Idemditoquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:07 schreef Jump het volgende:
-- iedereen hierboven wordt nog oranje, de rest even wachten, slaaptijd --
Slapen die ook dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De FA's liggen te pitten, dus even geduld allemaal.
Je geeft ze een vinger...quote:
jij hebt al vlegelquote:
niks twijfelenquote:Op donderdag 8 juni 2006 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
Ik twijfel nog
Ben uiteraard wel voor Oranje.
* Massa enzo mompeltquote:Op donderdag 8 juni 2006 02:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
niks twijfelengewoon oranje
wat? wie?quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
jij krijgt niet jij heb een shirtje van Brazilië aan
Jij hebt je oranje shirt al een flinke tijd aan andersquote:Op donderdag 8 juni 2006 03:21 schreef APK het volgende:
Oh jee, dit gaat weer helemaal mis.
Mogen al die Oranjefans nog drie maanden oranje blijven als Nederland na drie potjes naar huis gaat? [afbeelding]
Dat is de bastaardzoon van Rebecca en David die ooit voor het Nederlands elftal gaat schitteren.quote:Op donderdag 8 juni 2006 03:24 schreef MissHobje het volgende:
Jij hebt je oranje shirt al een flinke tijd aan anders![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 03:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is de bastaardzoon van Rebecca en David die ooit voor het Nederlands elftal gaat schitteren.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:09 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Is goed, krijg jij paars of rose
Wat hij zegtquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:33 schreef Dark_Killah het volgende:
Mag ik hem ook![]()
En als je teveel tijd hebt wil ik alle lettertjes om en om rood wit blauw![]()
![]()
quote:
Wel bont en blauwquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:27 schreef D.Rose het volgende:
Als ik zeg dat ik Italië-fan ben, maak je mij dan blauw?
quote:Rolling Stones - Paint it Orange
I see a red door and I want it painted orange
No colors anymore I want them to turn orange
Doen PrintScreenquote:Op donderdag 8 juni 2006 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
Ik twijfel nog
Ben uiteraard wel voor Oranje.
Flikker op huilliequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:36 schreef Geqxon het volgende:
En dan een half jaar geleden bij iedereen alle non-crew-tagjes verwijderen omdat het storend is. En nu dan weer iedereen onzin tagjes geven.
doe nu niet zo ongezelligquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:36 schreef Geqxon het volgende:
En dan een half jaar geleden bij iedereen alle non-crew-tagjes verwijderen omdat het storend is. En nu dan weer iedereen onzin tagjes geven.
Er zijn wel meer dingen waar jij de humor niet van inziet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:27 schreef Geqxon het volgende:
Hoe - fucking - belachelijk.
Heb jij nog invloed over mijn kleur ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen waar jij de humor niet van inziet.
Nope. Enkel oranje, of zwart.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Heb jij nog invloed over mijn kleur ?
Zwart geel rood enzo.
Duitse driekleur ! aub !
goed idee, dan wil ik (voetbalhater) achter de mijnequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil graag in het zwart blijven, en dan tussen haakjes (Duitslandfan) achter mijn naam
Dit is een serieuze vraag.
NSB'erquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil graag in het zwart blijven, en dan tussen haakjes (Duitslandfan) achter mijn naam
Dat grapje is al 10 x gemaakt, jammer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:28 schreef LintuxCx het volgende:
Mag ik groen ofzo worden met als bijtitel "voetbal hater"?
ik ook bittequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie geen vraagquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:10 schreef Peter6000 het volgende:
zou ik tussen haakjes (Fan van die Mannschaft) achter mun naam mogen krijgen?quote:
Oh, jammer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat grapje is al 10 x gemaakt, jammer.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:34 schreef MoChe het volgende:
[..]
zou ik tussen haakjes (Fan van die Mannschaft) achter mun naam mogen krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |