mooie reactie ergens op het ajax.netwerk:
Er word valse hoop gegeven via de zogenaamde 'insiders' die als het ware elke dag in Edgars reet boren zodat ze alles weten maar als het puntje bij paaltje komt haalt tie gewoon zen neus op voor een jaartje Ajax. Dat
http://www.v-style.nl maar wel heeeeeeeeeeel erg snel hun leugende handel van de site haalt want ik ben wel heel pisnijdig met dit soort leugens!!!! Dan hoop je op een topspeler, lees je dat het al rond is, dat hij word gepresenteerd deze week, dat tie gesignaleerd is in Amsterdam en bij één van zen 20 woningen in Nederland, dat tie met ten cate rond de toekomst liep, dat ie in de winkel was, dat ie in de luchthaven was, en wat weet ik nog allemaal wat hij uitgespookt heeft de laatste week. Het enige wat hij zeker NIET uitgespookt heeft de laatste week is zen handtekening plaatsen op een contract bij Ajax!!!! En wat nog erger is, er denken hier sommigen al aan de finale van de champions league komend seizoen, en Ajax word op één been kampioen... Maar er word wel vergeten dat we nog geen linksachter hebben (Urby is middenvelder) en centraal in de verdediging hebben we ook geen opties ten over als er een blessuren én schorsing is, op het middenveld is nog heel wat werk want Sneijder, Gabri en Maduro zijn de enige middenvelders van kwaliteit en daar kun je geen 50 wedstrijden in een seizoen altijd op rekenen. Vooraan heb je Perez, Huntelaar en Rosales. maar ow wee als onze rechtsvoor geblesseerd raakt want dan mogen we weer improviseren en is het hele systeem weer naar de klote. Ik hoop dat Van Geel de zon eerstdaags nog niet op zoekt want er is nog heel veel werk aan de winkel!!!!
En dan beweert hij dat er maar ruimte meer is voor één versterking. Wat een visie....