lekker hoor.. hier ook blauw, alleen geen zwembad.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:33 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hier in Vriezenveen geen wolkje aan de lucht, prachtig zwemweer.
Daarom ga ik nu ook weer naar m'n privézwembad.![]()
Die rivier vlak bij jullie thuis is geen prive zwembadquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:33 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hier in Vriezenveen geen wolkje aan de lucht, prachtig zwemweer.
Daarom ga ik nu ook weer naar m'n privézwembad.![]()
eerst hitte, dan onweerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:56 schreef Beaver het volgende:
Wat een heerlijk weertje! Alleen die hittegolf hoeft van mij niet zo...Maar spetterend onweer natuurlijk wel! Laat maar komen!
![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het ideale weerverloop is natuurlijk een week zomerweer (25~30°C) afgesloten met een geweldig onweerscomplex dat van net voor de avondschemering tot diep in de nacht vuurwerk geeft.
Laat wel wat over voor de elektriciteitscentrales.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
39% vocht, 25,1 binnen. Ik zuip die kraan nog eens leeg :s
dat ding ligt recht boven ons, geloof je het echt?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:13 schreef DemonRage het volgende:
Hmm... lijkt mij dat er iets gaat gebeuren op die dag
Gast, koop een nieuwe. Het is 1 uur 's nachtsquote:Op zondag 11 juni 2006 00:47 schreef WEST het volgende:
kijkt op de binnentermometer en ziet staan 29.5 graden![]()
ik zit ook op zolder met 2 computers aan gastquote:Op zondag 11 juni 2006 00:56 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Gast, koop een nieuwe. Het is 1 uur 's nachts
Alhoewel het hier op zolder ook nog best pittig is
Ah vandaar, idem hierquote:Op zondag 11 juni 2006 01:06 schreef WEST het volgende:
[..]
ik zit ook op zolder met 2 computers aan gast
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:36 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Laat wel wat over voor de elektriciteitscentrales.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |