Zuiderpark?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb hem online besteld, maar ik haal altijd bij hem op, en hij krijgt hem natuurlijk dan 1 á 2 dagen eerder.
Geen idee of je zin hebt om naar Den Haag te gaan rijden.
Nee, een ECHTE gameshop.... voorheen heette het Replay. Misschien weet je dan genoegquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Eplaza is geen gameshop he. Dat is een verkapte Bart smit.
De ECHTGE gameshops in Enschede/Hengelo verkopen games ongeveer 5 euro onder de adviesprijs.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:23 schreef JK het volgende:
[..]
Nee, een ECHTE gameshop.... voorheen heette het Replay. Misschien weet je dan genoeg
Ik, als ik "over" ga, ga voor Castlevania en Animal Crossing WW. BT zou ik maar links laten liggen, voelt niet echt als een spel aan. Je kun eigk net zo goed de soduku's uit de krant maken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:14 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik weet nog niet welke spellen ik vrijdag bij de DS ga kopen! Is Animal Crossing een beetje leuk? En doe je een beetje lang over Brain training?
Strategisch verantwoord. Iedereen zal natuurlijk gelijk een spel bij z'n DS willen EN een week later Mario kopen, hoe duivels.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Mario moet je er echt bijkopen natuurlijk. Maar die komt pas een week later. Da's wel raar van Nintendo.
Dat komt omdat ze in het oosten minder verdienen dan in de randstadquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:29 schreef BMH het volgende:
[..]
De ECHTGE gameshops in Enschede/Hengelo verkopen games ongeveer 5 euro onder de adviesprijs.
In het centrum van Hengelo toevallig?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:29 schreef BMH het volgende:
[..]
De ECHTGE gameshops in Enschede/Hengelo verkopen games ongeveer 5 euro onder de adviesprijs.
Klinkt als meer oplichters in de randstad.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:58 schreef JK het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze in het oosten minder verdienen dan in de randstad
Hier is het echt 5 tot 50 euro meer voor een spel.
En bij de Intertoys vind je dan weer spellen supergoedkoop. Juist 5 euro onder de normale verkoopprijs. Of wat te denken van Resident Evil iets van 3 a 4 weken na de release? 19,99 bij Intertoys !
www.nintendowifi.nl geeft een dudielijke uitleg over hoe je mogelijke problemen met je router kunt oplossen. Lukt het nog niet, dan kun je het ons altijd vragen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:36 schreef ASSpirine het volgende:
Dus dat wordt een Lite kopen als verjaardag, welke spelletjes zijn leuk?
Misschien toch die brain game dinges kopen, klinkt wel interessant
Mario Kart ook denk ik.
Maareh, heb je daar iets voor nodig om tegen andere mensen te spelen?
Je speelt toch via wifi dacht ik?
owjah, en natuurlijk een draadloze router, das geen prob op zich
Is dat lastig in te stellen?
Ik ken namelijk haast geen zak van netwerken
Is dat ongeveer het zelfde?quote:
I'll keep that in mindquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:55 schreef BMH het volgende:
[..]
www.nintendowifi.nl geeft een dudielijke uitleg over hoe je mogelijke problemen met je router kunt oplossen. Lukt het nog niet, dan kun je het ons altijd vragen.
150+20+45 = 215 Metroid Prime Hunters en Phoenix wright vind ik persoonlijk ook enorme aanraders, Brain Age ben je snel op uitgekeken. Ook vet: New SMB, Trauma Center, Wario Ware: touched, Advance Wars en Animal Crossingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:00 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
I'll keep that in mind
Maareh, alvast 2 games halen denk ik, dus mario kart (zou dat al in een pack komen met de lite?)
en die brain game, want ik hoor er wel positieve dingen van
op hoeveel kom ik dan ongeveer?
wat is er zo speciaal aan tetris DS?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:28 schreef BMH het volgende:
Tetris DS is ook een game waarmee ik me nu al tig uren mee heb gemaakt. On- & Offline is het een geweldig spel! Kopen die handel!
Woensdag zullen de dsjes wel naar de winkels verstuurd worden.. De gamespeciaalzaak verkoopt em dan vaak meteen al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |