Oh ja, er staan nog wel wat goede songs op uiteraard. En is het ook niet slecht, want Belle & Sebastian maakt eigenlijk zelden een slecht album. Maar overall vind ik het wel duidelijk hun minste.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het titelnummer, "I want the world to stop" en "Sunday's Pretty Icons" toch wel hele geweldige nummers anders.
quote:Geachte heer Ringo,
Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxxxxxxxx helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: If You're Feeling Siniste - Belle & Sebastian
Aantal: 1
Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 20 augustus 2014 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.
Even leek dat inderdaad het geval, maar ik heb hem thuis nu, via een omweg en een paar euro duurder.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:41 schreef methodmich het volgende:
Toch leef ik met Ringo mee. 20 augustus, dat duurt nog een tijd... En vaak is het een eerste signaal dat ze überhaupt niet meer gaan leveren, de mannetjes van Bol.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Even leek dat inderdaad het geval, maar ik heb hem thuis nu, via een omweg en een paar euro duurder.
Prachtplaat..
quote:Helaas is de show van Belle and Sebastian gecanceld vanwege de gezondheid van zanger Stuart Murdoch. Het officiële statement is hieronder te lezen. Er komt voor deze show geen vervangende datum. Gekochte tickets kunnen geretourneerd worden. Bezoek de website van Ticketmaster voor meer informatie over het retourneren van je Ticket.
“Belle and Sebastian regret to announce the cancellation of their upcoming tour of mainland Europe. This is due to lead singer Stuart Murdoch’s current health.
It is a huge disappointment for us not to make the concerts, and the decision was not taken easily.
Stuart wants nothing else but to be able to play and sing for you, but has to get better first.
We hope you understand.
Love and respect, as always
Belle and Sebastian”
Boy on the bike, what are you likequote:Op vrijdag 6 november 2015 00:38 schreef cafca het volgende:
Tja, ik kon eindelijk es een keer op de fiets....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |