quote:Feyenoord heeft interesse in Gaël Givet
Gepubliceerd op 08-06-06 om 16:25 door Mark Marinus
Nu Feyenoord twee aanvallers (Stein Huysegems en Jonas Kolka) en en een middenvelder (Theo Lucius) heeft vastgelegd wil Feyenoord ook nog een verdediger aantrekken. Het zou gaan om de linksback positie, omdat Pascal Bosschaart geen goede indruk achterlaat.
Voor Feyenoord lijkt Gaël Givet de ideale vervanger voor Bosschaart, de 24-jarige linksback van AS Monaco speelt al zes seizoenen voor de Franse club. Op dit moment is er alleen interesse van de Rotterdamse club, er is nog niet geïnformeerd naar het prijskaartje van Givet.
Eerder werd naar buiten gebracht dat ook Tim de Cler een kandidaat is voor de linksback positie, hierover is verder nog niks duidelijk.
hee jankerd, ken 'm nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:50 schreef Cart_man het volgende:
Hey jankerds, julie zien zeker liever deze speler.
[..]
Natuurlijk zien we die liever, jij niet dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:50 schreef Cart_man het volgende:
Hey jankerds, julie zien zeker liever deze speler.
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat accent
http://217.149.193.67:8080/ramgen/audio/juni2006/08-06-Lucius.rm
Waarom heb je die liever dan? Ken je hem? Is hij zo geweldig dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Natuurlijk zien we die liever, jij niet dan?
Zie alleen geen reden waarom ie Monaco in zou willen ruilen voor de eredivisie? Heeft ie daar ruzie of speelt ie weinig?
Magraoquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:53 schreef Tomasso het volgende:
Woehoeeeee, Kolkka definitief. Voor de breedte, geweldig.
Loopt er in de jeugd niets rond ofzo
Omdat elke speler van Monaco beter is dan Bosschaart.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom heb je die liever dan? Ken je hem? Is hij zo geweldig dan?
Die schijnt zo af en toe nog geen eens zo slecht te spelen heb ik gelezen.quote:
En dan zou het nu weer op zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:34 schreef daaaaan het volgende:
Geen toeval trouwens dat na het vetrek van Kalou er 2 spelers gekocht worden. Feyenoord had écht geen cent dus.
Geweldig, joh. Ga je nu weer wieberen?quote:
De enige goede speler bij jong Feijenoord is Sammuel. Rest is niet eredivisiewaardigquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die schijnt zo af en toe nog geen eens zo slecht te spelen heb ik gelezen.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:44 schreef PLAE@ het volgende:
Lucius vind ik apart. Maar geen verkeerde aankoop. Kampioen zal je er niet mee worden maar dat is dan ook niet echt het streven natuurlijk.
Dat sowieso.quote:Je 3e plaats stel je wel vast met zulk soort spelers.
quote:Het is tenminste een beetje een vechter.
En Drenthe. Misschien Davids/Abubakari maar die heb ik te weinig zien spelenquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De enige goede speler bij jong Feijenoord is Sammuel. Rest is niet eredivisiewaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |