O.quote:
Toen ik zag dat jij gereageerd had, wist ik dat je zoiets zou posten.quote:
Zo leren jullie mij elke dag een beetje beter kennen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ik zag dat jij gereageerd had, wist ik dat je zoiets zou posten.
Inderdaadquote:
quote:
De natuurlijke bestanddelen van de cranberry ondersteunen de functie van de blaas en helpen de blaas gezond te houdenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat doet die cranberry shit dan?! Je plas klonteren ofzo?!![]()
![]()
![]()
Ze hadden geen sap, dus ik heb capsulesquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:34 schreef Copycat het volgende:
En cranberry sap is naast gezond ook nog eens erg lekker!
Je bedoelt deze zekerquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
Ocean Spray bij de supermarktquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:35 schreef MissBliss het volgende:
Ze hadden geen sap, dus ik heb capsules
Als het maar werkt
heb je ook zoiets voor alle andere ingewanden??quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:33 schreef MissBliss het volgende:
De natuurlijke bestanddelen van de cranberry ondersteunen de functie van de blaas en helpen de blaas gezond te houden
Ach, het is allemaal onzin, maar die bedoelde ik ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:36 schreef niksan het volgende:
[..]
Je bedoelt deze zeker
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
Die andere was al gesloten
Klinkt niet veel anders dan een goedkope gangrapequote:Op donderdag 8 juni 2006 15:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De natuurlijke bestanddelen van de cranberry ondersteunen de functie van de blaas en helpen de blaas gezond te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |