Ik zeg: dumpen die gozer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:43 schreef PeRi het volgende:
FF vindt de lachhuilsmiley stom.
MissBliss ook..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:50 schreef Zhenar het volgende:
Zhenar vindt Bupa's disclaimer stom
Praten Zhenar en MissBliss vanaf nu over zichzelf in de derde persoon?quote:
Daar ben je vast wel twee minuten zoet meequote:
De geilheidquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Praten Zhenar en MissBliss vanaf nu over zichzelf in de derde persoon?![]()
![]()
![]()
Hartstikke vriendelijk.quote:
Paltos, je mag niet klonenquote:
Neequote:
Als het binnen 2 minuten konquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar ben je vast wel twee minuten zoet mee!
Het is voor een rolquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar?
Het ziet er echt niet uit... zo'n knappe man en dan dit.
Zhenar vindt het WK heel tof, maar houdt niet zo van dat kuddegedrag en van de kleur oranje in het algemeen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:02 schreef Svensational het volgende:
Svensational vindt dat Zhenar ook Oranjefan moet worden.
Moet je weer anders doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zhenar vindt het WK heel tof, maar houdt niet zo van dat kuddegedrag en van de kleur oranje in het algemeen.![]()
Shevchenko (Oekraďne), Toni (Italië), Adriano (Brazilië), Ronaldo (Brazilië), Henry (Frankrijk), Crespo (Argentinië), om maar wat ideetjes te noemen....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:18 schreef babette21 het volgende:
ik moet nog even de wk-poule invullen hier op 't werk
vertel me eens, beste kenners, wie de topscoorder wordt
Damn!quote:
Nee, ik had hem echt niet gezien!quote:Met mij gaat het goeden met jouw tempo van weggaan lees je dit vast nog wel
De lachhuilsmiley vindt FF stom.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:43 schreef PeRi het volgende:
FF vindt de lachhuilsmiley stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |