denk je dat nog steedsquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef Suijk het volgende:
Dit wordt een zinderende wedstrijd, veel beter dan de openingswedstrijd. 4-3 voor Polen ofzo.
Terug van vakantie?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:20 schreef SCH het volgende:
Twee van die krakers op 1 avond, waar hebben we het aan te danken
0-1, ik ben al in het shirt gehuldquote:
Denk ik ook, met een zwaar defensief Ecuador.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:21 schreef PogueMahone het volgende:
een behoorlijk saaie 1-0
Heb het shirt niet aan maar ik steun ze met mijn hartquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
0-1, ik ben al in het shirt gehuld.
Poolse golddiggers annex hoeren bedoel jequote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hup Polen![]()
En dat ze maar veel inzoomen op Poolse tribune-chickies![]()
voor mijn pool zou dat toppie zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:42 schreef WanEnOonlie het volgende:
1-1 denk ik
Ik gun het mijn pool niet, werken moet ie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
voor mijn pool zou dat toppie zijn
datquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:08 schreef Sheepcidus het volgende:
2-2
Goede reden om naar een andere zender te gaan inderdaadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:50 schreef borisz het volgende:
Ten Napel, gezellig
Jeej, cliche's. Allemaal van een lijstje afquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:50 schreef borisz het volgende:
Ten Napel, gezellig
ik zet 5 euro dat je die getinte Ecuadorianen geiler vindt dan die knokige Polenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:44 schreef SCH het volgende:
Eerst maar eens kijken wie de knapste spelers heeft
hoe kan je dat nu nou al zeggen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:45 schreef ScottTracy het volgende:
3-1
Let maar opquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:55 schreef VoreG het volgende:
Ze lijken allemaal op die klusjesmannen die overal rondlopen
'En hier zoals verwacht de start opstelling van de carbonaatje, links de altijd lekkere koe Bertha, geposteerd naast de even elegante maar zeer wispelturige Truus-de eerste. Als dat maar goed gaat tussen die twee want zoals jullie weten waren hun vaders vijanden in het kamp van de koeien. Maar laten we er maar het beste van hopen en genieten van een lekker stukje vlees.'quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Ten Napel is best een symphatieke vent maar hij had beter slager kunnen worden dan verslaggever
DAT MEEN JE NIETquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef BB-King het volgende:
Die keeper van Ecuador heeft zich uitgedost als een supporter.
Evert ten Napel... Zevert op de Brandstapel voor vriendenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie is de commentator op de NOS ook alweer?
Had net discussie met me pa, die zit nu Polen - Ecuador op Sport1 te kijken omdat het daar in een Breedbeeld word uitgezonden. Ik vind alleen de commentatoren van Sport1 erg slecht, daarom kijk ik liever naar 4:3 beeld met goed commentaar ipv breedbeeld met slecht commentaar.Dus me pa zit beneden en ik boven
Ik vind em geweldig zoals alle commentatoren bij de NOSquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Evert ten Napel... Zevert op de Brandstapel voor vrienden
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef SCH het volgende:
Ik ben voor Equador, die hebben de grootste piemols, dat zie je zo
*PROEST*quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
'En hier zoals verwacht de start opstelling van de carbonaatje, links de altijd lekkere koe Bertha, geposteerd naast de even elegante maar zeer wispelturige Truus-de eerste. Als dat maar goed gaat tussen die twee want zoals jullie weten waren hun vaders vijanden in het kamp van de koeien. Maar laten we er maar het beste van hopen en genieten van een lekker stukje vlees.'
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef SCH het volgende:
Ik ben voor Equador, die hebben de grootste piemols, dat zie je zo
minstens even vaakquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:58 schreef Xevor het volgende:
Eerste wedstrijd gemist. Ik moest werken. Hopen dat ook nu veel wordt gescoord.
ik hoop het ook voor je...en voor onsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:58 schreef Xevor het volgende:
Eerste wedstrijd gemist. Ik moest werken. Hopen dat ook nu veel wordt gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |