Fred Butter in Mamma Miaquote:
Een beginneling!quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:55 schreef Maraca het volgende:
Nee, wilde gewoon meedoen met opsommen![]()
![]()
Ben zelf alleen nog naar Mamma Mia geweest![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:35 schreef BasEnAad het volgende:
Ja zo als het regent en dan zo de hele straat met die parapluutjes in de lucht uitdagende bewegingen maken, zo netjes op een rijtje en dan zo gewoon weer doorlopen met waar je bezig was, niemand vind zo dat raar.
Dat zou een domme zet zijn.. er is niks kindvriendelijker dan een musicalquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:24 schreef Laton het volgende:
musicals zijn idd afgrijselijk., ik zoek nog een politieke partij die voor een verbod is
als dat die pedopartij is.. then so be it.
Ach voor de pedopartij maakt het toch niet meer uit wat ze zeggen, alles is toch al foutquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou een domme zet zijn.. er is niks kindvriendelijker dan een musical![]()
"Doe Maar Niet"quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:49 schreef Netflier het volgende:
Er komt zelfs een musical over de band Doe Maar.![]()
![]()
WTF!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:46 schreef marckvandijk het volgende:
Zou er ook 1 komen van BZN
LE-ZEN.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, er komt een musical van Doe Maar
![]()
Leuk die musical's, alleen zo duur![]()
Ja? Ga jij dan eens normaal doenquote:
Zeg dat wel jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk die musical's, alleen zo duur![]()
(Bron: Musicals... Wat is dat voor inspiratieloze teringmeuk? )quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:42 schreef Xebrozius het volgende:
Serieus mensen, ga of naar een goede film of naar een mooi concert. Maar ga er toch niet zo slapjes tussenin zitten. Het hele concept snap ik sowieso niet maar dat kan misschien komen omdat ik nog geen ingekakte vijftiger ben met trendy kleding en een zonnebank tint. Het zijn altijd slappe aftreksels van films, boeken of geniale theaterstukken. Voeg daarbij een paar uitgerangeerde B-acteurs en uitgekakte zangers en je hebt een succesformule voor een uitverkochte musical voorstelling.
Belle en het beest als musical... En daar gaan godverdomme nog volwassen mensen naar toe, die zonder zich he-le-maal kapot te schamen toegeven "enorm genoten te hebben".
Als je bestaan al zo leeg is dat je naar gezongen Disneyfilms moet kijken dan ben je echt rijp voor een spuitje. Je zou het me tot het eind der tijden kunnen gaan uitleggen waarom musicals leuk zijn en dan nog zou ik er geen fuck van snappen.
En dan die titels
Tombraider the musical
Godfather the musical
Hitler the musical
Klussen met kijkers the musical
Hierbij presenteer ik het wereld idee voor de beste musical ooit:
Een groot publiek neemt plaats in de schouwburg, de lichten gaan uit en het doek langzaam open. Langzaam aan wordt het podium verlicht en daar staat een heel mooi meisje... Het publiek kijkt nu al ademloos toe. Ze trekt haar mond open en begint te zingen en te dansen. Vanachter de coullissen komen 50 dansers en danseressen in prachtige gewaden het toneel op die in een goed samengestelde choreografie hun danspassen perfect uitvoeren. Daarna steekt het meisje een vinger in haar strot en begint keihard het podium onder te kotsen. Alle dansers en danseressen trekken hun kostuum uit en beginnen masaal over het kind heen te schijten terwijl zij de ene straal half verteerd voedsel na de andere op het publiek afvuurt.
Nadat iedereen zich besmeurt heeft met stront wordt er 500 kilo rotte vis het podium opgesmeten. Iedereen op het toneel begint elkaar anaal te neuken in de berg met rottende vis. Tegen deze tijd is echt elke toeschouwer vol over zijn nek aan het gaan. Op een gegeven moment bedwelt de gigantische stank en methaangassen alle aanwezigen in de schouwburg.
Als iedereen bedweld is, komen er mannen in witte pakken aan die iedereen in een gigantisch massagraf achter de schouwburg dumpt en en een flinke scheut napalm op sodemieterd. Nadat het theather weer ontsmet is kan de volgende voorstelling beginnen.
Dit gaat een top musical worden zeg ik je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |