Wit heb je nodig om de kleuren te zien. Grijs verdonkert de kleuren enkel. Maar enfin, met "quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:11 schreef davidov het volgende:
[..]
Oranje is inverse van blauw, maar je hebt het grijze beeld nodig om het ergens op te zien. Immers als er een rode foto ipv een grijze was, dan had je een heel ander resultaat gekregen.
Dus om van blauw naar oranje te gaan moet je het tegenovergestelde doen als met het kasteel.... blauw > grijs > oranje.
Trust me, je hebt die grijze achtergrond nodig om er een succes van te makenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wit heb je nodig om de kleuren te zien. Grijs verdonkert de kleuren enkel. Maar enfin, met "" gaf ik aan dat het om een grapje gaat, een gedachtekronkel, zeg maar.
Ja laat ik jou ook eens een keer gedag zeggenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi.
Als in achtergesteld?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me speciaal.
quote:
Tof!quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een keuken
Ja nou ja, een lego-keuken, de hele ruimte staat vol met dozen en ovens en koelkasten, vriezers, kookplaten, afwasmachines, kastjes, aanrechtbladen etc etc enz usw. Zaterdag komen ze'm monteren en maandag de laatste apparaten aansluiten volgens mij. En DAN heb ik een keuken
Ja dan kan TMM eindelijk aan de slag gaan met kokkerelnichtn en xperimenteren en beenhammen in coca cola, lamsbouten met geitenkaas en honingjus, haar befaamde lasagna met extra kaas en allerlei andere culinaire hoogstandjesquote:
Zoek je nog een testpanel?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan kan TMM eindelijk aan de slag gaan met kokkerelnichtn en xperimenteren en beenhammen in coca cola, lamsbouten met geitenkaas en honingjus, haar befaamde lasagna met extra kaas en allerlei andere culinaire hoogstandjesSamen met mijn Tante Pret gaat ze de keuken volop inwijden hoop ik zo
Ja of culinair hoge standjes, want mijn aanrechtblad is vrij hoogquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of culinair hoge standjes, want mijn aanrechtblad is vrij hoog
Heb ik, de jury bestaat uit:quote:
Tof! Wat voor één?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:08 schreef TehRockstar het volgende:
Ik krijg een pakje met een strik en daar een iPod in.
Wat heeft het verwende nest daarvoor moeten doen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:08 schreef TehRockstar het volgende:
Ik krijg een pakje met een strik en daar een iPod in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |