Ik ga de zwarte halen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:42 schreef Maraca het volgende:
Je kan een witte en een zwarte DS lite kopen![]()
Welke zal ik kiezen?![]()
Zijn er al demopods gesignaleerd dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:17 schreef __Saviour__ het volgende:
De witte is toch ook wel mooi. Maar jammer dat alleen die in de demopods zit, vergelijken wordt zo wat moeilijk
Adviesprijs is ¤149,99. Bij de MM zal de prijs wel tussen de 145 en 150 liggen, heel misschien 140.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:01 schreef netto_m het volgende:
Of ik wacht gewoon tot hij in de winkel verkrijgbaar is, bij de MM of zo. Hoe duur wordt hij daar eigenlijk?
Ik denk dat je rustig van 150 of meer kan uitgaan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:50 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Adviesprijs is ¤149,99. Bij de MM zal de prijs wel tussen de 145 en 150 liggen, heel misschien 140.
Zal wel ¤ 150 zijn dan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:50 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Adviesprijs is ¤149,99. Bij de MM zal de prijs wel tussen de 145 en 150 liggen, heel misschien 140.
DOe je het wel elke dag?quote:
NL-versie? v&a?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:12 schreef Lexie het volgende:
I heb Brain Training al een paar weken niet meer aangeraakt...
Niks voor mij eigenlijk.
5 euro incl. verzenden!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:12 schreef Lexie het volgende:
I heb Brain Training al een paar weken niet meer aangeraakt...
Niks voor mij eigenlijk.
Hmm, veel games op de DS zijn toch wel bvrij kort, ik weet niet hoe dat op de PSP zitquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:11 schreef JimmyJames het volgende:
Dit is vast niet de meest geschikte plek hiervoor, maargoed. Ik twijfel dus tussen een DS lite en een PsP. En beide is geen optie.
Dus kan iemand die beide heeft mij adviseren? Ik hou van redelijk moeilijke games en lange gamessessies (dus niet ff 5 min in de bus, maar 2 uur in de trein). En behalve puzzlegames (ala tetris) en race-games dig ik alles wel.
Ik heb ze beide.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:11 schreef JimmyJames het volgende:
Dit is vast niet de meest geschikte plek hiervoor, maargoed. Ik twijfel dus tussen een DS lite en een PsP. En beide is geen optie.
Dus kan iemand die beide heeft mij adviseren? Ik hou van redelijk moeilijke games en lange gamessessies (dus niet ff 5 min in de bus, maar 2 uur in de trein). En behalve puzzlegames (ala tetris) en race-games dig ik alles wel.
Hmmz.. Daxter is daar toch anders in hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:37 schreef Thomper het volgende:
Volgens zijn beide handhelds niet echt voor lange periodes. Het overgrote deel van de games op beide platformen bestaat nog steeds uit blokjes van 5 minuten; zelfs GTA (missies zijn korter gemaakt voor de PSP versie) en New Super Mario Bros (je doet maar een minuut of zes over een leveltje)
Beiden zijn mogelijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:11 schreef JimmyJames het volgende:
Ik probeer het objectief: DSlite.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:11 schreef JimmyJames het volgende:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:02 schreef disjfa het volgende:
Ik probeer het nog objectiever
spellen op de psp beter vindDat heet zonde van je geld.
Sommige mensen kopen de PSP voor de ports omdat ze geen 130 euro goedkopere PS2 hebbenquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:13 schreef Tware het volgende:
[..]
welke spellen. Locoroco en 1000 ports en remakes?
PSP is een goed apparaat. Alleen de games...quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:18 schreef Xrenity het volgende:
Mja, m'n broertje heeft een PSP. Tof ding hoor, maar voor mij persoonlijk zijn er te weinig echt gave games. Al is GTA LCS wel tof op zo'n handheld
Zijn er wel een paar die me aanspreken, anders zat ik ook niet te twijfelen, denk aan Locoroco, Jak & Daxter (mss) en euh..... hum... mss Suikoden 1&2 als ze ooit uitkomen. Maar op de DS is de de lijst games die mij wat lijken niet veel langer: Animal Crossing, Castlevania, Mario DS (moet ik nog zien, schijnt veel te makkelijk te zijn en niet origineel) en later FF3, Zelda DS.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:19 schreef BMH het volgende:
[..]
PSP is een goed apparaat. Alleen de games...![]()
En grafisch zijn ze niet op PS2 kwaliteit. (Al had ik bij Monster Hunter het gevoel dat het er niet ver vandaan zat)quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
PSP is letterlijk een draagbare Playstation. Dus verwacht PS2-games, maar dan op klein formaat. Voor originele spellen moet je niet bij de PSP zijn, dat is meer het terrein van de DS.
Alleen voor multi-platform games kan je beter wel de PSP versie nemen. Denk bijv. aan Ridge Racer, Burnout, Splinter Cell en dat soort. Maargoed, ik heb het nadeel bijna alle recente consoles te hebben op de Xbox 360 na dan (komt ook niet, net zoals ik de PS3 denk ik niet koop.... wie weet de Wii, maar ook dat weet ik nog niet zeker)quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
PSP is letterlijk een draagbare Playstation. Dus verwacht PS2-games, maar dan op klein formaat. Voor originele spellen moet je niet bij de PSP zijn, dat is meer het terrein van de DS.
Zowel Daxter als GTA zijn toch echt beter dan de PS2 versies qua grafische kwaliteiten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
En grafisch zijn ze niet op PS2 kwaliteit. (Al had ik bij Monster Hunter het gevoel dat het er niet ver vandaan zat)
Met goed programmeerwerk is vrijwel-PS2 kwaliteit te doen. De PSP is grafisch een erg sterk beestje. GTA en Daxter bijvoorbeeld zien er prachtig uit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:15 schreef Morthill het volgende:
En grafisch zijn ze niet op PS2 kwaliteit. (Al had ik bij Monster Hunter het gevoel dat het er niet ver vandaan zat)
Juist niet. Advance wars kan je zelfs nog spelen als je niet met de trein gaat maar met de auto. Elk stoplicht 2 zetten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik probeer het objectief: DSlite.
Voor games als Advance Wars & RPG's heb je zeker wel meer dan 5 min nodig.
size. ik vind die psp zo lomp groot met allerlei uitsteeksels. plus mp3's luisteren en tv kijken doe ik wel op mijn telefoonquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:52 schreef jap85 het volgende:
Geld valt wel mee toch, scheelt maar 50 euro. Bepalend voor de keuze lijkt mij vooral of je alleen wilt gamen of ook muziek etc. wilt luisteren erop. En, ook niet onbelangrijk, of je al een ps2/xbox hebt (aangezien de psp veel spellen heeft die daar in vergelijkbare vorm al op zijn verschenen)
Zeker nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:00 schreef BMH het volgende:
DSlite logo in de hoek staat eigenlijk helemaal niet verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |