quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:28 schreef milagro het volgende:[..]
je ziet aan de benen wel, dat ze allesbehalve dik was daar.
Als je zo ligt, worden je dijen dikker dan ze zijn als je staat immers.
Ik weet niet of ik deze dame dus een rolmodel vindt om te volgen.
Ze was nooit dik, ze is nu tegen het magere aan.
En ik vraag me af of haar volgelingen dat weten.
Ik ben ook slank, en als ik me zelf op een dieet zou zetten, val ik zo 15 kilo af, maar dan weeg ik dus wel ineens onder de 50 kilo met een lengte van 165 cm.
Iemand die oogt zoals zij op die foto, en dan bewust 15 kilo eraf wil, tja, ik weet het niet, hoor.
Jij moet een eigen televisieprogramma, Milagro!
Eindelijk een vrouw die de slank-lat in een gezond perspectief ziet, in plaats van alle vrouwen te dik noemen die niet aan anorexia lijden. Complete nonsens dat er op die foto een vrouw ligt waar 15 kilo af kan, wat een eng skeletje op die latere foto met 15 kilo minder.
En alle vrouwen in polonaise erachteraan, dat dieet waar je een lantaarnpaal zonder enige ronding van wordt.
Heb je zo'n vrouw - zit je eerst met een sjacherijnige bitsj omdat ze wekenlang niks mag eten, en daarna is ze zo "slank" dat de hormoonhuishouding ieder sexueel verlangen onderdrukt omdat de eneiergiehuishouding dat niet meer toestaat. En dan kun je natuurlijk de dame in kwestie wel gewoon plat achterover leggen en ruig nemen, in theorie, maar zo'n gratenpakhuis is niet bepaald lustopwekkend. Straks breekt het...
Stootkussens moeten we hebben, bijvreten kreng!