Nee, dat zeg ik niet. Doelde alleen maar op degene die constant zitten te zeuren over waar al die andere aankopen blijven voor verdediging, middenveld en aanval.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:20 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Dus tot dan mogen we alleen positief reageren? Vreemde instelling.
De aanval is nu rond toch...?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Doelde alleen maar op degene die constant zitten te zeuren over waar al die andere aankopen blijven voor verdediging, middenveld en aanval.
Ja, want Wim Jansen kan geen foute dingen doenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:38 schreef Luni het volgende:
Sjesus wat een ouwe wijven hier, zitten al te zeiken voordat iemand 1 bal getrapt heeft, moeten ze weer allerlei beloften zoals Bandalovski en dat soort spelers aantrekken. Kolka ben ik niet zo'n voorstander van, maar geef hem eerst eens een kans, en heb vertrouwen in Wim Jansen!
Kuijt heeft op het WK niet eens een basisplaats, dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Mocht Kuyt een redelijk WK draaien, zit het er dik in dat hij na dit WK vertrekt.
Mwa, Paauwe en inzet de laatste jaren...quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:23 schreef Canisfire het volgende:
Ja een afscheid verdient hij wel samen met Gyan dan ofzo.
Ze waren niet altijd goed genoeg maar de inzet was er altijd wel.
Nee, ik zeg toch dat m'n verwachting laag zit. Ik ben al blij als we de play-offs halen op dit moment, dus het kan alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:50 schreef Cart_man het volgende:
Nee, je schat Feijenoord te hoog in.
Tuurlijk wel, maar die zal ons niet opschepen met een dozijn spelers waar we niks aan hebben, die zal veel kritischer kijken naar een speler.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, want Wim Jansen kan geen foute dingen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |