Even uitproberen maar.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:43 schreef Silven het volgende:
Kan ik nu het beste gaan slapen met mn hand naast mn zij of mit die hande zum himmeln?
T heeft ook wel iets ja. Je moet (bijna) alles toch een keer meemaken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:43 schreef Houniet het volgende:
pijn is fijn man
succes met je genezing [afbeelding]
Precies. Goed schoonhoudenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:44 schreef Silven het volgende:
[..]
T heeft ook wel iets ja. Je moet (bijna) alles toch een keer meemaken.
Ja toppie he.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Even uitproberen maar.
Dapper dat je hier ondanks alles post![]()
quote:Als je kindje een gescheurde nagel heeft, doe er dan stevig een pleister omheen en knip de nagel weer netjes af als hij voldoende is gegroeid. Door een ongelukje of onvoorzichtig spelen, kan het ook gebeuren dat zijn nagel er helemaal af is. Ga dan naar de huisarts, want het is belangrijk dat zijn vinger goed wordt schoongemaakt en verbonden. De dokter kan je ook vertellen hoe je de vinger moet verzorgen tot de nagel weer helemaal is aangegroeid.
Een gescheurde nagel zou dan nog meevallen. Het is vooral dat stuk huid dat eraf gescheurt was en die bloeduitstorting onder mn nagel en die kneuzing die wel even pijn doen.quote:
Jup. Niet klikken als je nog moet eten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef Horsemen77 het volgende:
goor
Ik ga er vanuit dat als de artsje zegt dat het alleen gekneust is dat het ook echt alleen gekneust is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:11 schreef Repeat het volgende:
geen foto laten maken?
Verkapt "ik heb mijn vriendin gevingerd" topicquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:41 schreef Silven het volgende:
P.S.2 Speciaal voor jullie een foto gemaakt:
[afbeelding]
Daar heb ik ook al goed gebruik van gemaakt daarna.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het voordeel is dat je vriendin nu wel iets goed te maken heeft![]()
![]()
Met m'n duim?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Verkapt "ik heb mijn vriendin gevingerd" topic![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:11 schreef withxhonor het volgende:
ik voel je..
ik was zondag samen met wat anderen bezig met het fabriceren van een houtwal.. en een vriend wil een bijl in een blok hout slaan dat op zn kant ligt, maar hij mist en raakt mij vol op mn pols. au. en ik was heel blij dat het geen scherpe bijl was..
en ik heb ook een feauteau:
[afbeelding]
Ja, was er in blijven hangen bij het schaamhaar trimmenquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:28 schreef Silven het volgende:
[..]
Met m'n duim?Was dan wel een kut met scheermesjes erin ofzo>?
als dat een beetje een fatsoenlijke bijl was had jij nu geen hand meer hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:11 schreef withxhonor het volgende:
ik voel je..
ik was zondag samen met wat anderen bezig met het fabriceren van een houtwal.. en een vriend wil een bijl in een blok hout slaan dat op zn kant ligt, maar hij mist en raakt mij vol op mn pols. au. en ik was heel blij dat het geen scherpe bijl was..
en ik heb ook een feauteau:
[afbeelding]
haha huiliequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:41 schreef Silven het volgende:
Ik moest echt even een traantje wegpinken.
Ziet er smerig uit, hoe kon die boter daarop komen dan ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:56 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]
Dat had ik laatst, kokend boter tijdens het koken op mn vinger gekomenDuurde ongeveer een maand voordat het weer ongeveer normaal was.
Dat ziet er echt vies uit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:56 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]
Dat had ik laatst, kokend boter tijdens het koken op mn vinger gekomenDuurde ongeveer een maand voordat het weer ongeveer normaal was.
Heeft daar een blaar gezeten die je er af gehaald hebt ofzo? Ziet er in iedergeval niet fris uit...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:56 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]
Bloed is goedquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:43 schreef Houniet het volgende:
pijn is fijn man
Kun je die nagel ook gewoon eraf halen net als bij mij? Zo ja, wat is dan het beste, erop laten zitten of eraf halen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:42 schreef boertie het volgende:
godverdekut man net nog me pink tussen de scharnierkant van de buitendeur gehad, en dat ook nog precies tussen de dievenklauwen. Meen dat doet kankerzeer.
[afbeelding]
Tubpiemelpapquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:01 schreef piemelpap het volgende:
Ik gleed laatst uit in m'n bad en scheet spontaan over me heen, ik kan alleen de foto niet meer vinden![]()
Ik laat de nagel voorlopig nog maar even zitten. Het is net gestopt met bloeden. Het hangt ervanaf hoevast hij nog zit. Als de nagel nog half vast zit doe ik er vaak even een peister overheen zodat ik nergens achter blijf haken en de nagel er pijnlijk helemaal aftrekquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:56 schreef Silven het volgende:
[..]
Kun je die nagel ook gewoon eraf halen net als bij mij? Zo ja, wat is dan het beste, erop laten zitten of eraf halen?
En is dat serieus ondanks diequote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:15 schreef Tique3 het volgende:
Ja, zo lang mogelijk laten zitten, die nagel die er onder groeit is namelijk wel nagel, maar nog niet echt hard... een soort van rubbernagel
Ja dat was serieusquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:51 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Ja dat was serieus
En als je een plaatje post van een half afgezaagde hand zorg dan dat er geen 1997 op staat
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik ook graag naar tv programma's zoals ER ed. kijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:45 schreef descendent1 het volgende:
Wat is dat toch voor ziekelijke aparte neiging om er foto's van te maken
Bah!![]()
ik heb het ook een keer gehad, gewoon die nagel eraf halen..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:13 schreef Silven het volgende:
En thnx voor de tip, hij valt er dus eigenlijk al bijna af. Alleen een korstje bij mn nagelriem houdt de nagel nog een klein beetje vast, maar ik moet ik dus gewoon laten zitten tot hij er echt vanzelf afvalt?
Leprahumorquote:Op zondag 25 juni 2006 19:59 schreef KeessieK het volgende:
[..]
ik heb het ook een keer gehad, gewoon die nagel eraf halen..ik stopte hem gewoon terug, om daarna me broertje gek te maken.. zo van "Damn, jeuk! ff krabben hoor.." en dat dan je nagel eraf flikkert..
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:45 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja toppie he.Maarja, Fok! bruist dan ook van het medeleven.
Vooral in KLB
![]()
FOTOquote:Op maandag 3 juli 2006 23:45 schreef michiel_merk het volgende:
mijn teen nagel is er net af , met pijn en moeite heb ik het er af getrokken zit nu met mn voet in een bak water en biotex![]()
pas op voor ontstekingen hèquote:Op maandag 3 juli 2006 23:45 schreef michiel_merk het volgende:
mijn teen nagel is er net af , met pijn en moeite heb ik het er af getrokken zit nu met mn voet in een bak water en biotex![]()
Van welke teen?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:45 schreef michiel_merk het volgende:
zo vies ziet het er niet meer uit ben alleen wel bang dat mn nieuwe nagel een beetje gaat misvormen ofzo ..zodra er meer te zien is post ik wel een fotoquote:
ja dat hab ik met mn duimnagelquote:Op woensdag 5 juli 2006 04:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Mn opa had ook zn nagel er eens af, iets met een brug ofzo
Anyway, er kwam wel een nagel terug. Maar dan alleen in t midden, zo een dik ding
Bij mijn opa is t altijd zo gebleven, en t is echt jaaaaaaaaaaaren geleden gebeurdquote:Op woensdag 5 juli 2006 04:25 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja dat hab ik met mn duimnagelwerd een keer achterna gezeten door een hond vroeger, dus ik het huis in rennen vergat ik mn duim terug te trekken
maarok mn duimnagel is inmiddels weer wat normaler
![]()
Ik heb geen reet te doen, en quote dus dit bericht maar.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:41 schreef Silven het volgende:
![]()
Mijn vriendin gooit zo de deur dicht maar zag niet dat m'n hand op de deurpost lag. Kwam dus best hard aan. Ik moest echt even een traantje wegpinken. M'n ringvinger was in het midden gekneust en er zat een snijwond op. Best vaag eigenlijk want deuren zijn over het algemeen niet zo 'scherp'. En m'n duim, heel de nagel blauw aanlopen, en daarna werd ie gewoon zwart. Net boven de nagelriem een stuk vel gescalpeert en midden op mijn duim ook het vel eraf. Dacht eerst dat mn duim dus gebroken was maar de huisarts zei dat dit niet het geval was. Verder heel m'n hand opgezwollen dus dat typt zwaar kut.Tot zover mijn klacht.
P.S. Als het hier niet serieus kan schop 'm dan maar naar een iets serieuzer subforum.
P.S.2 Speciaal voor jullie een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |