien!quote:Met mij gaat het goeden met jouw tempo van weggaan lees je dit vast nog wel
De lachhuilsmiley vindt FF stom.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:43 schreef PeRi het volgende:
Sporten met deze hitte is ook kutquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn!Wat ben ik goed!
Ik ben het nog steeds niet verleerd!
Jammer dat het té warm is om lang te gaan voetballen!
[..]
Nee, ik had hem echt niet gezien!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zhenar vindt het WK heel tof, maar houdt niet zo van dat kuddegedrag en van de kleur oranje in het algemeen.![]()
Troost het je als ik vertel dat ik geen seks krijg, tot ik 'm niet meer gebruik?quote:
Gewoon blijven gebruiken dat ding!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Troost het je als ik vertel dat ik geen seks krijg, tot ik 'm niet meer gebruik?
Daaaan is een jongen. Die hoeven we hier niet!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:36 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie daaaan nou weggejaagd met jullie onvriendelijk gedrag?
Auticia en ik gebruiken dat ding constant. Ik kan echt niet meer zonder.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon blijven gebruiken dat ding!![]()
!!! DOE HET VOOR DE HUILLACHIES!!!
Wie deed er onvriendelijk danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:36 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie daaaan nou weggejaagd met jullie onvriendelijk gedrag?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Rena, je avatar is nu wél tof!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Auticia en ik gebruiken dat ding constant. Ik kan echt niet meer zonder.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is het 'm nou juist!.
.
![]()
![]()
! 3inezwei!!!!@:D ;D
e@22
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daaaan is een jongen. Die hoeven we hier niet!
Tom is geen leugenaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is warm.
"Goh, Bassie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is warm.
En ja, ik praat altijd graag over mensen alsof ze er niet zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:47 schreef LeBeau het volgende:
Is PeRi vroeger in elkaar geslagen door cheerleaders? Ze kijkt zo eng naar die smiley.
Waar is hij heen dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Goh, Bassie."
[/Paltos]
RIP!Was hij nog maar hier!
Trut, nu wil ik dus een nieuwe ava want nu vind ik 'm stomquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:47 schreef LeBeau het volgende:
Is PeRi vroeger in elkaar geslagen door cheerleaders? Ze kijkt zo eng naar die smiley.
Ik ben dan ook erg tevreden over mezelf.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:48 schreef Bupatih het volgende:
Is LeBeau zo narcistisch? Hij kijkt zo tevreden en voldaan naar zijn eigen posts.
Het komt me bekend voor, tweelingbroer van een zeker persoonquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:48 schreef Bupatih het volgende:
Is LeBeau zo narcistisch? Hij kijkt zo tevreden en voldaan naar zijn eigen posts.
Bupatih?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:50 schreef rena het volgende:
[..]
Het komt me bekend voor, tweelingbroer van een zeker persoon![]()
Missie geslaagd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Trut, nu wil ik dus een nieuwe ava want nu vind ik 'm stom.
Betaal jij?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:51 schreef PeRi het volgende:
Oh gij Romeo. Ik wil een hotelkamer in met jou
.
Bupaquote:
Ja leuk hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh en rena, ik ga door dezelfde hel.. Gelukkig heb ik een redelijk goed werkende neusspray. Maar ik heb vooral geirriteerde ogen de laatste tijd.
quote:
Ik zit nu te FOK!ken in alleen een boxershort.quote:
Tot zover was het interessant, daarna verslapte mijn aandacht snel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef PeRi het volgende:
Ik spuit mezelf elke ochtend
Allicht. Oh en ik zoek nog een slaapplek voor vrijdag 16 op zaterdag 17 juni?quote:
quote:
Zou wel knap zijn als ze dat kon.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tot zover was het interessant, daarna verslapte mijn aandacht snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |