abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52892482
de Bakker staat dus wel in de finale daar in enschede
pi_52911859
bakker 2e
quote:
2/09/07 Van der Meer wint tweede future op rij
In een spannende en lange finale partij waarin beide heren het publiek vermaakten met goed tennis trok van der Meer uiteindelijk in 3 sets aan het langste eind.
Met 6-7, 7-6, 6-2 versloeg hij de 2e geplaatste Thiemo de Bakker.
  vrijdag 14 december 2007 @ 00:23:19 #203
30919 mitt
Michael Corleone
pi_55259265
Waarom doet hij niet mee met dat gave NK.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 14 december 2007 @ 09:51:27 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55262877
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 00:23 schreef mitt het volgende:
Waarom doet hij niet mee met dat gave NK.
Zal wel geen zin hebben ofzo.

Ik begin een beetje minder positief over die jongen te worden. Hij is zo goed, maar ik heb het idee dat hij slecht met de kansen omspringt die hij krijgt.

Hij had Krajicek als adviseur maar ik heb begrepen dat hij zijn afspraken niet na kwam en dus zei krajicek "toedeloe"

Volgens mij zit hij ook nog steeds zonder coach. Hoewel volgens de ATP dat niet zo is.

Nouja, hij is grillig, maar ik hoop dat hij het haalt. Het is wel een leuke speler om naar te kijken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_55301064
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zal wel geen zin hebben ofzo.

Ik begin een beetje minder positief over die jongen te worden. Hij is zo goed, maar ik heb het idee dat hij slecht met de kansen omspringt die hij krijgt.

Hij had Krajicek als adviseur maar ik heb begrepen dat hij zijn afspraken niet na kwam en dus zei krajicek "toedeloe"

Volgens mij zit hij ook nog steeds zonder coach. Hoewel volgens de ATP dat niet zo is.

Nouja, hij is grillig, maar ik hoop dat hij het haalt. Het is wel een leuke speler om naar te kijken
Thiemo heeft al een half jaar last van een vervelende blessure. Volgens mij iets met zijn rug. In ieder geval wilt hij dat helemaal laten helen voordat hij weer gaat spelen. Begin volgend seizoen zal hij het internationale spelen wel weer oppakken.
  zaterdag 15 december 2007 @ 23:38:32 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55304095
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 22:03 schreef TheArt het volgende:

[..]

Thiemo heeft al een half jaar last van een vervelende blessure. Volgens mij iets met zijn rug. In ieder geval wilt hij dat helemaal laten helen voordat hij weer gaat spelen. Begin volgend seizoen zal hij het internationale spelen wel weer oppakken.
Dat is wel te hopen.
Ik hoop tenminste dat hij nog wel door gaat breken. Zoals ik al zei, leuke speler om naar te kijken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_55334040
Thiemo Voor President
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_55748455
dat gaat snel
pi_55748491
quote:
Op maandag 17 december 2007 12:57 schreef kleinzusje het volgende:
Thiemo Voor President
daat gaat snel
pi_57262856
Dit weekend in de finale van een future in Portugal!
  maandag 10 maart 2008 @ 23:32:35 #211
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_57295778
Ik heb de hoop in deze jongen een beetje opgegeven. Het lijkt me een beetje een type Safin, qua mentaliteit. Zal er dus nooit gedurende een langere periode alles uithalen wat er in zit.
pi_57296023
Hij heeft wel een tijd met een schouderblessure gezeten toch.
pi_57296929
heb het al vaak geroepen hier op FOK: ik vind het echt een stereotype bondsmannetje...lakse houding, showerige slag en continu overdreven staan topspinnen...niet echt mijn type maar talent heeft hij.

Ik hoop dat hij me alsnog fan kan maken..jonge talentjes zijn altijd top natuurlijk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57300205
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij heeft wel een tijd met een schouderblessure gezeten toch.
Vanaf Wimbledon vorig jaar tot begin dit jaar. Een half jaar dus ja.
pi_57301513
Ik denk dat De Bakker wel eens jaloers kijkt naar zijn jeugdrivaal Cilic..
pi_57305310
Hij is gewoon een beetje een verwende aap...Ik ken zijn broer ook en die is net zo (en zegt zelf dat ie zelf minder erg is )

Maar ja, wellicht komt ie er wel...laten we het hopen...Haase is nu eigenlijk ook pas goedgeklikt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57305409
Thiemo moet zijn potentieel maar eens gaan benutten, want steeds als ik zijn naam hoor denk ik aan zijn wedstrijd tegen Wayne Arthurs en die walgelijke fans die steeds ''Come on Wayne-O!'' riepen !
pi_57305856
dat was een dikke choke zeg...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:32:59 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57325497
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb de hoop in deze jongen een beetje opgegeven. Het lijkt me een beetje een type Safin, qua mentaliteit. Zal er dus nooit gedurende een langere periode alles uithalen wat er in zit.
andehalf jaar geleden won hij wimbledon bij de jeugd.
Hij is een half jaar geblesseerd geweest en is nou net weer aan het spelen.

Hoe kun je nu al in vredesnaam de hoop opgeven bij zo'n jongen.
Hij is 19 jaar, dus zijn ranking is helemaal niet zo slecht. Het kan best nog een paar jaar duren voordat hij top wordt. Tenminste, als zijn ontwikkeling natuurlijk door zet.
Het is niet zo alsof iemand in een jaartje zichzelf even in de top 100 speelt ofzo. zo werkt het nou eenmaal niet. Als hij over 3 jaar nog niet in de top 100 staat begin ik aan hem te twijfelen, Je moet hem wel de kans gunnen om zo ver te komen.

Ik ben het er wel mee eens dat hij achter zijn vodden aangezeten moet worden.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 00:21 schreef Tim86 het volgende:
heb het al vaak geroepen hier op FOK: ik vind het echt een stereotype bondsmannetje...lakse houding, showerige slag en continu overdreven staan topspinnen...niet echt mijn type maar talent heeft hij.

Ik hoop dat hij me alsnog fan kan maken..jonge talentjes zijn altijd top natuurlijk
Wiaar bazeer jij op dat hij het typische voorbeeld is van een bondsmannetje?
Ik ken een aantal gasten die in jong oranje hebben gezeten vrij goed en die doen er echt wel alles aan om zo veer mogelijk te komen. daar is geen lakse houding, showerig gedrag of overdreven topspinnen bij te bespeuren.

Hij heeft dat wel een beetje ja. Maar ja, wat wil je op die leeftijd. Toen probeerde ik ook wel eens toverballen te slaan. Hoewel ik een "iets" lager niveau had dan hij
Dat hoort gewoon bij de leeftijd.

Jullie verwachten gewoon te veel. Top talent dat wel eventjes in een jaartje heel hoog komt en gelijk ook heel volwassen speelt. Zo werkt het nou eenmaal niet. Zeker niet als je een blessure hebt gehad.
pi_57325896
is puur voor mijn gevoel he Komakie..heb die jongen een aantal keer zien spelen en in interviews gezien en that's it
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57326840
wat is er mis met overdreven topspinnen ?
pi_57327526
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:48 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is er mis met overdreven topspinnen ?
Als het overdreven is, is er iets mis
pi_57330724
[flauw]
Bij een onweersbui hoop ik altijd dat tie snel weer overdrijft.
[/flauw]
pi_57734066
De Bakker staat in de derde kwalificatieronde van grote Challenger van Napoli. Hij versloeg achtereenvolgens de Italiaan Frederico Torresi (ATP-622) met 6-4, 3-6, 6-2 en de als derde geplaatste Oostenrijker Daniel Koellerer (ATP-158) met 6-7, 7-6, 6-3. Vandaag tegen de Braziliaan Ricardo Hocevar (ATP-383) voor een plaats in het hoofdtoernooi.

Daarnaast is Thiemo opgeroepen door Jan Siemerink voor het Davis Cup-duel met Macedonië (11 t/m 13 april).
pi_57743562
De Bakker plaatst zich middels een 2-6, 6-3, 7-6(3) overwinning voor het hoofdtoernooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')