Heb dag 1 er dus op zitten. Ik zondig nog wel vandaag met de koffie maar van minstens 10 koppen naar eigenlijk niets is mij net even teveel. Dan doe ik er maar een weekje langer over of zo. Er staat wel in het boek dat je je niet elke dag moet wegen maar toch ga ik dat wel doen. Wil een beetje van dag tot dag in de gaten houden. Ik heb wel het gevoel dat ik morgen zwaarder zal zijn op de weegschaal. Ik eet normaal nog niet de helft van wat ik vandaag naar binnen heb moeten stouwen. maar mams zei dat dat niet gezond was wat ik deed hahahaquote:Op maandag 19 juni 2006 20:13 schreef Marie79 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nu, na het avondeten ook vol zit!
Meteen daarna had ik nog wel zoiets van, ja, ik lust nog wel wat maar nu echt niet meer!
Straks nog mijn tussendoortje en dan morgen weer een nieuwe dag!
wrom niet, je kan het toch gewoon zeggen tegen je mams?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:24 schreef Nugget het volgende:
Wel jammer, ik eet op maandag en dinsdag thuis (rest van de week op kamers) en dan moet ik gewoon eten wat de pot schaft en kan ik me niet aan het dieet houden.![]()
Ik denk dat ik dat laatste maar doe inderdaad! Ik had voorgesteld om de dingen uit mijn boekje bij het avondeten te eten, maar veel dingen vindt de rest van het gezin dan weer niet lekkerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:30 schreef milagro het volgende:
[..]
wrom niet, je kan het toch gewoon zeggen tegen je mams?
of ben je bang dat je commentaar krijgt?
eet anders gewoon een kleinere portie, sla het eventuele toetje over, drink water, en uiteraard geen suiker in koffie of thee, scheelt ook alweer voor die 2 dagen, toch?
Nee je moet ze tegelijk op eten. Dat heeft met de verbranding te maken die een bepaalde hoeveelheid moet verwerkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:44 schreef Koningin het volgende:
Ik heb trouwens 1 cracker thuis gegeten en eentje mee genomen naar mijn werk, mag dat of moet ik ze echt tegelijk op eten?
Er zit ham om de witlof heen en kaas. Dus. nee, geen ander vlees.quote:En even over donderdag: mag het diner alleen aardappels met witlof zijn? Geen vlees of wat?
Is dat een speciaal recept dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:58 schreef Mickeys het volgende:
Er zit ham om de witlof heen en kaas. Dus. nee, geen ander vlees.
Je snijdt de witlof door de helft en haalt de binnenste punt eruit. Je kookt de witlof heel even. Dan neem je een plakje ham en doet er wat witlof op. dit rol je op. Doe dit 2 keer volgens het recept. Even in een klein (oven) schaaltje doen en dan een beetje kaas er overheen. Zet het dan in de oven tot de kaas gesmolten en wat bruinig is geworden. Eet smakelijk.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je snijdt de witlof door de helft en haalt de binnenste punt eruit. Je kookt de witlof heel even. Dan neem je een plakje ham en doet er wat witlof op. dit rol je op. Doe dit 2 keer volgens het recept. Even in een klein (oven) schaaltje doen en dan een beetje kaas er overheen. Zet het dan in de oven tot de kaas gesmolten en wat bruinig is geworden. Eet smakelijk.
Klinkt goed, ik krijg ineens zin in woensdagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je snijdt de witlof door de helft en haalt de binnenste punt eruit. Je kookt de witlof heel even. Dan neem je een plakje ham en doet er wat witlof op. dit rol je op. Doe dit 2 keer volgens het recept. Even in een klein (oven) schaaltje doen en dan een beetje kaas er overheen. Zet het dan in de oven tot de kaas gesmolten en wat bruinig is geworden. Eet smakelijk.
Ow ja woensdag. ik werd even in verwarring gebracht door koningin die het over donderdag had.. misschien loopt ze een dag 'achter' (dus een dag later begonnen) of ze heeft een dag gewisseld want dat mag dan weer welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:37 schreef Nugget het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik krijg ineens zin in woensdag![]()
Dan zal ik wel een fucked up stofwisseling hebben. Heb me belachelijk strikt aan het dieet gehouden, niets meer en niets minder alles afgewogen, resultaat, 0,0.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dan doe je wat verkeerd.....dan heb je teveel gegeten (te grote porties, of die sneaky verborgen kcals).
Als je 1000 kcals per dag binnenkrijgt, val je 100% zeker af. Tenzij je een fucked up stofwisseling hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |