ja, vanmiddag alquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, vanmiddag al
nu nasi gehadhad geen zin om er veel werk in te steken (dat had ik gister namelijk al gedaan
)
Nix mis mee hoor .... ik vind het alleen knap dat je toch nog zo'n Goddelijk lichaam behoudquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik heb nu al genoeg gezeik aan mn harses over mn eetgedrag... Opvallend vaak door mesne die zelf roken of alcohol drinken trouwens
ieder zn eigen ongezonde dingetjes
's lekker man!quote:
ik prefereer varkens en kippenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
's lekker man!
Gegrilde Zalmmoot
Broodje Makreel
Boterhammetje gerookte Zalmfilet
Boodje gerookte Paling met streepje Mayo
Bakje Kibbeling met Ravigotte saus
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
Je vergeet de lekkerbek en de haringquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
's lekker man!
Gegrilde Zalmmoot
Broodje Makreel
Boterhammetje gerookte Zalmfilet
Boodje gerookte Paling met streepje Mayo
Bakje Kibbeling met Ravigotte saus
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
Kipquote:
Lamquote:
geen avondeten gehad?quote:
fruitquote:
jij komt de komende tijd wel goed doorquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja wat denk jij dan. Afgelopen dinsdag nog. Was heel erg leuk met erik de man die aan het draaien was. Lekker een deep underground sound heeft hij zegJammer alleen dat ik de volgende dag moest werken ipv dat ik vrij was. Dus met 1.5uurtje slaap lekker een mega drukke dag gehad. Resultaat was dat ik gisteren totaal dood was
![]()
Week er voor was Erick E aan het draaien. In 1 woord. MEGA zelden zo een geweldige set mee gemaakt
volgende week dinsdag weer stappen natuurlijk. Dan komt Lucien foort. En de rest van de maand ziet er ook mega goed uit
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |