Dat is ook afhankelijk van het soort deelnemersquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:22 schreef Mobster273 het volgende:
en weer een nieuwe, zou ook eindelijk eens tijd worden, #15 is meer 24 uur open geweest volgnes mij
ow, vind ik overigens ook tamleijk dramatischquote:
ah nee....quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon kort.
Ook wel is geverfd gehad blond met uitgroei.
In de gouden tijden was het een topic in het uurquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ow, vind ik overigens ook tamleijk dramatisch
moet binnen 6 uur altijd wel een nieuwe nodig zijn
lezen of schrijven?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:24 schreef c0nd0r het volgende:
Gebs is overigens hard aan het stoeien met mijn verslag.
Moet je beter je best doenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ow, vind ik overigens ook tamleijk dramatisch
moet binnen 6 uur altijd wel een nieuwe nodig zijn
juist, dat is het eigenlijke doel natuurlijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In de gouden tijden was het een topic in het uur.
en het aantalquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook afhankelijk van het soort deelnemers![]()
Ja, dat is bovendien ook vrij saaiquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en het aantal
in je eentje een SC volgooien is wl erg triest
ik ben niet in mijn eentje verantwoordelijkquote:
nooit meer doen hoor:quote:
pff, gelukkig maarquote:Nu niet hoor.
ook nog eensquote:
Nee, niet alleen maar wel medequote:Op donderdag 8 juni 2006 15:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben niet in mijn eentje verantwoordelijk![]()
Waarom?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:27 schreef Muck het volgende:
[..]
nooit meer doen hoor:
[..]
pff, gelukkig maar
anders vroeg ik nu al een echtscheiding aan![]()
toch was ik voor de mislukking van het vorige topic als enige niet verantwoordelijk, aangezien ik er gewoon ben geweestquote:
quote:
Oja, het is niet moeilijk, dat zal ik nooit bewerenquote:
Ik ook..quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
toch was ik voor de mislukking van het vorige topic als enige niet verantwoordelijk, aangezien ik er gewoon ben geweest
scheiden voor je trouwtquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom?
* Voorziet serie vooroordelen.
Het beste is nog niet goed genoeg. Je was er dus onvoldoendequote:Op donderdag 8 juni 2006 15:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
toch was ik voor de mislukking van het vorige topic als enige niet verantwoordelijk, aangezien ik er gewoon ben geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |