da's niet echt handig idd.. sowieso niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:57 schreef Evil-Cherry het volgende:
Warm hier zeg. En die mafketels hier beneden waren aan het graven en hebben de waterleiding geraakt. De spetters zitten 1 hoog op het raamSukkels...
Maar ja warmte en geen water = niet ok.
ik blijf binnenquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
Liever niet...
Best alweer warm hier. En fucking buitenthermometer is alweer dood. Batterij op! Grrrrr..
Nou ja, gister stond de kwik thermometer op 55Maar dat is tegen het huis ķp de vensterbank...
ja, precies, flink wat stevig weer is wel gewenstquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik blijf binnen![]()
maar goed, ik zie vanaf woensdag een redelijke afkoeling, dus wie weet wat fijne donder ende bliksem![]()
hebben we tenminste iets om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, precies, flink wat stevig weer is wel gewenst![]()
zekers, water in de straten en bomen op de wegenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
hebben we tenminste iets om naar uit te kijken![]()
Wel als je op de vensterbank gaat leggenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]zo warm zal het wel niet zijn gelukkig.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:13 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wel als je op de vensterbank gaat leggen![]()
quote:Mogelijk hittegolf in Nederland
SOEST -
De zon schijnt vandaag vrijwel onafgebroken, alleen op de Waddeneilanden is eerst nog een kleine kans op wat bewolking. Het blijft overal droog en de temperatuur loopt op tot ongeveer 27 graden. Op de Waddeneilanden en aan de oostkant van het IJsselmeer speelt het koude water een rol en ligt het maximum rond 22 graden.
De wind waait uit oostelijke richtingen en is zwak of matig, kracht 2 of 3, aan zee en vanmiddag ook boven land nu en dan kracht 4. Op de Waddenzee kan het later op de dag af en toe vrij krachtig waaien, windkracht 5.
Morgen volgt nog een fraaie zomerse dag met veel zon en nog hogere maxima. De temperatuur stijgt dan tot 28 graden en de oostelijke wind waait matig, rond kracht 4. Het ziet ernaar uit dat dit zomerse weer uitmondt in een hittegolf.
Na het weekend wordt het namelijk nog warmer met tropische waarden van 30 graden of meer op de thermometer. Dit standvastige weer heeft natuurlijk te maken met een hogedrukgebied. Vandaag ligt het boven het Noordzeegebied en morgen trekt het iets het Europese continent op. Daar dit drukmaximum tot hoog in de atmosfeer goed ontwikkeld is, is er voor depressies geen doorkomen aan.
Das waar, hij is maar 20 cm breed.quote:
Wat donderdag komt is waarschijnlijk een dipje... 'k heb ff op de weerkaartjes gekeken: op de oceaan ligt nu een lagedrukgebied maar die wordt afgeschoten naar de noordpool door dat hogedrukgebied daarachter. De wind zal dan waarschijnlijk weer even de NW-hoek opgaan zoeken als dat gebied nadert, maar hopelijk trekt die snel het continent op zodat we weer van een O/ZO-stroming kunnen genieten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:23 schreef i2Them2 het volgende:
Hier nu al 25,4 graden C. Wordt lekker warm. En er komen nog meer warme dagen aan:
[afbeelding]
lekker hoor.. hier ook blauw, alleen geen zwembad.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:33 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hier in Vriezenveen geen wolkje aan de lucht, prachtig zwemweer.
Daarom ga ik nu ook weer naar m'n privézwembad.![]()
Die rivier vlak bij jullie thuis is geen prive zwembadquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:33 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hier in Vriezenveen geen wolkje aan de lucht, prachtig zwemweer.
Daarom ga ik nu ook weer naar m'n privézwembad.![]()
eerst hitte, dan onweerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:56 schreef Beaver het volgende:
Wat een heerlijk weertje! Alleen die hittegolf hoeft van mij niet zo...Maar spetterend onweer natuurlijk wel! Laat maar komen!
![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het ideale weerverloop is natuurlijk een week zomerweer (25~30°C) afgesloten met een geweldig onweerscomplex dat van net voor de avondschemering tot diep in de nacht vuurwerk geeft.
Laat wel wat over voor de elektriciteitscentrales.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
39% vocht, 25,1 binnen. Ik zuip die kraan nog eens leeg :s
dat ding ligt recht boven ons, geloof je het echt?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:13 schreef DemonRage het volgende:
Hmm... lijkt mij dat er iets gaat gebeuren op die dag
Gast, koop een nieuwe. Het is 1 uur 's nachtsquote:Op zondag 11 juni 2006 00:47 schreef WEST het volgende:
kijkt op de binnentermometer en ziet staan 29.5 graden![]()
ik zit ook op zolder met 2 computers aan gastquote:Op zondag 11 juni 2006 00:56 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Gast, koop een nieuwe. Het is 1 uur 's nachts
Alhoewel het hier op zolder ook nog best pittig is
Ah vandaar, idem hierquote:Op zondag 11 juni 2006 01:06 schreef WEST het volgende:
[..]
ik zit ook op zolder met 2 computers aan gast
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:36 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Laat wel wat over voor de elektriciteitscentrales.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |