quote:2/09/07 Van der Meer wint tweede future op rij
In een spannende en lange finale partij waarin beide heren het publiek vermaakten met goed tennis trok van der Meer uiteindelijk in 3 sets aan het langste eind.
Met 6-7, 7-6, 6-2 versloeg hij de 2e geplaatste Thiemo de Bakker.
Zal wel geen zin hebben ofzo.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:23 schreef mitt het volgende:
Waarom doet hij niet mee met dat gave NK.
Thiemo heeft al een half jaar last van een vervelende blessure. Volgens mij iets met zijn rug. In ieder geval wilt hij dat helemaal laten helen voordat hij weer gaat spelen. Begin volgend seizoen zal hij het internationale spelen wel weer oppakken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zal wel geen zin hebben ofzo.
Ik begin een beetje minder positief over die jongen te worden. Hij is zo goed, maar ik heb het idee dat hij slecht met de kansen omspringt die hij krijgt.
Hij had Krajicek als adviseur maar ik heb begrepen dat hij zijn afspraken niet na kwam en dus zei krajicek "toedeloe"![]()
Volgens mij zit hij ook nog steeds zonder coach. Hoewel volgens de ATP dat niet zo is.
Nouja, hij is grillig, maar ik hoop dat hij het haalt. Het is wel een leuke speler om naar te kijken
Dat is wel te hopen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Thiemo heeft al een half jaar last van een vervelende blessure. Volgens mij iets met zijn rug. In ieder geval wilt hij dat helemaal laten helen voordat hij weer gaat spelen. Begin volgend seizoen zal hij het internationale spelen wel weer oppakken.
Vanaf Wimbledon vorig jaar tot begin dit jaar. Een half jaar dus ja.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij heeft wel een tijd met een schouderblessure gezeten toch.
andehalf jaar geleden won hij wimbledon bij de jeugd.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb de hoop in deze jongen een beetje opgegeven. Het lijkt me een beetje een type Safin, qua mentaliteit. Zal er dus nooit gedurende een langere periode alles uithalen wat er in zit.
Wiaar bazeer jij op dat hij het typische voorbeeld is van een bondsmannetje?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:21 schreef Tim86 het volgende:
heb het al vaak geroepen hier op FOK: ik vind het echt een stereotype bondsmannetje...lakse houding, showerige slag en continu overdreven staan topspinnen...niet echt mijn type maar talent heeft hij.
Ik hoop dat hij me alsnog fan kan maken..jonge talentjes zijn altijd top natuurlijk
Als het overdreven is, is er iets misquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:48 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is er mis met overdreven topspinnen ?
Niet te snel oordelen he.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:27 schreef Chriz2k het volgende:
Thiemo komt er uiteindelijk dus wel, zoals ik verwachtte.
Davis Cup met Robin en Thiemo!
Vier gewonnen 3-setters op rij wel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Niet te snel oordelen he.
1 overwinning maakt nog geen top 100 speler
Ik win ook wel eens 4 driesetters op rij. Wil niet zeggen dat ik top 100 benquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vier gewonnen 3-setters op rij wel.
Volgend jaar komt hij in de top 100.
:mond valt open:quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:16 schreef TheArt het volgende:
De Bakker wint in de eerste ronde zeer knap met 7-5, 1-6, 7-5 van de als derde geplaatste Spanjaard Santiago Ventura (ATP-69)!
Wedstrijd werd in-play aangeboden bij een bookmaker. Daar zag ik de stand + einduitslag.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef Norrage het volgende:
Waar vinden jullie deze informatie uberhaupt?
http://www.atptennis.com/3/en/tournaments/challenger/quote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef Norrage het volgende:
Waar vinden jullie deze informatie uberhaupt?
Die wedstrijdquote:Op woensdag 2 april 2008 14:14 schreef Chriz2k het volgende:
Hij heeft nu ironisch genoeg evenveel punten als Wayne Arthurs!
[..]
http://www.atptennis.com/3/en/tournaments/challenger/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |