in dat geval zou er niks aan me post gedrag veranderen hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:38 schreef FredvZ het volgende:
hm heb je nog geluk, had niet veel gescheeld en *iedereen* was oranje geweest voor een maand lang.
Dat doe je goedquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:41 schreef FredvZ het volgende:
Zo, nu ook de cijfers in mn webicon naar de juiste kleur veranderd
Hehehe, ik wil ook geen oranje tag. Ik wil een optie om ze uit te zetten!quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:04 schreef Sjowhan het volgende:
Ik hoef geen oranje tag
Ben een supporter van het belgisch rode team![]()
Hahahaha, ja, maar dat is nu al zo'n beetje zo... Waar je ook komt, er zijn altijd vlaggetjes etc.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:37 schreef FredvZ het volgende:
Tssk. Oranje is mooi
Wacht maar totdat we het WK winnen... dan is heel Nederland oranje.
kan het dan oranjeder dan nu?quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:37 schreef FredvZ het volgende:
Tssk. Oranje is mooi
Wacht maar totdat we het WK winnen... dan is heel Nederland oranje.
Niet echt hè....quote:
Kheb een naam hoor..quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Zoals de "nieuwe mod' al zei, het wordt pas echt oranje als ze het WK winnen
Sorry FredvZ, kon me het zo snel niet herinneren en had geen zin om te gaan kijkenquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Sorry FredvZ, kon me het zo snel niet herinneren en had geen zin om te gaan kijken
Sorry, sorry, SORRY
Maar hoe dan ook, ook dat zal je echte naam niet zijn... hoop ik dan maar
quote:
Wat liefquote:
Dat had ik al in de gatenquote:
Ben jij ook overgestapt op de andere slowchatquote:
Nee hoor, ik zit af en toe wel eens in MEN. Maar het meest zit in ik GC en PUB, en hier af en toe ook wel eensquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ben jij ook overgestapt op de andere slowchat
Ik had het zoo druk met WOW, en nu MEN, dat ik DIG helemaal vergeten was
Hehe ja, maarja DIG Slowchat is ook wel de meest langzame die ik kenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit af en toe wel eens in MEN. Maar het meest zit in ik GC en PUB, en hier af en toe ook wel eens
Edit: Oja en FOT niet te vergeten
Klopt helemaal!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:46 schreef FredvZ het volgende:
Misschien zitten hier veel users die wel iets beters te doen hebben dan SC-en...
Zoals topics openenen daarin ook massaal posten... Zijn we goed in bij DIG
Je hebt iig mooi weer. En na een verhuizing smaakt een biertje op het terras in de zon altijd beterquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:33 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN is gesloopt, net weer een verhuizing kunnen doen.
ja vind ik ook alleen kan ik zo snel niet vinden waar ik het kan aanpassenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:33 schreef SHERMAN het volgende:
Wat een grote icoontjes.
* SHERMAN is gesloopt, net weer een verhuizing kunnen doen.
Moet ik ook mar is gaan downloaden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ja vind ik ook alleen kan ik zo snel niet vinden waar ik het kan aanpassen
altijd leuk..quote:
Dan ben ik benieuwd hoe het op mijn computer draaid..quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd leuk..
maar aero werkt lekker vertragent op mijn systeem
amd 2600+
1.25GB ram
geforce 6800 128MB
en ik krijg me audigy drivers niet geinstalleert
hmm ja ik merk dattie vertragend is..quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe het op mijn computer draaid..
amd 64x 3200+
1.5GB ram
9800Pro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |