met 90 posts en een userID boven de tonquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:01 schreef DarkY.NL het volgende:
ben Jo0Ls meester
Mooie vrouwenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Waar gaat je verslag over?Sorry, had het niet zo snel gezien....
hehe, beter scherm kopenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeer het helemaal niet meer. Dan sta ik de volgende dag met koppijn op![]()
Postcount = Betere userquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
met 90 posts en een userID boven de ton
* Jo0Lz Mail checkt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mooie vrouwen.
Ik mail je wel even wat toe
Gewoon een 17" tft van HP staat hierquote:
dank jequote:
het ging meer om die userIDquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Postcount = Betere user
Kansloos... Als je lurkt en niet veel post ben je een n00b.
Je hoort leest het
Er zijn mensen die IRC gebruiken voor dit soort onzin topicsquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
met 90 posts en een userID boven de ton
hier een of ander brak wrak met enorme schaduwen in het verlangde van alle lijnen die erop staanquote:
Boefjequote:Op donderdag 8 juni 2006 16:03 schreef Muck het volgende:
[..]
dank je
ik blijf ondertussen ook stiekem hier hoor
blijft het probleem van die userIDquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:04 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Er zijn mensen die IRC gebruiken voor dit soort onzin topics
Ach, als jij erop kunt kijkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hier een of ander brak wrak met enorme schaduwen in het verlangde van alle lijnen die erop staan
vergadering via computer dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:03 schreef Muck het volgende:
[..]
dank je
ik blijf ondertussen ook stiekem hier hoor
nauwelijk, de zon staat er ook nog opquote:
joh...quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Of vergadering met een laptop voor je neus je weet.
kom maar onder mijn bureauquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Boefje.
Wij doen vies onder de vergadering hihi.
Klinkt nogal irritant eigenlijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nauwelijk, de zon staat er ook nog op
soms moet ik echt drie keer kijken wat er staat, met mijn neus bovenop het scherm
het goed dat hier meestal niemand anders zit
Hihiquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nauwelijk, de zon staat er ook nog op
soms moet ik echt drie keer kijken wat er staat, met mijn neus bovenop het scherm
het goed dat hier meestal niemand anders zit
jup. speciaal omdat ik naar arnhem verhuisd ben doen we het via de computerquote:
Ik ga je moeder toch ook niet aanklagen dat je ergens uit 1980 komtquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
blijft het probleem van die userID
dat is het ook, maar goed, weinig keus, het is wel ook de enige die niet direct zichtbaar is voor als de baas plotseling binnen komt lopenquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:07 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Ik ga je moeder toch ook niet aanklagen dat je ergens uit 1980 komt
Dat is dan wél weer een voordeelquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is het ook, maar goed, weinig keus, het is wel ook de enige die niet direct zichtbaar is voor als de baas plotseling binnen komt lopen
Dan ben je een n00bèbèquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:07 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:07 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Het is inderdaad reuze boeiendquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry ik had mijn verslag minder boeiend moeten maken.
Die laatste regel bij het nawoordquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry ik had mijn verslag minder boeiend moeten maken.
ik heb het al vaak nodig gehadquote:
Geen mooie vrouwen op de voorkant dus... Moet iets zakelijks worden...quote:
vanuit schooll is het voor jou belangrijker dat ze het goed vinden, of het boeiend is is een bijzaak lijkt mequote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:10 schreef Stuart het volgende:
* Stuart ziet jullie wel weer in topic 19![]()
Gaarne, mijn begeleider op het bedrijf zou vrouwen wel waarderen, school daarintegenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Geen mooie vrouwen op de voorkant dus... Moet iets zakelijks worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |