De uitwerking was wat minderquote:
Erectie-opwekkende melij?quote:
ja 't was 'n zooitje maar dat geeft niks johquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:20 schreef Bupatih het volgende:
De uitwerking was wat minder(althans in míjn mail), maar het gaat om het idee/de bedoeling!
Zullen wij rotzooien?!quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja 't was 'n zooitje maar dat geeft niks joh![]()
Mijn beste wat? Aap, noot, Mies?quote:
Nee, dank je. I'm livin in the student world! En daar ga ik nu weer snel gebruik van maken door naar buiten te gaan. Ik ga even wat bruiner worden...quote:[..]
Welcome to the real world!
Bijvoorbeeldquote:
Wat doet die cranberry shit dan?! Je plas klonteren ofzo?!quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
Ikheb
cranberry
tabletten
Mens van drogist: Wil je 100, 300, 500 of 5000 miligram??
Doe maar 5000
Ja, lachen!quote:
quote:
Gewoon 'mijn beste'. Typisch jij. Nooit ergens genoegen mee willen nemen, maar altijd meer, meer, meer willenquote:
En nog een keerquote:Nee, dank je. I'm livin in the student world! En daar ga ik nu weer snel gebruik van maken door naar buiten te gaan. Ik ga even wat bruiner worden...
Dolletjes.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]JE KLIKTE!!
GEEF 'T TOE!!! IK ZAG HET WEL!!! GEEF HET TOE, MANNETJE!!!!1
Iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon 'mijn beste'. Typisch jij. Nooit ergens genoegen mee willen nemen, maar altijd meer, meer, meer willen.
[..]
Ik klikte iig wel!quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]JE KLIKTE!!
GEEF 'T TOE!!! IK ZAG HET WEL!!! GEEF HET TOE, MANNETJE!!!!1
Heb je mijn toffe Oranje-smileys al gezien?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:16 schreef Svensational het volgende:
Ik hoor nu bij de meute!
Maar eerst even het FB-topic van static lezen.
Oh, hij is zelf ook oranje en heeft geen topic geopendquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:16 schreef Svensational het volgende:
Maar eerst even het FB-topic van static lezen.
Nee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je mijn toffe Oranje-smileys al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |