quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:32 schreef Cavalier1 het volgende:Ik heb de hoop in deze jongen een beetje opgegeven. Het lijkt me een beetje een type Safin, qua mentaliteit. Zal er dus nooit gedurende een langere periode alles uithalen wat er in zit.
andehalf jaar geleden won hij wimbledon bij de jeugd.
Hij is een half jaar geblesseerd geweest en is nou net weer aan het spelen.
Hoe kun je nu al in vredesnaam de hoop opgeven bij zo'n jongen.
Hij is 19 jaar, dus zijn ranking is helemaal niet zo slecht. Het kan best nog een paar jaar duren voordat hij top wordt. Tenminste, als zijn ontwikkeling natuurlijk door zet.
Het is niet zo alsof iemand in een jaartje zichzelf even in de top 100 speelt ofzo. zo werkt het nou eenmaal niet. Als hij over 3 jaar nog niet in de top 100 staat begin ik aan hem te twijfelen, Je moet hem wel de kans gunnen om zo ver te komen.
Ik ben het er wel mee eens dat hij achter zijn vodden aangezeten moet worden.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 00:21 schreef Tim86 het volgende:heb het al vaak geroepen hier op FOK: ik vind het echt een stereotype bondsmannetje...lakse houding, showerige slag en continu overdreven staan topspinnen...niet echt mijn type maar talent heeft hij.
Ik hoop dat hij me alsnog fan kan maken..jonge talentjes zijn altijd top natuurlijk

Wiaar bazeer jij op dat hij het typische voorbeeld is van een bondsmannetje?
Ik ken een aantal gasten die in jong oranje hebben gezeten vrij goed en die doen er echt wel alles aan om zo veer mogelijk te komen. daar is geen lakse houding, showerig gedrag of overdreven topspinnen bij te bespeuren.
Hij heeft dat wel een beetje ja. Maar ja, wat wil je op die leeftijd. Toen probeerde ik ook wel eens toverballen te slaan. Hoewel ik een "iets" lager niveau had dan hij

Dat hoort gewoon bij de leeftijd.
Jullie verwachten gewoon te veel. Top talent dat wel eventjes in een jaartje heel hoog komt en gelijk ook heel volwassen speelt. Zo werkt het nou eenmaal niet. Zeker niet als je een blessure hebt gehad.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"