hahaha.. bij de NL versie zit ik nu op 24... Helaas stop ik altijd als ik de "woorden onthouden" opdracht krijgt.. Die duurt gewoon 5 minutenquote:Op zondag 18 juni 2006 15:44 schreef Xrenity het volgende:
Kawashima zei net dat ik een leeftijd van 76 had
Gevolgd door 'Oeps! Rekenfoutje!'. Het was 22
Die vind ik altijd het leukst. Er zit een beperkt aantal woorden in, dus ik ken ze nu al allemaal uit mn hoofdquote:Op zondag 18 juni 2006 16:03 schreef BMH het volgende:
[..]
hahaha.. bij de NL versie zit ik nu op 24... Helaas stop ik altijd als ik de "woorden onthouden" opdracht krijgt.. Die duurt gewoon 5 minuten![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:45 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik overweeg een ds lite te halen maar ik zou hem eigenlijk alleen voor online spelletjes willen halen, is dit dan aan te raden?
Ik zou eerst je prioriteit van games anders stellen en dan je druk maken of je zo`n apperaatje wilt hebbenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:45 schreef Maraca het volgende:
Animal Crossing, Lost Magic en The Sims 2
Ik ook niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:18 schreef Kill_em_all het volgende:
Nope niks gepreorderd. Denk dat de kans zeer klein is die ie meteen uitverkocht is.
Hoe bedoel jequote:Op maandag 19 juni 2006 00:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zou eerst je prioriteit van games anders stellen en dan je druk maken of je zo`n apperaatje wilt hebben
Maar verder moet je je niet druk maken
In Utrecht kan je bij Dr.Games langsgaanquote:Op maandag 19 juni 2006 09:55 schreef philipnorth het volgende:
Ik zit ook nog te twijfelen wat ik voor spel erbij ga kopen, hebben hier sowieso al een DS met spellen, dus ja
Zit idd te denken aan Phoenix, maar ook Advance Wars staat nog op t lijstje...net als NSMB voor volgende week
Iemand hier die een goede gameshop in Utrecht weet trouwens, ben a.s. zaterdag ws. in Utrecht, dus wil ik daar wel ff shoppen wellicht
tnx, mail ze wel ffquote:Op maandag 19 juni 2006 11:26 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ook import voor zover ik het dan weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |