waar?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:30 schreef Litso het volgende:
Ik heb besloten me voortaan niet meer te scheren.
Jawel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:30 schreef Litso het volgende:
Ik heb besloten me voortaan niet meer te scheren.
Jij hebt Litso's gezicht geschoren?quote:
De rest zit nog in het vorige deeltje te F5'en.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Jawel.
En waarom is het ineens stilgevallen?
Dommerds.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:42 schreef JDude het volgende:
[..]
De rest zit nog in het vorige deeltje te F5'en.
Wat nou jawel?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawel.
En waarom is het ineens stilgevallen?
Wat dat damesmeisje zegt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:51 schreef Chowi het volgende:
Boeie.
Ben je nou al thuis of hoe zit dat?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:56 schreef Misstique het volgende:
Goeie TT
Heb je weer geestverruimende middelen tot je genomen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:00 schreef ehqo het volgende:
Ik voel me zo, allesomvattend. Ineens.
Is caramelijs geestverruimend?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je weer geestverruimende middelen tot je genomen?
Woah.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Als je je er allesomvattend van gaat voelen wel ja.
In een slapstick film zou je nu enthousiast in je handen klappen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeej, ik heb krukken, ik kan weer een beetje lopen.
Goed voor m'n humeur dit.
... als boter.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:26 schreef Janetje het volgende:
Waarom zit ik in godesnaam te flirten met m'n stagair?
Vleeslust?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:26 schreef Janetje het volgende:
Waarom zit ik in godesnaam te flirten met m'n stagair?
quote:
Dat zal het zijn.quote:
Angola... altijd gevaarlijk!quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:38 schreef Janetje het volgende:
Iemand enig idee over de kansen van Portugal en Angola in het WK?
Wil je met hem mee kunnen praten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:38 schreef Janetje het volgende:
Iemand enig idee over de kansen van Portugal en Angola in het WK?
quote:
Ah. Ik kan je niet helpen ben ik bang.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:45 schreef Janetje het volgende:
[..]Nee, we hebben hier een poul...
En we hebben allemaal random 2 teams toegewezen gekregen..
Jij bent twee over zeven klaar?quote:
Niet jij óók!quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:43 schreef JDude het volgende:
Zo, dat kleurt tenminste bij m'n avatar.
Ja-wel! Ohja, zondag ga ik wel die wedstrijd kijken heurquote:
Voetbal is suf.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja-wel! Ohja, zondag ga ik wel die wedstrijd kijken heur.
Niet.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet.
Maar goed, ik ga die 300 meter naar het station eens afleggen.
Zeg dat nou niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar dan kan je niet posten, Ch.
Jaja, kloons enzo, maar toch.quote:
Góh.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar dan kan je niet posten, Ch.
Zes, tijdsverschil.quote:
Binnen een uur ben ik thuis.quote:
Trut, nu ben ik verslaafd!quote:
Ik kan niet aan je icoon wennen.quote:
Ik zat eraan te denken om er ook 1 aan te vragen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:37 schreef Litso het volgende:
Oranje nicks zijn niet welkom in BeF
quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:41 schreef Litso het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Het kan natuurlijk óók gewoon zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Nee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken om er ook 1 aan te vragen.
Die is ook leuk op MSN met MSG+quote:
Die blijft tof.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:51 schreef Dagonet het volgende:
Preihoerquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:51 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk óók gewoon zo.Die kende ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
Uhh?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
And I can't see why you'd want to live here..
We are not perfect, but we sure tried!quote:
quote:
Uh-húh. Het is zo makkelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Gewoon tussen [html] en [/html] tags plaatsen.
[html]quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Gewoon tussen [html] en [/html] tags plaatsen.
ik zie hetquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:09 schreef vamos1 het volgende:
[..]
[html]
<font color="CC0000">boing</font>
[/html]
Chowi was nog vergeten te vermelden dat je toch echt wel FA of A moet zijn daarvoor.quote:
pc-fr34k ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Chowi was nog vergeten te vermelden dat je toch echt wel FA of A moet zijn daarvoor..
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:09 schreef Janetje het volgende:
Bloemetjes en parfum en zachte donsdekbedden.
Ja, maar ik ben belangrijker.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:09 schreef vamos1 het volgende:
[..]
[html]
<font color="CC0000">boing</font>
[/html]
HASJ!quote:
Speeskeek.quote:
jah ik dacht al...quote:
Aangezien het een goede post is vergeef ik het je dat je m'n kwartet verpeste.quote:
Hij is verder ook helemaal niet donkerblauw of zo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:14 schreef vamos1 het volgende:
[..]
jah ik dacht al...
"het is zoooo makkelijk"
viel me nog mee dat niemand n00b riep
zag het een tijdje terug ook.. maar toen dacht ik al dat alleen FA enzo het konden..
ik miste alleen dat dago natuurlijk FA is
Ik mis mn andere ook wel een beetje, maar deze is maar tijdelijk.quote:
Weg met dat kutdeuntje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:14 schreef Dagonet het volgende:
Hallo mt
Kun je zaterdag?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Mt., wanneer is onze date?
Het is hier al de volgende pagina.quote:
Je bent er wel? STUREN!!!!! MSN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Oi!quote:
Nee.quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is hier al de volgende pagina.
Oh en heeft 'ie je er gek mee gemaakt?
Waarschijnlijk zit ik zaterdag in Breda, bij JDude.quote:
Goftedomme. Dáár had ik nou eens zin in.quote:
kun jij ook zien wie er het topic bekijkt/online is ofzo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:14 schreef Dagonet het volgende:
Hallo mt
Cerror! Bier, nú.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:21 schreef cerror het volgende:
Hoi, doei.
Als iemand op MSN online komt checken ze meestal ook gelijk BeF.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:22 schreef vamos1 het volgende:
[..]
kun jij ook zien wie er het topic bekijkt/online is ofzo?
omdat je al hallo poste toen zij nog niet eens gepost had?
Denk je dat ik Mt. niet op MSN heb?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:22 schreef vamos1 het volgende:
[..]
kun jij ook zien wie er het topic bekijkt/online is ofzo?
omdat je al hallo poste toen zij nog niet eens gepost had?
Geen geheime dates als ik er niet ben natuurlijk.quote:
Damn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik zaterdag in Breda, bij JDude..
Eeh nee, hoezo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Denk je dat ik Mt. niet op MSN heb?.
kijk... en dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als iemand op MSN online komt checken ze meestal ook gelijk BeF.
Krijgen we dan weer nieuwe bliepjes?quote:
De week erna kan ik wel.quote:
Er staan 4 nieuwe op m'n site dude.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Krijgen we dan weer nieuwe bliepjes?
What the hell?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:24 schreef Chowi het volgende:
Puik, ik ben oranje. Zie ondertitel.
newbies zijn lief.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:23 schreef vamos1 het volgende:
[..]
kijk... en dat wist ik dus niet
mwehe...
en ja dago.. ik geloof best dat je haar op msn hebt.. maar dat geeft mij niet echt een koppeling met Fok! zegmaar haha
Niks geheims aan hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen geheime dates als ik er niet ben natuurlijk.
Ik wildequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:24 schreef Chowi het volgende:
dus eigenlijk ben je het oranje niet waardigquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:24 schreef Chowi het volgende:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wildezeggen, maar die ondertitel maakt het goed.
Maar dan kan ik niet.quote:
Ik had nog gevraagd om geel en groen, als een aanmoediging voor Togo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:26 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben je het oranje niet waardig
het lijkt me wel wat om na het WK mijn naampje in het geel te hebben.. met een wit schuimkraagje uiteraard
Oh.. Damn.quote:
Bah.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?
Tenzij Dago meegaat.quote:
Je moet nog veel leren.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:27 schreef vamos1 het volgende:
[..]
na 2000posts ben je geen n00b meer :p
toch?
Mij best. Dat is aan Dago.quote:
dan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:29 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dat hoor je weinig van mensen die jonger als je zijn
Nàh, het gaat hier niet om levenservaring. Ik zit, waarschijnlijk, langer op dit forum als jij. Daar gaat het om.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:29 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dat hoor je weinig van mensen die jonger als je zijn
Zolang je het nog moet vragen ben je newbie.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:27 schreef vamos1 het volgende:
[..]
na 2000posts ben je geen n00b meer :p
toch?
Ik moet zo rijden dus neen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:29 schreef vamos1 het volgende:
iemand biertje?
Hoiquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:21 schreef cerror het volgende:
Hoi, doei.
ohja, dat wilde ik als tagjequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zolang je het nog moet vragen ben je newbie.
Wat doen?quote:
forumervaring... daar draait inderdaad alles omquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nàh, het gaat hier niet om levenservaring. Ik zit, waarschijnlijk, langer op dit forum als jij. Daar gaat het om.
veel relaxer rijden tochquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef cerror het volgende:
Ik moet zo rijden dus neen.
Chowi meeten.quote:
geef mij dan maar.. blijft leukquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:31 schreef Litso het volgende:
[..]
ohja, dat wilde ik als tagje
"eeuwige newbie"
En bier.quote:
Zou Dago boos worden als ik z'n post edit?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:31 schreef Chowi het volgende:
Kan die preihoer nou eens weg? Ik heb 305 posts per pagina.
Dat moet je wel kunnen hoor, en ga je gang.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Zou Dago boos worden als ik z'n post edit?
Kan ik dat überhaupt?
Tot morgen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:32 schreef cerror het volgende:
Naja, tot morgen dus.
Dago. Boos.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Zou Dago boos worden als ik z'n post edit?
Kan ik dat überhaupt?
Als jij het doet maak je de html stuk idd. Dat was ook ooit eens met de oude FAQ van SEX, had knorretje gemaakt en na een update wastie stuk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:37 schreef Litso het volgende:
Ik hoefde niet eens iets te wijzigen.
Waarom hebben jullie eigenlijk HTML rechten, behalve omdat het stoer is?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als jij het doet maak je de html stuk idd. Dat was ook ooit eens met de oude FAQ van SEX, had knorretje gemaakt en na een update wastie stuk.
Moet er een andere reden zijn?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie eigenlijk HTML rechten, behalve omdat het stoer is?
Doe eens een leuk trucje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet er een andere reden zijn?
Maar er zijn héél soms wel handige dingen mee te doen. En voor de rest is het leuk om af en toe mee te spelen.
Niks moet, ik vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet er een andere reden zijn?
Maar er zijn héél soms wel handige dingen mee te doen. En voor de rest is het leuk om af en toe mee te spelen.
quote:
Dat komt wel eens voor hoor.quote:
Dan zal het wel niet erg heftig zijn.quote:
Strooit hij in het echt ook wel eens met bloemetjes en hartjes?quote:
Maar goed, volgend weekend kan dus.quote:
En hoe.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Strooit hij in het echt ook wel eens met bloemetjes en hartjes?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar goed, volgend weekend kan dus.
Vergeet vooral de strikjes en kanten randjes niet, Lits.quote:
Mental imagequote:
Jij hebt wel weer genoeg gesnoven vandaag!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:51 schreef Janetje het volgende:
Roze rozenblaadjes strooiende konijntjes met babyroze slippertjes in de blender mikken.
En genoeg gewerkt ook eigenlijk....quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij hebt wel weer genoeg gesnoven vandaag!
Ieuw!quote:
Weet je niet, mss staat het wel heel schattigquote:
Roze onderbroekjes? Ik denk het niet echt, lief.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Weet je niet, mss staat het wel heel schattig.
Ik moet het toch eerst zien om een oordeel te kunnen vellen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Roze onderbroekjes? Ik denk het niet echt, lief.
Al helemaal niet met kant en lintjes en strikjes.
Leg er maar vast eentje klaar voor volgende week.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet het toch eerst zien om een oordeel te kunnen vellen..
Nergens voor nodig. Lits weet waar het om ging.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hihi, ik deed jaloers, zag je dat?
pijnstillers doen rare dingen met me
Will do.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Leg er maar vast eentje klaar voor volgende week.
Kan me er niets van herinneren?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef clumsy_clown het volgende:
He dago, wanneer krijg ik mijn troetelturk-tag? Die heb je me ooit beloofd weet je.
Beviel het?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Lits weet waar het om ging..
Jaha! In een of ander topic! Geloof ik! Ofzo!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kan me er niets van herinneren?
Daarbij komt BSB eerst, natuurlijk.
Backstreet Boys?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kan me er niets van herinneren?
Daarbij komt BSB eerst, natuurlijk.
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:27 schreef ehqo het volgende:
Kutoranje, zelfs BeF moet er toch aan geloven, deze plaag. De oranje dood.
Ik geniet nog steeds.quote:
Bansheeboy!quote:
Oh.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
In dat geval voel ik snel even ergens anders.
Mijn onschuld, wat doe je?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
In dat geval voel ik snel even ergens anders.
Zijn account, wat doet hij.quote:
NEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......................quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Over dwars het raam uit. Voor je eigen bestwil.
Je hebt een spatie teveel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Over dwars het raam uit. Voor je eigen bestwil.
*vangtquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......................
My hero.quote:
'quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Pijn. Bed. Boek.
Feli, mên.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:02 schreef Litso het volgende:
Aangenomen!
Dank.quote:
Weet je wat het is met je avatar? Ik denk steeds dat je J bent.quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Weet je wat het is met je avatar? Ik denk steeds dat je J bent.
Ook daar krijg je geld voor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Dank.
Het is dan wel voor hamburgerbakker, maar toch. Nog nooit zo'n kort sollicitatiegesprek gehad met goede afloop.
Één of ander énorm kutboek over een shopaholic. Beetje Bridget Jones-idee. Het was het enige boek binnen handbereikquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
'
Welk, en ga je zelf lezen of doet Litso voorlezen?
Dankquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Één of ander énorm kutboek over een shopaholic. Beetje Bridget Jones-idee. Het was het enige boek binnen handbereik. Als hij écht tegenvalt begin ik aan Welkome To The Monkey House, dat zou een aardig boek moeten zijn. Het is nu te warm en te oncomfortabel om te lezen though.
En! Gefeliciteerd Lits!.
Je bent toch niet aan je ogen geopereerd.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en ik moet het helemaal zelf lezen. Niemand die voorleest. Zielige ik. Zó zielig.
Wel ok. Die krukken zijn fijn. Die pleister zit er nog, ik zie morgen wel hoe ik hem eraf krijg. De pijn negeer ik inmiddels. Ik ben een bikkel, jeweet.quote:
Ik zei toch niet dat ik niet kón lezen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan je ogen geopereerd.
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en ik moet het helemaal zelf lezen. Niemand die voorleest. Zielige ik. Zó zielig.
Uit de shopaholic serie dus. Bridget Jones meet SatC.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Één of ander énorm kutboek over een shopaholic. Beetje Bridget Jones-idee. Het was het enige boek binnen handbereik. Als hij écht tegenvalt begin ik aan Welcome To The Monkey House, dat zou een aardig boek moeten zijn. Het is nu te warm en te oncomfortabel om te lezen though.
Fishfilets, door jou hebben die dingen een heel nare bijsmaak nuquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel ok. Die krukken zijn fijn. Die pleister zit er nog, ik zie morgen wel hoe ik hem eraf krijg. De pijn negeer ik inmiddels. Ik ben een bikkel, jeweet.
Ik kom fishfiletthingies eten bij je.
Okay, ehm.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Fishfilets, door jou hebben die dingen een heel nare bijsmaak nu [afbeelding]
Klopt! Van een vriend gekregen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uit de shopaholic serie dus. Bridget Jones meet SatC.
Ik loog, ik ben een watjequote:
Wat heb ik nóu weer misdaan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Fishfilets, door jou hebben die dingen een heel nare bijsmaak nu [afbeelding]
Já.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Wacht. Ik had jou verteld over die vergelijking? Over het broodje?
En met wie!quote:
Ik moet Yvonne begrijpen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Yvonne pest me. Snap jij deze opmerking?
Zeg MUUS,
Je denkt aan me..quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Weet je wat het is met je avatar? Ik denk steeds dat je J bent.
Geil.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:15 schreef Misstique het volgende:
Ik heb net enorm veel junkfood van de McDonalds naar binnen gewerkt.
Elke dag burgers and fries!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:16 schreef Litso het volgende:
Ik verheug me nu al op de lunchpauzes.
Wenn du so ganz allein... in deiner Kabine liegst?quote:
Welke emo is dat?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Yeah, you bleed just to know you're alive
Ja godver..quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
And I'd give up forever to touch you
'Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now
And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
and sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight
And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am
And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive
And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am
*depressief kijkt.quote:
*lepel pakt..quote:
Ik doe mee.quote:
Krasmeet.quote:
Gezelligquote:
Ram hem maar gewoon keihard op m'n linkerheup, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
*lepel pakt..
Daar lukt het ook wel mee toch?
Helpt niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef Litso het volgende:
Doe eens niet zo verdrietig liefjes, ik ben er toch nog?
*kusjes uitdeelt
Hoor ik daar ijs?quote:
Alsof ik jou alleen zou laten krassen, mallerdquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:36 schreef Janetje het volgende:
Dan kras ik wel alleen.
Ey, dat trucje werkt maar 1 keer, en die ene keer heb je al verbruikt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:36 schreef Litso het volgende:
Ik geloof dat ik het magische woord heb gevonden
Oh.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alsof ik jou alleen zou laten krassen, mallerd.
[..]
Ey, dat trucje werkt maar 1 keer, en die ene keer heb je al verbruikt.
Volgens traditioneel recept, op een ambachtelijk manier gebrouwen, in een klooster waar seks ten strengste verboden is.quote:
Klinkt als mijn leven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Volgens traditioneel recept, op een ambachtelijk manier gebrouwen, in een klooster waar seks ten strengste verboden is.
Nog een paar jaar in een klamme kerker liggen, en als je er dan uit komt ben je op zijn lekkerst.quote:
Mag ik een Janet '85?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nog een paar jaar in een klamme kerker liggen, en als je er dan uit komt ben je op zijn lekkerst.
Even beamen dat '85 een goed jaar is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag ik een Janet '85?
Jazeker mijnheer, uitstekend jaar mag ik wel zeggen.
Daar moet je er altijd veel van nemen voor je iets voelt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben van een jongere lichting.
Dat uitspugen ben ik al gewend.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:56 schreef ehqo het volgende:
Voordat je een slok neemt, eerst ruiken, even kwispelen. Proeven, dan weer uitspugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |