mjah, maar je hebt toch ook vrij lang nog op 200+ posts per dag gestaan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was in 2004 de top poster van dat jaar. En ik registreerde me pas op 20 april 2004![]()
dat helpt niet neequote:Op donderdag 8 juni 2006 15:57 schreef c0nd0r het volgende:
Ridilidoe.
Wel jammer dat ik morgen vergadering heb.
170+quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mjah, maar je hebt toch ook vrij lang nog op 200+ posts per dag gestaan?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij uh..
Jij bent enigzins grafisch hè?.
hehe, ik denk dat ik iig het einde van het volgende topic niet meemaakquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:58 schreef Stuart het volgende:
Zo, het topic hierna sla ik over. Dus doe daar niet te lang over![]()
waarom was dat eigenlijk?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
170+
Ik begon rustig aan en werd steeds iets actiever. Tot zomer vorig jaar, toen ben ik helemaal gestopt![]()
Dus jij zou ook wel een mooi voorkantje voor.. Ach ik weet niet.. Laten we zeggen.. Een verslag kunnen maken?quote:
Dat schiet niet op, hoewel ikzelf van 8 tot half 11 ook niet online zal zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, ik denk dat ik iig het einde van het volgende topic niet meemaak
om 5 uur naar huis en dan kom ik vandaag niet meer terug, maar ook daarvoor moet ik al ff wat nuttigs gaan doen
ah, een übern00bquote:
Bezig met iets anders op het internet en geen zin meerquote:
ik nuquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:57 schreef c0nd0r het volgende:
Ridilidoe.
Wel jammer dat ik morgen vergadering heb.
maar goed, ook vandaag was ik niet echt aan het proberen, ik wist toch al dat met zo'n gat in de dag er niks indrukwekkends zou komenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet niet op, hoewel ikzelf van 8 tot half 11 ook niet online zal zijn![]()
tja, kennebeuren ejquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bezig met iets anders op het internet en geen zin meer![]()
Ik probeer het helemaal niet meer. Dan sta ik de volgende dag met koppijn opquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar goed, ook vandaag was ik niet echt aan het proberen, ik wist toch al dat met zo'n gat in de dag er niks indrukwekkends zou komen
Waar gaat je verslag over?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus jij zou ook wel een mooi voorkantje voor.. Ach ik weet niet.. Laten we zeggen.. Een verslag kunnen maken?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |