abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34531382
Serieus mensen, ga of naar een goede film of naar een mooi concert. Maar ga er toch niet zo slapjes tussenin zitten. Het hele concept snap ik sowieso niet maar dat kan misschien komen omdat ik nog geen ingekakte vijftiger ben met trendy kleding en een zonnebank tint. Het zijn altijd slappe aftreksels van films, boeken of geniale theaterstukken. Voeg daarbij een paar uitgerangeerde B-acteurs en uitgekakte zangers en je hebt een succesformule voor een uitverkochte musical voorstelling.
Belle en het beest als musical... En daar gaan godverdomme nog volwassen mensen naar toe, die zonder zich he-le-maal kapot te schamen toegeven "enorm genoten te hebben".
Als je bestaan al zo leeg is dat je naar gezongen Disneyfilms moet kijken dan ben je echt rijp voor een spuitje. Je zou het me tot het eind der tijden kunnen gaan uitleggen waarom musicals leuk zijn en dan nog zou ik er geen fuck van snappen.

En dan die titels

Tombraider the musical
Godfather the musical
Hitler the musical
Klussen met kijkers the musical

Hierbij presenteer ik het wereld idee voor de beste musical ooit:

Een groot publiek neemt plaats in de schouwburg, de lichten gaan uit en het doek langzaam open. Langzaam aan wordt het podium verlicht en daar staat een heel mooi meisje... Het publiek kijkt nu al ademloos toe. Ze trekt haar mond open en begint te zingen en te dansen. Vanachter de coullissen komen 50 dansers en danseressen in prachtige gewaden het toneel op die in een goed samengestelde choreografie hun danspassen perfect uitvoeren. Daarna steekt het meisje een vinger in haar strot en begint keihard het podium onder te kotsen. Alle dansers en danseressen trekken hun kostuum uit en beginnen masaal over het kind heen te schijten terwijl zij de ene straal half verteerd voedsel na de andere op het publiek afvuurt.

Nadat iedereen zich besmeurt heeft met stront wordt er 500 kilo rotte vis het podium opgesmeten. Iedereen op het toneel begint elkaar anaal te neuken in de berg met rottende vis. Tegen deze tijd is echt elke toeschouwer vol over zijn nek aan het gaan. Op een gegeven moment bedwelt de gigantische stank en methaangassen alle aanwezigen in de schouwburg.

Als iedereen bedweld is, komen er mannen in witte pakken aan die iedereen in een gigantisch massagraf achter de schouwburg dumpt en en een flinke scheut napalm op sodemieterd. Nadat het theather weer ontsmet is kan de volgende voorstelling beginnen.

Dit gaat een top musical worden zeg ik je!

[ Bericht 0% gewijzigd door Xebrozius op 27-01-2006 22:14:39 ]
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:45:22 #2
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_34531492
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:42 schreef Xebrozius het volgende:

Een groot publiek neemt plaats in de schouwburg, de lichten gaan uit en het doek langzaam open. Langzaam aan wordt het podium verlicht en daar staat een heel mooi meisje... Het publiek kijkt nu al ademloos toe. Ze trekt haar mond open en begint te zingen en te dansen. Vanachter de coullissen komen 50 dansers en danseressen in prachtige gewaden het toneel op die in een goed samengestelde choreografie hun danspassen perfect uitvoeren. Daarna steekt het meisje een vinger in haar strot en begint keihard het podium onder te kotsen. Alle dansers en danseressen trekken hun kostuum uit en beginnen masaal over het kind heen te schijten terwijl zij de ene straal half verteerd voedsel na de andere op het publiek afvuurt.

Nadat iedereen zich besmeurt heeft met stront wordt er 500 kilo rotte vis het podium opgesmeten. Iedereen op het toneel begint elkaar anaal te neuken in de berg met rottende vis. Tegen deze tijd is echt elke toeschouwer vol over zijn nek aan het gaan. Op een gegeven moment bedwelt de gigantische stank en methaangassen alle aanwezigen in de schouwburg.

Als iedereen bedweld is, komen er mannen in witte pakken aan die iedereen in een gigantisch massagraf achter de schouwburg dumpt en en een flinke scheut napalm op sodemieterd. Nadat het theather weer ontsmet is kan de volgende voorstelling beginnen. Dit gaat een top musical worden zeg ik je!
Zo, jij bent stoer. Heb je dat helemaal zelf bedacht?
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:46:56 #3
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34531547
quote:
Serieus mensen, ga of naar een goede film of naar een mooi concert. Maar ga er toch niet zo slapjes tussenin zitten. Het hele concept snap ik sowieso niet maar dat kan misschien komen omdat ik nog geen ingekakte vijftiger ben met trendy kleding en een zonnebank tint. Het zijn altijd slappe aftreksels van films, boeken of geniale theaterstukken. Voeg daarbij een paar uitgerangeerde B-acteurs en uitgekakte zangers en je hebt een succesformule voor een uitverkochte musical voorstelling.
Belle en het beest als musical... En daar gaan godverdomme nog volwassen mensen naar toe, die zonder zich he-le-maal kapot te schamen toegeven "enorm genoten te hebben".
Als je bestaan al zo leeg is dat je naar gezongen Disneyfilms moet kijken dan ben je echt rijp voor een spuitje. Je zou het me thet eind der tijden kunnen gaan uitleggen waarom musicals leuk zijn en dan nog zou ik er geen fuck van snappen.

En dan die titels

Tombraider the musical
Godfather the musical
Hitler the musical
Klussen met kijkers the musical
Tot hier was het een goed topic.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_34531715
quote:
[..]

[..]
En daar kijk ik nog liever naar ook.
Ik hoop dat joop van den ende op fok zit.
-
pi_34531766
pi_34532203
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Eens. Dat tweede gedeelte hebben we al te vaak gelezen.
Graag op anoniem
pi_34532260
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef Mainport het volgende:

[..]

Eens. Dat tweede gedeelte hebben we al te vaak gelezen.
Waar dan? Welke recensie van een musical betreft dit, want dan wil ik wel op een afstand kijken...
pi_34532416
Hahahah kijk hem gaan
JOHNNY HEITINGA
pi_34532590
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:08 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Waar dan? Welke recensie van een musical betreft dit, want dan wil ik wel op een afstand kijken...
Ik doelde niet zozeer op het musicalgedeelte, maar meer op de banale omschrijving. De grap is een keer uitgewerkt.

Niettemin kan ik je posts meestal wel waarderen.
Graag op anoniem
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:21:26 #10
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34532670
Klinkt als een theatershowtje in Rusland met wat rebellen in de zaal...
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_34532673
Heb je dat tweede bedacht en heb je er toen maar een topic omheen verzonnen? Zo komt het over.

Verder heb ik ook een grafhekel aan musicals.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
pi_34532695
Juf!! Xebro zei "hitler" . Ban um!!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:23:07 #13
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34532714
Musicals zo gaar, naar dansende en schreeuwende mongolen kijken goh
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34532760
Hej maikuuul, heb je nou mijn signature al gechecked of nie? Hij is goed gelijkend geworden he !!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:24:47 #15
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_34532762
quote:

[..]

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_34532956
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:18 schreef Mainport het volgende:
De grap is een keer uitgewerkt.
Ik schrijf gewoon een stukje frustratie van me af, zo simpel is het. Geen grap, gewoon gal spuwen. Als het je niet ligt verwijs ik je door naar de kinderafdeling van de bibliotheek voor veilige proza.
pi_34533050
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:31 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik schrijf gewoon een stukje frustratie van me af, zo simpel is het. Geen grap, gewoon gal spuwen. Als het je niet ligt verwijs ik je door naar de kinderafdeling van de bibliotheek voor veilige proza.
Het punt is dat de OP, die als die van jouw hand komt meestal best redelijk in elkaar zit, nu zo gammel als een hondehok is. Ben je dronken?
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:33:28 #18
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_34533056
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:31 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Wat een kneus ben jij.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:33:54 #19
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34533074
KWestie van welke Musical je gaat kijken natuurlijk

Rocky Horror Picture Show:
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_34533134
quote:
....

.......
Hee daar heb ik de film laatst van gezien.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:36:28 #21
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34533175
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:24 schreef SolidasRock het volgende:
Hej maikuuul, heb je nou mijn signature al gechecked of nie? Hij is goed gelijkend geworden he !!
OMG schitterend gemaakt !! echt vet rofl

Daar heeft veel tijd in gezeten denks he ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:39:17 #22
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_34533276
quote:
[..]
Als iedereen bedweld is, komen er mannen in witte pakken aan die iedereen in een gigantisch massagraf achter de schouwburg dumpt en en een flinke scheut napalm op sodemieterd. Nadat het theather weer ontsmet is kan de volgende voorstelling beginnen.

Dit gaat een top musical worden zeg ik je!
Dat heb je gewoon uit les miserables..
pi_34533416
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:39 schreef Wunk het volgende:

[..]

Dat heb je gewoon uit les miserables..
pi_34534005
quote:

[..]

^^
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_34537185
Musicals zijn idd kut.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')