Het boek?quote:Op zondag 18 juni 2006 18:18 schreef Nugget het volgende:
Weet iemand waar hij nog te verkrijgen is?
Ik zag dat de levertijd inderdaad heel lang was daar.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:41 schreef Koningin het volgende:
Het is nu ook te koop bij de Hema geloof ik.
Ik zit er al een dikke week op te wachten bij bol.comWilde eigenlijk deze week beginnen.
Vind ik ook niet echt te doen dus gooi er wat zoetstof door em idd m'n stuk fruit,dan is het prima te doen vind ikquote:Op maandag 19 juni 2006 09:48 schreef Mickeys het volgende:
Het boek lag vorige week nog in grote aantallen bij de Bruna in Almere Buiten.
Verder ben ik vanmorgen met een zuur gezicht begonnen aan mijn kommetje yoghurt zonder suiker. Heb de appel er in gedaan en daardoor was het nog een beetje naar binnen te krijgen. Vanmorgen gewogen. 65,7 kg dus het zal mij benieuwen. over een half uurtje het volgende hapje
quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:28 schreef milagro het volgende:
[..]
je ziet aan de benen wel, dat ze allesbehalve dik was daar.
Als je zo ligt, worden je dijen dikker dan ze zijn als je staat immers.
Ik weet niet of ik deze dame dus een rolmodel vindt om te volgen.
Ze was nooit dik, ze is nu tegen het magere aan.
En ik vraag me af of haar volgelingen dat weten.
Ik ben ook slank, en als ik me zelf op een dieet zou zetten, val ik zo 15 kilo af, maar dan weeg ik dus wel ineens onder de 50 kilo met een lengte van 165 cm.
Iemand die oogt zoals zij op die foto, en dan bewust 15 kilo eraf wil, tja, ik weet het niet, hoor.
Waarom begin je niet vast met week 1?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:41 schreef Koningin het volgende:
Het is nu ook te koop bij de Hema geloof ik.
Ik zit er al een dikke week op te wachten bij bol.comWilde eigenlijk deze week beginnen.
je kan ook optimel yoghurt kopen daar zitten lekker vruchtjes doorquote:Op maandag 19 juni 2006 09:48 schreef Mickeys het volgende:
Het boek lag vorige week nog in grote aantallen bij de Bruna in Almere Buiten.
Verder ben ik vanmorgen met een zuur gezicht begonnen aan mijn kommetje yoghurt zonder suiker. Heb de appel er in gedaan en daardoor was het nog een beetje naar binnen te krijgen. Vanmorgen gewogen. 65,7 kg dus het zal mij benieuwen. over een half uurtje het volgende hapje
Zie de lachende smilie...quote:Op maandag 19 juni 2006 13:49 schreef Nugget het volgende:
[..]
Omdat ik het nu pas tegenkwam
Graag of niet enzo...
Thanx,het staat er wel niet zo in detail als in het boek maar aangezien dat bij mij half uit elkaar valt (quote:Op maandag 19 juni 2006 14:21 schreef Nugget het volgende:
Sterker nog, als je je hier even aanmeldt staan bij Documenten word documentjes met alle weken.
meteen beginnen.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:03 schreef Nugget het volgende:
Nou, ik heb hem
Zal ik volgende week maandag beginnen of morgen gewoon met de dinsdag van week 1 starten?
Heb dag 1 er dus op zitten. Ik zondig nog wel vandaag met de koffie maar van minstens 10 koppen naar eigenlijk niets is mij net even teveel. Dan doe ik er maar een weekje langer over of zo. Er staat wel in het boek dat je je niet elke dag moet wegen maar toch ga ik dat wel doen. Wil een beetje van dag tot dag in de gaten houden. Ik heb wel het gevoel dat ik morgen zwaarder zal zijn op de weegschaal. Ik eet normaal nog niet de helft van wat ik vandaag naar binnen heb moeten stouwen. maar mams zei dat dat niet gezond was wat ik deed hahahaquote:Op maandag 19 juni 2006 20:13 schreef Marie79 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nu, na het avondeten ook vol zit!
Meteen daarna had ik nog wel zoiets van, ja, ik lust nog wel wat maar nu echt niet meer!
Straks nog mijn tussendoortje en dan morgen weer een nieuwe dag!
wrom niet, je kan het toch gewoon zeggen tegen je mams?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:24 schreef Nugget het volgende:
Wel jammer, ik eet op maandag en dinsdag thuis (rest van de week op kamers) en dan moet ik gewoon eten wat de pot schaft en kan ik me niet aan het dieet houden.![]()
Ik denk dat ik dat laatste maar doe inderdaad! Ik had voorgesteld om de dingen uit mijn boekje bij het avondeten te eten, maar veel dingen vindt de rest van het gezin dan weer niet lekkerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:30 schreef milagro het volgende:
[..]
wrom niet, je kan het toch gewoon zeggen tegen je mams?
of ben je bang dat je commentaar krijgt?
eet anders gewoon een kleinere portie, sla het eventuele toetje over, drink water, en uiteraard geen suiker in koffie of thee, scheelt ook alweer voor die 2 dagen, toch?
Nee je moet ze tegelijk op eten. Dat heeft met de verbranding te maken die een bepaalde hoeveelheid moet verwerkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:44 schreef Koningin het volgende:
Ik heb trouwens 1 cracker thuis gegeten en eentje mee genomen naar mijn werk, mag dat of moet ik ze echt tegelijk op eten?
Er zit ham om de witlof heen en kaas. Dus. nee, geen ander vlees.quote:En even over donderdag: mag het diner alleen aardappels met witlof zijn? Geen vlees of wat?
Is dat een speciaal recept dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:58 schreef Mickeys het volgende:
Er zit ham om de witlof heen en kaas. Dus. nee, geen ander vlees.
Je snijdt de witlof door de helft en haalt de binnenste punt eruit. Je kookt de witlof heel even. Dan neem je een plakje ham en doet er wat witlof op. dit rol je op. Doe dit 2 keer volgens het recept. Even in een klein (oven) schaaltje doen en dan een beetje kaas er overheen. Zet het dan in de oven tot de kaas gesmolten en wat bruinig is geworden. Eet smakelijk.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je snijdt de witlof door de helft en haalt de binnenste punt eruit. Je kookt de witlof heel even. Dan neem je een plakje ham en doet er wat witlof op. dit rol je op. Doe dit 2 keer volgens het recept. Even in een klein (oven) schaaltje doen en dan een beetje kaas er overheen. Zet het dan in de oven tot de kaas gesmolten en wat bruinig is geworden. Eet smakelijk.
Klinkt goed, ik krijg ineens zin in woensdagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je snijdt de witlof door de helft en haalt de binnenste punt eruit. Je kookt de witlof heel even. Dan neem je een plakje ham en doet er wat witlof op. dit rol je op. Doe dit 2 keer volgens het recept. Even in een klein (oven) schaaltje doen en dan een beetje kaas er overheen. Zet het dan in de oven tot de kaas gesmolten en wat bruinig is geworden. Eet smakelijk.
Ow ja woensdag. ik werd even in verwarring gebracht door koningin die het over donderdag had.. misschien loopt ze een dag 'achter' (dus een dag later begonnen) of ze heeft een dag gewisseld want dat mag dan weer welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:37 schreef Nugget het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik krijg ineens zin in woensdag![]()
Dan zal ik wel een fucked up stofwisseling hebben. Heb me belachelijk strikt aan het dieet gehouden, niets meer en niets minder alles afgewogen, resultaat, 0,0.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dan doe je wat verkeerd.....dan heb je teveel gegeten (te grote porties, of die sneaky verborgen kcals).
Als je 1000 kcals per dag binnenkrijgt, val je 100% zeker af. Tenzij je een fucked up stofwisseling hebt.
Dan moet je de dag in zijn geheel omwisselenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:20 schreef Marie79 het volgende:
Dag 2 ging bij mij bijzonder goed!
Ik heb de hele dag geen honger/trek gehad en ik zit nu stampvol na het avondeten (nu ong. 3 kwartier later). Straks nog een kiwi!
Ben benieuwd wat de dag van morgen brengt!
O ja, nog even een vraagje: Morgen heb ik avonddienst en eet ik mee met mijn werk (aangepaste portie en wel rauwkost erbij). Overmorgen staat er prei op het menu van Sonja, maar dat vind ik niet lekker! Zou het echt een probleem zijn als je dan avondeten wisselt? Of moet ik dan echt de hele dag omwisselen?
De kiwi was niet te eten dus of je die nu moet schillen of moet lepelen.. de smaak blijft hetzelfde.. ik heb gelepeld trouwensquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:30 schreef Pinball het volgende:
Ik heb zo'n spijt dat ik in dit topic heb gepost.![]()
Nog meer dan 150 posts van mensen die gaan vragen of ze die kiwi nou moeten lepelen of schillen om 5 kilo af te vallen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:30 schreef Pinball het volgende:
Ik heb zo'n spijt dat ik in dit topic heb gepost.![]()
Nog meer dan 150 posts van mensen die gaan vragen of ze die kiwi nou moeten lepelen of schillen om 5 kilo af te vallen.
Ah, ok, dus dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef Mickeys het volgende:
De kiwi was niet te eten dus of je die nu moet schillen of moet lepelen.. de smaak blijft hetzelfde.. ik heb gelepeld trouwens
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:16 schreef Mickeys het volgende:
de tussendoortjes zijn bedoeld om de stofwisseling op gang te houden dus niet goed als je ze overslaat.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:29 schreef Mickeys het volgende:
Dan moet je de dag in zijn geheel omwisselen
bronquote:Sonja Bakker naar SBS 6
Sonja Bakker gaat de hoofdrol spelen in een nieuwe SBS 6serie van Je echte leeftijd, die dit najaar op tv komt. De populaire dieetgoeroe vindt het leuk en belangrijk om op deze manier haar ervaring te delen met een grote doelgroep.
„Ik beschouw Je echte leeftijd als een serieus informatief programma op niveau, waaraan ik graag mijn bijdrage lever”, zegt Bakker.
SBS 6 is dolblij met de nieuwe aanwinst. Programmaleider Tina Nijkamp: „Sonja is hot. Daarom prijzen we ons gelukkig met haar komst. Ze is een inspirerende vrouw en het klikte eigenlijk meteen toen we onze plannen op tafel legden. SBS 6 is sterk op gezondheid gericht en daarom is Je echte leeftijd een belangrijk programma voor ons. In eerste instantie gaan we voor zes afleveringen, maar we hopen natuurlijk dat daar een vervolg op komt.”
Nee hoor, als je gewoon het boek leest dus niet alleen de recepten bekijkt, dan weet je dat.. je moet wel goed voorbereid dit doen is mijn mening, anders moet je het laten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, ok, dus dat maakt niet uit.
Maar jij hebt er zoveel verstand van, heb jij misschien op de bakker-school gezeten of zo?
[..]
[..]
Dat soort reacties kennen we nu wel, zuchtquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:48 schreef CasB het volgende:
Jezus...dieten...
Je moet gewoon op je eetgedrag letten en vooral veel bewegen als je af wil vallen...
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:52 schreef Brighteyes het volgende:Krijg net een mailtje van mijn zus: blablabla volgende week weer eens beginnen met lijnen, ik heb een kopie van het boek van Sonja Bakker, ken je dat? blablabla
Het is wel wege, maar een appel is een appel, staat weer niets over in of die groot of klein moet zijn en een bekertje optimel... tja.. ik heb megabekers en een bekertje dat voor een espresso is gemaakt.. nergens iets over terug te vinden. Wel heb je ook 75 gram kipfilet.. ik heb gewoon ruim 3 ons gekocht, de vetjes er af gehaald en toen 4 portier gemaakt. zit er nu 3 gram per portie boven.. daar lig ik dan niet wakker van eigenlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Dat lijkt me er idd ook zo lekker aan, dat je niet steeds zelf hoeft te bedenken hoe of wat.
Moet je trouwens ook dingen afwegen? Of is het 'ongeveer'.
Dat het boekje uitverkocht begreep ik ook idd.
Straks maar even hier bij de Bruna op het station kijken anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |