Ik zal eens kijken hoever ik deze maand komquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als je je er echt toe zet
maar zo iets kan je volgens mij het beste in de winter doen, 's zomers zijn er te veel mensen niet, en om het vol te houden is veel afwisseling belangrijk
misschien moet je er een maand vrij voor nemenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijna 400 per dag, en dat een maand lang. Best knap hoor![]()
Daar voldoe ik wel enigzins aanquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijna 400 per dag, en dat een maand lang. Best knap hoor![]()
Ik denk dat ik het op zich wel kan eigenlijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
misschien moet je er een maand vrij voor nemen
hoever ben je al?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoever ik deze maand kom![]()
Och ik drukte op het verkeerde knopjequote:Op donderdag 8 juni 2006 15:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik dat per dag probeer uit te rekenen doet mijn rekenmachine raar.
zoveel vrije dagen over?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het op zich wel kan eigenlijk![]()
Daar is MEN niet eens voor nodigquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zoveel vrije dagen over?
ik denk trouwens dat met de komst van MEN er sowieso wel wat records gaan sneuvelen komende maanden
zit je behoorlijk in de buurt van het gewenste gemiddeldequote:
Ja, vooralsnog is het te doen. Maar goed, we zijn pas met de 8e dag bezigquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zit je behoorlijk in de buurt van het gewenste gemiddelde
nee niet nodig, maar het gaat hier makkelijker zodat er meer mensen veel posten en zodoende nog meer mensen meetrekkenquote:
Ach, laat ik zeggen dat ik ook wel eens in het WK forum zal postenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee niet nodig, maar het gaat hier makkelijker zodat er meer mensen veel posten en zodoende nog meer mensen meetrekken
kloptquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vooralsnog is het te doen. Maar goed, we zijn pas met de 8e dag bezig![]()
ja, tijdelijke sport fora en BB fora doen het ook wel goed jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, laat ik zeggen dat ik ook wel eens in het WK forum zal posten![]()
Ik was in 2004 de top poster van dat jaar. En ik registreerde me pas op 20 april 2004quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:56 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
klopt
nou ja, maandrecords interesseren me niet zo erg, jaarrecord is veel interessanter maar daar heb ik de tijd niet voor, dagrecord probeer ik misschien ooit wel eens, maar goeie kans dat ik me daar ook nooit toe kan zetten
vraag het arcee, als je het wil wetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:53 schreef Muck het volgende:
ik heb geen flauw idee wat mijn dagrecord is...
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:57 schreef c0nd0r het volgende:
Ridilidoe.
Wel jammer dat ik morgen vergadering heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |