Elke winkel krijgt ze woensdag al binnenquote:Op maandag 19 juni 2006 12:15 schreef MacGreagor het volgende:
ik ga hem halen bij een winkel waar ze woensdag al liggen.
maar ik zal maar niet zeggen waar anders staat er een rij
Vrijdag is hij sowieso in de winkelquote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef ASSpirine het volgende:
Weet iemand of de DS lite ook in een pack te koop is?
Met spel, en zoja, welke spel?
Ik ga komende weekend ff naar de media markt, alvast wat spelletjes halen
thanks, maar de vraag is of dat wel goed voor me is.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vrijdag is hij sowieso in de winkelkun je de DS gelijk meenemen
Zal morgen even vragen of er ook een pack is
volgens mij geen pack. dat komt later zei de verkoopster.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef ASSpirine het volgende:
Weet iemand of de DS lite ook in een pack te koop is?
Met spel, en zoja, welke spel?
Ik ga komende weekend ff naar de media markt, alvast wat spelletjes halen
nee.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:42 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb even een vraagje over de Lite(hjet is voor iemand anders)
Maar zijn de knoppen niet de klein? ik bedoel de ABXY, heb je daar last van?
Advance wars (1,2 voor GBA?). En anders het gebruikelijke maar dan 2e hands. Ook moet je New super mario bros halen bij je lokale gameshop.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:01 schreef Simsfan88 het volgende:
Hello guys
Ik heb zin om een nieuw spel voor mijn DS te kopen. Ik heb Wario Ware Touched, Mario 64 DS, Nintendogs (zo saai maarja) en Animal Crossing Wild World (heerlijk spel!).
Ik zoek een spel van rond de 20 euro. Bomberman en Polarium heb ik hoog op mijn lijst staan, maar wat vinden jullie van die spellen? En raden jullie mij andere spellen van rond de 20 euro aan?
Thanks![]()
Heb je helemaal gelijk in, ziet er saai uit.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:34 schreef Simsfan88 het volgende:
Advance wars vind ik er best saai uit zien. En New Super Mario Bros ziet er idd erg vet uit, maar is overal rond de 40 á 45 euro toch?
Hij wordt woensdag aan bijna alle winkels geleverd. Kijk een verkoper lief aan (of groei tieten) en je krijgt ze misschien mee.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:10 schreef turkish_n3z het volgende:
Zag ik hier staan dat je em woensdag al kan krijgen? waar?!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |