wat fijnquote:Op zondag 25 juni 2006 19:18 schreef QueenR het volgende:
Gisteren naar de uitreiking geweest. Heel mooi verzorgd, en geweldig... maar liefst 1000!!!!!! voor onsen 250 nog voor de scouting. Dus kunnen we mooi de bus voor gaan inrichten met allerlei medische spulletjes.
DANK ALLEMAAL!!! xxx
De paar keer dat ik dit topic voorbij zag komen heb ik dan ook vrolijk op de hartstichting gestemd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn zij weer aan de beurt? Dat bepaal jij en daarom beinvloed je nu de boel door allemaal mensen die nooit in Helmond komen te laten stemmen. Dat vind ik niet helemaal eerlijk![]()
Zeker niet als het om goede doelen gaat.
maar dat krijg je als je iets online zet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn zij weer aan de beurt? Dat bepaal jij en daarom beinvloed je nu de boel door allemaal mensen die nooit in Helmond komen te laten stemmen. Dat vind ik niet helemaal eerlijk![]()
Zeker niet als het om goede doelen gaat.
en dat is je goed recht... Queenr brengt het goede doel onder de aandacht, of je er ook op stemt is aan jezelf. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat je op de dierenambulance hebt gestemd als je stiekem meer voor een ander doel wilt gaan. Hartstikke eerlijk dusquote:Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef Light het volgende:
[..]
De paar keer dat ik dit topic voorbij zag komen heb ik dan ook vrolijk op de hartstichting gestemd.
misschien is er wel op een hart-forum (weet ik veel hoe dat heet) iemand die dezelfde oproep heeft gedaan maar dan voor de hartstichting.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef Light het volgende:
[..]
De paar keer dat ik dit topic voorbij zag komen heb ik dan ook vrolijk op de hartstichting gestemd.
En wat dan nog? Stel je toch niet zo aan.. tis voor de dieren. Zoals ze al zij, die voedselbank heeft het al een keer gehad en wordt daarbij nog uitgebaat ook.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:28 schreef Conflict het volgende:
En volgend jaar doe je dit niet he, dan is de voedselbank aan de beurt
waarom moet zij dat doen?quote:Op maandag 26 juni 2006 09:28 schreef Conflict het volgende:
Zit toch niet zo te ouwezeiken zegquote:Op maandag 26 juni 2006 09:28 schreef Conflict het volgende:
Heerlijk!quote:
geweldig Queen R!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:18 schreef QueenR het volgende:
Gisteren naar de uitreiking geweest. Heel mooi verzorgd, en geweldig... maar liefst 1000!!!!!! voor onsen 250 nog voor de scouting. Dus kunnen we mooi de bus voor gaan inrichten met allerlei medische spulletjes.
DANK ALLEMAAL!!! xxx
Ja hallo, dat was de afspraak!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zit toch niet zo te ouwezeiken zeg
tja.. met zo'n naam kun je ook niet anders hequote:
geef gewoon alle dieren een spuitje, scheelt een hoop gezeik. de voedselbank heeft het geld harder nodigquote:Op maandag 26 juni 2006 09:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom moet zij dat doen?
dan moet een medewerker van de voedselbank het maar promoten. en waarom jij niet?
als jij ij er volgend jaar op wijst dat er weer eenzelfde aktie wordt gehouden, stem ik op de voedselbank, oke?
deal
Zal jou eens een spuitje gevenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geef gewoon alle dieren een spuitje, scheelt een hoop gezeik. de voedselbank heeft het geld harder nodig
*spuitje overhandigt aan Bastardquote:
yep als je al die mensen die het niet nodig hebben maar gewoon lekker van onze zak willen teren ook een spuitje geeft zul je zien dat er genoeg voedsel over is voor de echte hulpbehoevendequote:Op woensdag 28 juni 2006 12:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geef gewoon alle dieren een spuitje, scheelt een hoop gezeik. de voedselbank heeft het geld harder nodig
En zo is het, en ik vind het super wat je doet!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
oftewel om een lang verhaal kort te maken, ook al ben je geen dierenvriend zijn wij nog nuttig en hebben gewoon hulp nodig om te kunnen doorwerken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |