Ik ben benieuwd wat hij daar gaat doen.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij na Amersfoort 3 weken rust nam. Ik weet wel dat hij officieel per 1 januari 2007 ATP gaat spelen, dus ik neem aan dat de US Open nog als junior gespeeld gaat worden.
Fysiek goed trainen is best moeilijk hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:34 schreef thijsdetweede het volgende:
Geweldig. Hij kan dus nog fysiek veel groeien! Is een stuk makkelijker te trainen dan techniek.
Inderdaad, je ziet ook vaak dat bij tennisers de arm die ze gebruiken om te slaan veel meer ontwikkeld is dan de andere. Federer heeft dat volgens mij ook.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Fysiek goed trainen is best moeilijk hoor.
Het niet zo heel simpel in de sportschool te ziten.
Het is sowieso saai. Die jongens staan liever op de baan aan hun techniek te werken en ballen te rammen dan dat ze in een sportschool zitten om sterker te worden. Dat soort dingen zijn een noodzakelijk kwaad maar het is niet echt relaxt...
Hij weegt te weinig, dat weet hij zelf ook (handig als je uit hetzelfde dorp komt, de kranten stonden vol met interviewsquote:Op maandag 31 juli 2006 14:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij daar gaat doen.
Hij moet trouwens fysiek echt nog veel gaan groeien. heb je z'n armpjes gezien
tuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:31 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hij weegt te weinig, dat weet hij zelf ook (handig als je uit hetzelfde dorp komt, de kranten stonden vol met interviews) en daar is hij wel mee bezig. Hij is nog jong natuurlijk en wat al gezegd werd, veel spelers groeien erin als ze wat ouder worden
Hij gaat lekker.quote:655 Teletekst zo 29 okt
***TENNIS*******************************
*** Opnieuw toernooiwinst De Bakker
**Thiemo de Bakker heeft zijn tweede
proftitel in drie weken tijd gewonnen.
Het 18-jarige talent was in de finale
van het futuretoernooi in het Portugese
Ponta Delgada met 6-2,6-4 te sterk voor
de Spanjaard David Canudas.
Door de winst zal de aanvoerder van de
wereldranglijst bij de junioren in de
top 500 van de ATP-lijst binnenkomen.
Ze zijn allebij de toekomst van het nederlandse tennis.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:04 schreef XL het volgende:
Tjonge, Thiemo had ook al een topic. Ik maar denken dat Haase onze toekomst was, met zijn eigen topic.
Ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij had vorig jaar het jeugdtoernooi gewonnen?
Daar stond me iets van bij, dank.quote:
Wel een mooi verhaal zoquote:Debuut op Wimbledon
Door CARL HOUTKAMP
ROTTERDAM - Zijn resultaten als proftennisser zijn nog voor verbetering vatbaar, maar als beste jeugdspeler van de wereld in 2006 gaan er voor Thiemo de Bakker nog steeds deuren open. Zelfs op Wimbledon. Naar gisteren bekend werd, mag hij over twee weken zijn debuut maken op het beroemde gras in zuidwest-Londen.
Met vijf Britse beschermelingen heeft De Bakker een wildcard toegewezen gekregen van het organisatiecomité van Wimbledon. De achttienjarige Nederlander dankt de uitnodiging aan zijn succes als junior in het algemeen en aan zijn goede resultaten op gras in het bijzonder. De Bakker won vorig jaar het jeugdtoernooi op Wimbledon, alsmede dat van Roehampton, de week ervoor.
,,Ik wist dat er een kansje op was, maar dit heeft me behoorlijk verrast,’’ zo reageerde de tiener uit ’s-Gravenzande. ,,Misschien heeft Richard Krajicek (zijn manager - red.) wel een goed woordje voor me gedaan op Wimbledon.’’
De vreemde situatie doet zich nu voor dat De Bakker ineens moet gaan trainen op de grasbanen van het toernooi in Rosmalen, waarvoor hij geen wildcard kreeg.
Robin Haase en Raemon Sluiter mogen daar vanaf zondag in actie komen, de derde wildcard is nog niet vergeven. ,,Ik zal eens met mijn trainers gaan praten, want ik heb qua programma geen rekening gehouden met grastoernooien. Met mijn ranking (389ste - red.) was ik nog niet in de kwalificaties van Wimbledon gekomen,’’ aldus De Bakker. ,,Zonder wildcard had ik gewoon op gravel blijven spelen.’’
En beste jeugdspeler 2006.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom dan een wildcard aanvragen als je er in de verste verte geen rekening mee hebt gehouden. Nou ja, je kunt ook zeggen: waarom geven ze dat joch in hemelsnaam een wildcard. Is alleen maar op z'n winst van vorig jaar gebaseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |