Denk een boete + stikker verwijderen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ken iemand die rondrijdt in een opgevoerd Golfje met dat plaatje erop. die kan zn auto straks dus kwijt zijn?
Ze mogen toch ook mensen een boete geven die hun voor Jood uitgeschelden? Of is dat ook "Vrijheid van Meningsuiting"?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef babba het volgende:
DIt is toch gewoon vrijheid van meningsuitingLijkt me niet dat de politie dat zomaar mag afpakken.
Ik denk niet dat een agent instaat is om die link te leggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:29 schreef zwelgje81 het volgende:
Dus alles wat evt aanleiding geeft om ze te beledigen mag dus niet? Als ik met een busje butaangas loop mag het in beslag genomen worden omdat ik vind dat alle joden (lees politie) aan het gas mogen?
Er zitten grenzen aan..quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef babba het volgende:
DIt is toch gewoon vrijheid van meningsuitingLijkt me niet dat de politie dat zomaar mag afpakken.
Dat poppetje stond waarschijnlijk te zeiken op een opel teken..quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ken iemand die rondrijdt in een opgevoerd Golfje met dat plaatje erop. die kan zn auto straks dus kwijt zijn?
Letterlijk of figuurlijk ?:pquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:35 schreef Hagelkaas het volgende:
Ach, tegen een agent aan zeiken is nog altijd goedkoper dan te hard rijden, dus ik maak me nergens zorgen over. Als ik een keer veels te veel geld over heb wil ik nog steeds een keer keihard tegen een agent aanzeiken, wat lijkt me dat heelijk zeg
Neen, 't was heus de pliesie.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:36 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat poppetje stond waarschijnlijk te zeiken op een opel teken..
Dat is discriminatie, zeggen wat je van de politie vindt is iets heel anders lijkt mij.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ze mogen toch ook mensen een boete geven die hun voor Jood uitgeschelden? Of is dat ook "Vrijheid van Meningsuiting"?![]()
Ik geloof het (helaas) wel...quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:37 schreef SevenWonders het volgende:
Ik denk 'belediging', 'opruiing' etc.
Het heeft m.i. GEEN donder met de zogenaamde 'Vrijheid van Meningsuiting' te maken. Het verhaal gaat waarschijnlijk wel wat verder dan alleen die tas met die 'cartoon'. Ik geloof er niet in dat het alleen om het plaatje op die tas ging.
Zo kun je alles wel als een belediging opvatten. Moet je maar een vak leren en niet bij de politie gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:26 schreef Gebleekte het volgende:
Ja. Idd op belediging van een ambtenaar in functie.
Hoe kan je hier nou weer aan twijfelen?
Heeft die acteur die Crabtree speelde al een dagvaarding ontvangen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:54 schreef Kluupkluup het volgende:
Duidelijk geval van 'Belediging van een ambtenaar in functie'.. Of je het nou zegt, schrijft of met een plaatje op een spandoek, jas of auto zet. Het is een belediging. Terecht ingenomen dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |