film et dan, hiervan willen we allemaal van kunnen genieten hequote:Op maandag 12 juni 2006 22:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
als je mij op oranje zet stap ik in de auto en kom ik je schoppen...
Haha, blablablaquote:Op maandag 12 juni 2006 22:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kheb geen film cameraquote:Op maandag 12 juni 2006 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
film et dan, hiervan willen we allemaal van kunnen genieten he
Dan krijg je geen cadeau voor je verjaardagquote:Op maandag 12 juni 2006 22:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
heb je er nu uberhaupt al 1 gevondenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:47 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan krijg je geen cadeau voor je verjaardag [afbeelding]
Het idee heb ik alquote:Op maandag 12 juni 2006 22:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
heb je er nu uberhaupt al 1 gevondenhaha
Dat is toch het hele idee van voetballen? Elkaar schoppen en met een beetje geluk raak je daarbij de bal en komt die misschien in zo'n net tussen 2 palen.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:35 schreef BlueCurl het volgende:
.. oranje ... schoppen...
ohw als dat zo is... dandank ik je voor je uitlegquote:Op maandag 12 juni 2006 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch het hele idee van voetballen? Elkaar schoppen en met een beetje geluk raak je daarbij de bal en komt die misschien in zo'n net tussen 2 palen.
Zoals?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeker leuk dingje kan er van alles mee uit spoken
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zoals?
Ik heb ook zo'n ding, misschien 2 keer gebruikt...
Hier ook al ja!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:48 schreef magnifor het volgende:
Pff, wat is het hier heet.
10¤quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zoals?
vorige keer toen het zo lekker was duurde het ook twee weken voordat het koeler werd en ook maar een druppel uit de lucht kwamquote:
http://www.skoften.net/comments.php?id=2118_0_1_0_Cquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zoals?
Tis maar waar je zin in hebt... Ik krijg het al warm als ik naar de keuken moet lopen voor een glas water.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:44 schreef BlueCurl het volgende:
whoei even in dit fijne weer nog kung foeien ook.
moet je nagaan, een kantoor met plat dak en zonder aircoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:46 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tis maar waar je zin in hebt... Ik krijg het al warm als ik naar de keuken moet lopen voor een glas water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |