Even uitproberen maar.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:43 schreef Silven het volgende:
Kan ik nu het beste gaan slapen met mn hand naast mn zij of mit die hande zum himmeln?
T heeft ook wel iets ja. Je moet (bijna) alles toch een keer meemaken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:43 schreef Houniet het volgende:
pijn is fijn man
succes met je genezing [afbeelding]
Precies. Goed schoonhoudenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:44 schreef Silven het volgende:
[..]
T heeft ook wel iets ja. Je moet (bijna) alles toch een keer meemaken.
Ja toppie he.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Even uitproberen maar.
Dapper dat je hier ondanks alles post![]()
quote:Als je kindje een gescheurde nagel heeft, doe er dan stevig een pleister omheen en knip de nagel weer netjes af als hij voldoende is gegroeid. Door een ongelukje of onvoorzichtig spelen, kan het ook gebeuren dat zijn nagel er helemaal af is. Ga dan naar de huisarts, want het is belangrijk dat zijn vinger goed wordt schoongemaakt en verbonden. De dokter kan je ook vertellen hoe je de vinger moet verzorgen tot de nagel weer helemaal is aangegroeid.
Een gescheurde nagel zou dan nog meevallen. Het is vooral dat stuk huid dat eraf gescheurt was en die bloeduitstorting onder mn nagel en die kneuzing die wel even pijn doen.quote:
Jup. Niet klikken als je nog moet eten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef Horsemen77 het volgende:
goor
Ik ga er vanuit dat als de artsje zegt dat het alleen gekneust is dat het ook echt alleen gekneust is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:11 schreef Repeat het volgende:
geen foto laten maken?
Verkapt "ik heb mijn vriendin gevingerd" topicquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:41 schreef Silven het volgende:
P.S.2 Speciaal voor jullie een foto gemaakt:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |