Ja ik heb het ook wel eens geprobeerd maar dat gnig ook niet goedquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inderdaad!.
Stress, drukte, pfiew.
Kijk maar in WOW reeks hoe mis het ging.
Sounds like a planquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, doe ik dit topic even mee, of het moet gezellig zijn.
Uhm.. d0h!quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, doe ik dit topic even mee, of het moet gezellig zijn.
Weet je nu hoe zwaar ik het heb?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:13 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook wel eens geprobeerd maar dat gnig ook niet goed![]()
Inderdaad en feestdagenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]En 's avonds zou ik gillend wegrennen?
Dit klinkt als een uitdaging.![]()
nee joh, lekker tot iets over de schouders, maar nu leuke laagjesquote:
Dan moet je even je best doen en dan ben je zo langs Sunchaserquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Al is dit vele posten wel handig, om mijn ingepikt stats plekje terug tekrijgen.
Dan is het goed mupkequote:Op donderdag 8 juni 2006 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee joh, lekker tot iets over de schouders, maar nu leuke laagjes![]()
(heb supersteil haar dat nooit leuk zit.. tot nu! )
Ik wil ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm even geduld dan, eerst een ijsjeEpen gaat doen uhh bikkelen, uhh smikkelen.![]()
doeiiiiiii
heb t 1 keer kort gehad, stond echt echt leukquote:
Ik persoonlijk (ligt aan persoon natuurlijk) kort haar meestal niet mooi!.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb t 1 keer kort gehad, stond echt echt leuk(ja! 2 keer echt!)
maar het duurt zo lang voordat het weer lang is![]()
je moet er het gezicht voor hebben zeg ik altijdquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik persoonlijk (ligt aan persoon natuurlijk) kort haar meestal niet mooi!.
TE lang ook weer niet (over je kont is voor als je een kind bent) maar zo tot/net over je schouders is prima.
Ik heb het gewoon kortquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je moet er het gezicht voor hebben zeg ik altijd
bij mannen moet het kort zijn btw!
(of lange kruillen)
Geniet ervanquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm even geduld dan, eerst een ijsjeEpen gaat doen uhh bikkelen, uhh smikkelen.![]()
doeiiiiiii
het is altijd de combinatie, maar lang haar is bijna per definitie beter bij vrouwenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je moet er het gezicht voor hebben zeg ik altijd
bij mannen moet het kort zijn btw!
(of lange kruillen)
Bij lange na niet!.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:22 schreef Mobster273 het volgende:
en weer een nieuwe, zou ook eindelijk eens tijd worden, #15 is meer 24 uur open geweest volgnes mij
Mocht iemand zich geroepen voelen een mooie voorkant te maken dan hoor ik het graagquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:24 schreef c0nd0r het volgende:
Gebs is overigens hard aan het stoeien met mijn verslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |