quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:08 schreef coolbabe het volgende:
whehe waar is de scouting nou gebleven?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:44 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben ook wel eens in Helmond geweest.
En ik heb gestemd op de dierenambulance.
het lukt mij elke dagquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kan ong. om de 2 dagen stemmen, merk ik hier
Ja das een goeie, het staat er idd maar zoals het bij ons bekend is telt de stemming nog gewoon door en wordt het pas volgende week bekend gemaakt.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:27 schreef Female het volgende:
Heb gestemd.
Maar kun je me dit uitleggen:
29-05-2006: Stichting Helmond Pop maakt goede doel 2006 bekend:
" STICHTING DIERENAMBULANCE HELMOND "
Die hebben een mooie 3e plaats.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:19 schreef zwaaibaai het volgende:
Wat is er mis met de voedselbank?
Niks, maar de dierenambulance is nèt ff een tikkie belangrijkerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:19 schreef zwaaibaai het volgende:
Wat is er mis met de voedselbank?
en de voedselbank heeft vorig jaar alles gekregen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Niks, maar de dierenambulance is nèt ff een tikkie belangrijker![]()
Preciesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Niks, maar de dierenambulance is nèt ff een tikkie belangrijker![]()
Donequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:56 schreef QueenR het volgende:
hey allemaal, in helmond wordt een concert gehouden waarvan de opbrengst naar goede doelen gaat. Het is ZEER belangrijk dat wij daar wat van krijgen want we hebben nu eenmaal geld nodig (en zijn vind ik een heel wat beter doel dan een scouting) zouden jullie willen stemmen aub? kan eenmaal per week, en is volgende week al, dus misschien twee keer, pretty please![]()
http://www.helmondpop.nl/hp/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Volgend jaar zijn zij weer aan de beurt? Dat bepaal jij en daarom beinvloed je nu de boel door allemaal mensen die nooit in Helmond komen te laten stemmen. Dat vind ik niet helemaal eerlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:11 schreef QueenR het volgende:
zou niet weten wat er niet eerlijk aan is.
Busje (wat hard nodig was en ter vervanging van een ander was) en dit komen uit een ander potje, voedselbank heeft vorig jaar al het geld gekregen. Dus volgend jaar zijn zij weer aan de beurt.simpel toch?
En ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:24 schreef lady-wrb het volgende:
en ik mocht ook weer
we gaan gewoon door
Oh ja? Ik heb een leuk artikel gelezen een tijdje terug in Nieuwe Revu. Er komen daar waanzinnig veel mensen die de voedselbank niet eens nodig hebben, maar er toch van profiteren. Dus hup, stemmen op de Dierenambulance!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:07 schreef Conflict het volgende:
Ik heb op de voedselbank gestemd. Dat is een veel beter doel. En de dierenambulance heeft al een nieuw busje gekregen.
Jammer trouwens dat dit niet eerlijk verloopt.
idd, ik ken er toevallig een paar hier in de buurt. Rijden auto en motor, hebben een eigen huis maar staan wel vooraan bij de voedselbank :S snap jij het?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh ja? Ik heb een leuk artikel gelezen een tijdje terug in Nieuwe Revu. Er komen daar waanzinnig veel mensen die de voedselbank niet eens nodig hebben, maar er toch van profiteren. Dus hup, stemmen op de Dierenambulance!
dat klopt. voedselbanken worden vaak ondersteund door producenten die hun produkten die iets te lang op de plank blijven liggen of waar nieuwere verpakkingen voor bedacht zijn kwijtmoeten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
idd, ik ken er toevallig een paar hier in de buurt. Rijden auto en motor, hebben een eigen huis maar staan wel vooraan bij de voedselbank :S snap jij het?
Maar goed voor degene die het wel nodig hebben is het natuurlijk wel heel goed
Alleen krijgen zij zowiezo veel meer giften dan wij.. dus stemmen op ons![]()
ikke oook!quote:
En wat krijgen wij nou?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:01 schreef QueenR het volgende:
stemmen is afgelopen. dankjewel allemaal!!!!!!!!
een virtueel kusje??quote:
quote:
wat fijnquote:Op zondag 25 juni 2006 19:18 schreef QueenR het volgende:
Gisteren naar de uitreiking geweest. Heel mooi verzorgd, en geweldig... maar liefst 1000!!!!!! voor onsen 250 nog voor de scouting. Dus kunnen we mooi de bus voor gaan inrichten met allerlei medische spulletjes.
DANK ALLEMAAL!!! xxx
De paar keer dat ik dit topic voorbij zag komen heb ik dan ook vrolijk op de hartstichting gestemd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn zij weer aan de beurt? Dat bepaal jij en daarom beinvloed je nu de boel door allemaal mensen die nooit in Helmond komen te laten stemmen. Dat vind ik niet helemaal eerlijk![]()
Zeker niet als het om goede doelen gaat.
maar dat krijg je als je iets online zet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn zij weer aan de beurt? Dat bepaal jij en daarom beinvloed je nu de boel door allemaal mensen die nooit in Helmond komen te laten stemmen. Dat vind ik niet helemaal eerlijk![]()
Zeker niet als het om goede doelen gaat.
en dat is je goed recht... Queenr brengt het goede doel onder de aandacht, of je er ook op stemt is aan jezelf. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat je op de dierenambulance hebt gestemd als je stiekem meer voor een ander doel wilt gaan. Hartstikke eerlijk dusquote:Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef Light het volgende:
[..]
De paar keer dat ik dit topic voorbij zag komen heb ik dan ook vrolijk op de hartstichting gestemd.
misschien is er wel op een hart-forum (weet ik veel hoe dat heet) iemand die dezelfde oproep heeft gedaan maar dan voor de hartstichting.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef Light het volgende:
[..]
De paar keer dat ik dit topic voorbij zag komen heb ik dan ook vrolijk op de hartstichting gestemd.
En wat dan nog? Stel je toch niet zo aan.. tis voor de dieren. Zoals ze al zij, die voedselbank heeft het al een keer gehad en wordt daarbij nog uitgebaat ook.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:28 schreef Conflict het volgende:
En volgend jaar doe je dit niet he, dan is de voedselbank aan de beurt
waarom moet zij dat doen?quote:Op maandag 26 juni 2006 09:28 schreef Conflict het volgende:
Zit toch niet zo te ouwezeiken zegquote:Op maandag 26 juni 2006 09:28 schreef Conflict het volgende:
Heerlijk!quote:
geweldig Queen R!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:18 schreef QueenR het volgende:
Gisteren naar de uitreiking geweest. Heel mooi verzorgd, en geweldig... maar liefst 1000!!!!!! voor onsen 250 nog voor de scouting. Dus kunnen we mooi de bus voor gaan inrichten met allerlei medische spulletjes.
DANK ALLEMAAL!!! xxx
Ja hallo, dat was de afspraak!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zit toch niet zo te ouwezeiken zeg
tja.. met zo'n naam kun je ook niet anders hequote:
geef gewoon alle dieren een spuitje, scheelt een hoop gezeik. de voedselbank heeft het geld harder nodigquote:Op maandag 26 juni 2006 09:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom moet zij dat doen?
dan moet een medewerker van de voedselbank het maar promoten. en waarom jij niet?
als jij ij er volgend jaar op wijst dat er weer eenzelfde aktie wordt gehouden, stem ik op de voedselbank, oke?
deal
Zal jou eens een spuitje gevenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geef gewoon alle dieren een spuitje, scheelt een hoop gezeik. de voedselbank heeft het geld harder nodig
*spuitje overhandigt aan Bastardquote:
yep als je al die mensen die het niet nodig hebben maar gewoon lekker van onze zak willen teren ook een spuitje geeft zul je zien dat er genoeg voedsel over is voor de echte hulpbehoevendequote:Op woensdag 28 juni 2006 12:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geef gewoon alle dieren een spuitje, scheelt een hoop gezeik. de voedselbank heeft het geld harder nodig
En zo is het, en ik vind het super wat je doet!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
oftewel om een lang verhaal kort te maken, ook al ben je geen dierenvriend zijn wij nog nuttig en hebben gewoon hulp nodig om te kunnen doorwerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |